Dat is zeker niet waar. De Amerikanen en Canadezen zijn het snelle ijs van SLC en Calgary gewend, snellere bochten. Meer glij-ijs. Astana en Heerenveen is meer voor de echte werkers, die gewoon totaal kapot kunnen gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Moah, allemaal zelfde weekend, zelfde hoogte zelfde omstandigheden. Ga x meter naar beneden en omstandigheden zijn wederom gelijk voor iedereen.
We hebben een deadline voor 7 uur vanavondquote:
Ceasarsalade kun je ook prima zelf maken hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kant en klare maaltijden
Terechte haat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, ik ga hier een hoop van missen. Kanjerschool.
want?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel echt stom dat Zweden zo slecht is.
Heerenveen is net zo goed glij-ijs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar. De Amerikanen en Canadezen zijn het snelle ijs van SLC en Calgary gewend, snellere bochten. Meer glij-ijs. Astana en Heerenveen is meer voor de echte werkers, die gewoon totaal kapot kunnen gaan.
1:44:91quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gokje voor de winnende rijd: 1:45:21
Dat zie ik Marco niet doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ceasarsalade kun je ook prima zelf maken hoor
Niks mis mee pik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kant en klare maaltijden
at is weer een ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zie ik Marco niet doen
Ja vroeger...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Typisch wintersport land, ook vroeger goede rijders.
.. had je geen drempels. Alleen kuilenquote:
Moeten ze wel hun best doen. Ik verwacht eigenlijk minimaal een medaille.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef Maver24 het volgende:
Heb zomaar het idee dat er geen nederlanders op het podium komen. hoop het niet maar een voorgevoel
Ik herken dat gevoel wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef Maver24 het volgende:
Heb zomaar het idee dat er geen nederlanders op het podium komen. hoop het niet maar een voorgevoel
Op de 500quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |