Maar aan de andere kant kan ze dan wel twee keer achter Lee aan op de kruisingen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:51 schreef Marcoss het volgende:
Geen ideale loting voor van Beek, Lee vliegt waarschijnlijk zo in het begin dat ze dan al een halve kilometer achter ligt..
Wel allemaal laatste binnenbocht, dat is niet verkeerd.
Inderdaad, en in de laatste ronde er naar toe rijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kan ze dan wel twee keer achter Lee aan op de kruisingen.
Ja, dat is waar, maar afwachten wat achterlangs kruisen voor de motivatie doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kan ze dan wel twee keer achter Lee aan op de kruisingen.
Dan evenaren we Oost-Duitsland als recordhouder van meeste olympische schaatsmedailles op een enkele OS.quote:
Eerste kruising kan wel tricky worden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Of dat nou een record is, waar je trots op moet zijn, is een tweede.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan evenaren we Oost-Duitsland als recordhouder van meeste olympische schaatsmedailles op een enkele OS.
We hebben nu al meer gouden plakkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of dat nou een record is, waar je trots op moet zijn, is een tweede.
Bij de World Cup in Berlijn opende Lee bijna een seconde harder dan Van Beek dus ik denk dat ze er rustig achterlangs kan. In Calgary 0,68.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerste kruising kan wel tricky worden...
Dat zou dan wel weer ideaal zijn, hopelijk laat ze zich niet gek maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bij de World Cup in Berlijn opende Lee bijna een seconde harder dan Van Beek dus ik denk dat ze er rustig achterlangs kan.
Richardson ook relatief vroeg in de race. Dat is gunstig voor haar. Als ze in de laatste rit had gemoeten, dan was de kans op choken het grootst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Vier keer binnenbocht![]()
Helaas heeft Richardson dat ook
Oeps.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan evenaren we Oost-Duitsland als recordhouder van meeste olympische schaatsmedailles op een enkele OS.
We moeten ook oppassen voor Hong Zhang.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Richardson ook relatief vroeg in de race. Dat is gunstig voor haar. Als ze in de laatste rit had gemoeten, dan was de kans op choken het grootst.
In dat opzicht is het voor Leenstra ook gunstig.
Fatkulina en Bowe kunnen goed in de eerste ronde achter de Nederlandse aan gaan.
Wordt weer een mooie wedstrijd. Kan 0 medailles zijn voor NL, kan ook zo 3.
Richardson heeft met overmacht gewonnen in de eerste helft van het seizoen, maar is kwetsbaar gebleken.
Richardson is de topfavoriet, maargoed vond haar 500m niet heel speciaal...denk dat er morgen een stuk of 6/7 favorieten zijn...het kan alle kanten op, het ijs is gladquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Richardson ook relatief vroeg in de race. Dat is gunstig voor haar. Als ze in de laatste rit had gemoeten, dan was de kans op choken het grootst.
In dat opzicht is het voor Leenstra ook gunstig.
Fatkulina en Bowe kunnen goed in de eerste ronde achter de Nederlandse aan gaan.
Wordt weer een mooie wedstrijd. Kan 0 medailles zijn voor NL, kan ook zo 3.
Richardson heeft met overmacht gewonnen in de eerste helft van het seizoen, maar is kwetsbaar gebleken.
Las dat er twijfel is over het zogenaamde "snelle" pak van de Amerikanen, ze bakken er voorlopig inderdaad wel vrij weinig van..quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Richardson is de topfavoriet, maargoed vond haar 500m niet heel speciaal...denk dat er morgen een stuk of 6/7 favorieten zijn...het kan alle kanten op, het ijs is glad
De ijsbaan is rond.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Richardson is de topfavoriet, maargoed vond haar 500m niet heel speciaal...denk dat er morgen een stuk of 6/7 favorieten zijn...het kan alle kanten op, het ijs is glad
Gelukkig hadden we toen Yvonne die al die Oost-Duitse mannen meiden aan gort reed!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of dat nou een record is, waar je trots op moet zijn, is een tweede.
Op de 10km lijkt het me anders niet zo'n issuequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:58 schreef Jason22 het volgende:
Jillert zei net dat hij ook tegen de virtuele lijn is. op radio 1
Zou inderdaad misschien een verklaring kunnen zijn voor de matige prestaties tot nu toe. Ben heel benieuwd wat Richardson en Bowe laten zien morgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Las dat er twijfel is over het zogenaamde "snelle" pak van de Amerikanen, ze bakken er voorlopig inderdaad wel vrij weinig van..
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Even tussendoor. Wat vinden jullie van die virtuele streep van de beste tijd die mee gaat over het ijs? In de laatste ronde mogen ze die van mij wel weglaten, want dat haalt de spanning nogal weg.
eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Even tussendoor. Wat vinden jullie van die virtuele streep van de beste tijd die mee gaat over het ijs? In de laatste ronde mogen ze die van mij wel weglaten, want dat haalt de spanning nogal weg.
Die informatie kan je toch net zo goed uit de laatste doorkomsttijd/rondetijd en het schaatsen tijdens de laatste ronde halen? Die streep is een formaliteit vind ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Niet geheel mee eens. Het spanningsmoment wordt alleen vervroegd. Bij uitkomen laatste bocht heb je nu wat je normaal op de finish hebt. Het is anders, maar niet per sé minder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Met die kabouterlettertijdwaarneming vind ik die streep eigenlijk wel handigquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Het spanningsmoment wordt alleen vervroegd. Bij uitkomen laatste bocht heb je nu wat je normaal op de finish hebt. Het is anders, maar niet per sé minder.
Beorn Nijenhuis... die was ik bijna vergeten... die is eigenlijk ook ineens helemaal weggevallen he sinds 2010quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoezo nog net niet? Ze deden vroeger trio met JakkoJan en soms kwartetten met Beorn.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
VS: Waarom domineren de Nederlanders met schaatsen?
quote:In winter months, skating is a sensible form of transportation, as commuters skate along frozen canals to visit family or friends who live many villages away.
Op de schaats op bezoek bij vrienden en familie.. Natuurlijk, altijd.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
VS: Waarom domineren de Nederlanders met schaatsen?
De fietsenmaker van hier in 't dorp.quote:Hajima’s father, Hotze, said he once skated 230 kilometers (142 miles) at the age of 29. He didn’t seem to be boasting about it, just making the case that there was an occasion when it was necessary.
Bronquote:Der Platz ist ja frei, da möchte ich nochmal Olympiafeeling genießen, sagte sie. Allerdings baut sie selbst nicht groß darauf, auf der längeren Strecke den entgangenen Lohn noch nachzuholen: Wenn man sieht wie ich heute durch die zweite Außenkurve gekommen bin, wirds über 1000 nicht besser, wenns doppelt so lang wird.
Ik vind het juist ideaal, wat mij betreft mogen ze best nog een stap verder gaan en de tot dan toe snelste race volledig in het beeld monteren alsof ze met zijn drieën op de baan staan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
wut??quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
De fietsenmaker van hier in 't dorp.
Ah ook nog een typo in dat raar geschreven stukje, dacht bijna dat Hajima Hotze een verdwaalde japanner wasquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://www.haijmastiens.nl/nl/page/toen-en-nu/
Streepquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
In 2010 deed ze ook mee op de 1000 meter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef takkfyrir het volgende:
Wat raar dat Jenny Wolf aan de start staat. Als er iemand is met een grafhekel aan de 1000 meter, dan is zij het toch wel?
Edit: Dat heeft ze blijkbaar na haar 500 meter besloten.
[..]
Bron
Dat zou ik dan weer wel tof vinden. Om het verschil te laten zien in de race.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vind het juist ideaal, wat mij betreft mogen ze best nog een stap verder gaan en de tot dan toe snelste race volledig in het beeld monteren alsof ze met zijn drieën op de baan staan.
Het enige nadeel is dat je dan met twee man in dezelfde baan zit en met de korte afstanden lijkt me dat niet echt overzichtelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer wel tof vinden. Om het verschil te laten zien in de race.
Dat kunnen ze deels met kleuren of zoiets oplossen. Of anders in split-screen zoals bij het skiën.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat je dan met twee man in dezelfde baan zit en met de korte afstanden lijkt me dat niet echt overzichtelijk.
quote:
quote:DS
• 3 hours ago
−
Spot on, this article! However, this winter we prefer Klunen above skating because of the unusual warm winter, but normally skating is a great way to go to work. Unfortunately, the number of commuters surpasses the capacity of our canals. That is the reason why skate-trafficjams occur more and more frequently in busy areas such as the Amsterdam canals and the Amsterdam-Rhine canal. Needless to say, this matter is one of the main discusion points during our coming elections. It would be great if the IBtimes covers this subject in coming articles.
Die reactie van die Nederlanderquote:
Duitsland doet ook niet meer aan schaatsen,, daarom sturen ze ook oudjes af die het, als ze hun dag hebben, het af kunnen makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef takkfyrir het volgende:
Wat raar dat Jenny Wolf aan de start staat. Als er iemand is met een grafhekel aan de 1000 meter, dan is zij het toch wel?
Edit: Dat heeft ze blijkbaar na haar 500 meter besloten.
[..]
Bron
quote:In the US, baseball is considered a sensible form of package delivery, as players hit Amazon orders to send to family or friends who live many villages away.
Als het zou kunnen qua vorst zou ik het zeker doen.quote:
Er zijn ook zeker wel enkelen die het doen, schaatsen is in sommige gevallen sneller dan fietsen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als het zou kunnen qua vorst zou ik het zeker doen.Oke, het is een wat overdreven tekst, maar dat is volgens mij ook wel hoe Amerikanen zijn.
Ze hebben wellicht de oud-Hollandse meesters voor ogen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef Aguero het volgende:
Er zijn ook zeker wel enkelen die het doen, schaatsen is in sommige gevallen sneller dan fietsen.
Alleen suggereert die tekst alsof het massaal gebeurd.
Global warmingquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze hebben wellicht de oud-Hollandse meesters voor ogen.Waren de winters nog maar als die van toen...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er zijn ook zeker wel enkelen die het doen, schaatsen is in sommige gevallen sneller dan fietsen.
Alleen suggereert die tekst alsof het massaal gebeurd, maar ja.
Deze zin is het ergste nog. Alsof Nederland één grote ijsvlakte is in de winter en er alleen maar water is.quote:Much of the country sits below sea level, so it’s frequently not a particularly arduous journey to travel by skates.
Kwam meer door de Kleine IJstijd volgens mij dat die winters toen zo goed waren. Gelukkig zijn we de afgelopen 5 jaren wel weer goed voorzien geweest van natuurijs. Had in 2007 bijna de hoop opgegeven.quote:
#teamgeenstreepquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Dan moeten ze de tijden wel wat beter in beeld brengen, ik heb bijna een vergrootglas nodig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
#teamgeenstreep
Je hebt ook al de snelheden, daar kun je ook al uit afleiden hoe goed het ongeveer gaat. Maar die streep haalt echt alle spanning weg.
Deze man weet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef Gremen het volgende:
Die streep maakt het juist spannender!
Aan de snelheid en rondetijden weet je toch wel of iemand goed bezig is of niet.
Juist door die streep ervoor denkt je de laatste paar 100 meter: "Blijft hij ervoor? Blijft hij ervoor!? Hij blijft ervoooooor!" of juist "Haalt hij hem nog in? Haalt hij hem nog in!? Hij haalt hem wel/niet in!!!!!!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:48 schreef marcodej het volgende:
Door die streep zie je al aankomen of iemand wint of niet. Je mist die explosie van emotie.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
#teamgeenstreep
Je hebt ook al de snelheden, daar kun je ook al uit afleiden hoe goed het ongeveer gaat. Maar die streep haalt echt alle spanning weg.
Zo deed Groothuis het ook, die wist nog geen tijden toen hij moest rijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Kowloon het volgende:
Alle tijden geheim houden en pas achteraf bekend maken. Voorkomt dat ze op het schema van de ander gaan rijden.
Iedereen geblinddoekt laten schaatsen, zodat ze geen enkele tijd kunnen zien, ook niet die van henzelf. De kruisingen worden dan ook meteen een stuk spectaculairder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Kowloon het volgende:
Alle tijden geheim houden en pas achteraf bekend maken. Voorkomt dat ze op het schema van de ander gaan rijden.
Een keer linksom en een keer rechtsom schaatsen kan ook tot leuke taferelen leiden. Kunnen we direct wie er écht goed bochten kunnen lopen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Kansenjongere het volgende:
Iedereen geblinddoekt laten schaatsen, zodat ze geen enkele tijd kunnen zien, ook niet die van henzelf. De kruisingen worden dan ook meteen een stuk spectaculairder.
Richardson is niet heel stabiel in haar prestaties idd. Van Bowe moet ik het ook nog maar zien, ik denk dat de Nederlandse schaatssters serieus kans hebben op de titel. Al is Fatkulina ook nog heel gevaarlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie Richardson wel choken morgen, die reed vorig jaar ook in eerste half jaar fantastisch waarna ze gewoon tien keer prut was.. Bowe is iets stabieler, maar moet het nog maar zien. Wüst sowieso medaille
Bowe en Richardson falen denk ik allebei, net zoals alle andere Amerikanen al gedaan hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Richardson is niet heel stabiel in haar prestaties idd. Van Bowe moet ik het ook nog maar zien, ik denk dat de Nederlandse schaatssters serieus kans hebben op de titel. Al is Fatkulina ook nog heel gevaarlijk natuurlijk.
SPOILER: CalgaryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Salt LakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AstanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BerlijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Sterkte, Haaibaaike.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben op zieken bezoek ! Man ligt met hersenvliesontsteking in het ziekenhuisOfftopic!!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Een beetje saai, maar ik denk dat Wüst de beste Nederlandse wordt hier. Dan moet ze met Richardson, Bowe en Nesbitt maar uitmaken wie goud pakt.![]()
Sterkte !quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben op zieken bezoek ! Man ligt met hersenvliesontsteking in het ziekenhuisOfftopic!!
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:17 schreef hole1988 het volgende:
Het kan werkelijk waar alle kanten op.
Bowe en Richardson lijken de stabielste.
WC uitslagenSPOILER: CalgaryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Salt LakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AstanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkie voor Richardson als je het vergelijkt met Berlijn en Astana.SPOILER: BerlijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er nou wel of niet een dweilpauze? ik kan het nergens vinden...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Volgens mij wel. Net zoals bij de mannen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Norrage het volgende:
Is er nou wel of niet een dweilpauze? ik kan het nergens vinden....Géén kloon van tvlxd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: