quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef Mansjester het volgende:
Als een Nederlander niet wint, dan maar Shani
Een typisch Kwalbert-itempje ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:11 schreef Montov het volgende:
Nog even wat prive/weekend verhalen...
Ik vind dit soort items een stuk beter dan die interviews van Erbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een typisch Kwalbert-itempje ja.
ochgossie, wat een 3de wereld omstandigheden...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef -0- het volgende:
Onze tv is vanmorgen geklaptZit nu op een 20 inch te kijken
Andere tijdzone wil niet zeggen dat de tijd hier achteruit gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat NL tijd begint het? 12.30?
De excuus negerquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Andere tijdzone wil niet zeggen dat de tijd hier achteruit gaat.
Ik kijk altijd via zo'n tvquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef -0- het volgende:
Onze tv is vanmorgen geklaptZit nu op een 20 inch te kijken
Na 10 ritten weer een dweil zeker. Hoelaat is het ongeveer afgelopen. Moet nog even de deur uit zometeenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:15 schreef LMLucky het volgende:
14:25 begint het
1e rit: Andersson (Zwe) - De Haitre (Can)
2e rit: Blokhuijsen (Ned) - Nenzi (Ita)
3e rit: Tondo (Jap) - Makowksy (Can)
4e rit: Joo Hyong-jun (ZKo) - Tian (Chn)
5e rit: Spieler Nilsen (Noo) - Mezentsev (Kaz)
6e rit: Fernandez (Fra) - Anesi (Ita)
7e rit: Zhigin (Kaz) - Groothuis (Ned)
8e rit: Nagy (Hon) - Lehmann (Dui)
9e rit: Suvorov (Rus) - Kuck (VSt)
10e rit: Mace (Fra) - Babenko (Kaz)
11e rit: Beckert (Dui) - Jesin (Rus)
12e rit: Szymanski (Pol) - Giroux (Can)
13e rit: Silovs (Let) - Tuitert (Ned)
14e rit: Skobrev (Rus) - Swings (Bel)
15e rit: Bökko (Noo) - Morrison (Can)
16e rit: Hansen (VSt) - Lorentzen (Noo)
17e rit: Davis (VSt) - Brodka (Pol)
18e rit: Niedzwiedzki (Pol) - Koezin (Kaz)
19e rit: Joeskov (Rus) - Lunde Pedersen (Noo)
20e rit: Verweij (Ned) - Mantia (VSt)
Ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben zojuist nog meer fan geworden van Yuskov
4 jaar volgeproptquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:15 schreef heywoodu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vooral blij dat ik concluderen dat ik in Nederland woon... wat een geestdodende omgevingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:15 schreef heywoodu het volgende:
half 5quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Na 10 ritten weer een dweil zeker. Hoelaat is het ongeveer afgelopen. Moet nog even de deur uit zometeen
Ook wel leuke vrouw volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was vooral blij dat ik concluderen dat ik in Nederland woon... wat een geestdodende omgeving
Dat kind daarentegen
Zelfs de woonfabriek waar ik in woon, ziet er gezellig en leuk uit in vergelijk daarbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was vooral blij dat ik concluderen dat ik in Nederland woon... wat een geestdodende omgeving
Dat kind daarentegen
Richardson/Bowe worden wel 1 en 2 bij de wereldbekerwedstrijden in Astana en Berlijn op de 1000 meter. Maar Richardson had vorig jaar ook al een goed voorseizoen, tweede deel was een stuk minder.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat Amerikanen altijd minder uit de verf komen op laaglandbanen omdat ze vaak toch de snelle banen in bijv. Salt Lake als trainingsbaan hebben... ze zijn de weerstand niet gewend en hebben niet genoeg inhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |