#teamgeenstreepquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Even tussendoor. Wat vinden jullie van die virtuele streep van de beste tijd die mee gaat over het ijs? In de laatste ronde mogen ze die van mij wel weglaten, want dat haalt de spanning nogal weg.
Dan moeten ze de tijden wel wat beter in beeld brengen, ik heb bijna een vergrootglas nodig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
#teamgeenstreep
Je hebt ook al de snelheden, daar kun je ook al uit afleiden hoe goed het ongeveer gaat. Maar die streep haalt echt alle spanning weg.
Deze man weet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef Gremen het volgende:
Die streep maakt het juist spannender!
Aan de snelheid en rondetijden weet je toch wel of iemand goed bezig is of niet.
Juist door die streep ervoor denkt je de laatste paar 100 meter: "Blijft hij ervoor? Blijft hij ervoor!? Hij blijft ervoooooor!" of juist "Haalt hij hem nog in? Haalt hij hem nog in!? Hij haalt hem wel/niet in!!!!!!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:48 schreef marcodej het volgende:
Door die streep zie je al aankomen of iemand wint of niet. Je mist die explosie van emotie.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
#teamgeenstreep
Je hebt ook al de snelheden, daar kun je ook al uit afleiden hoe goed het ongeveer gaat. Maar die streep haalt echt alle spanning weg.
Zo deed Groothuis het ook, die wist nog geen tijden toen hij moest rijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Kowloon het volgende:
Alle tijden geheim houden en pas achteraf bekend maken. Voorkomt dat ze op het schema van de ander gaan rijden.
Iedereen geblinddoekt laten schaatsen, zodat ze geen enkele tijd kunnen zien, ook niet die van henzelf. De kruisingen worden dan ook meteen een stuk spectaculairder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Kowloon het volgende:
Alle tijden geheim houden en pas achteraf bekend maken. Voorkomt dat ze op het schema van de ander gaan rijden.
Een keer linksom en een keer rechtsom schaatsen kan ook tot leuke taferelen leiden. Kunnen we direct wie er écht goed bochten kunnen lopen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Kansenjongere het volgende:
Iedereen geblinddoekt laten schaatsen, zodat ze geen enkele tijd kunnen zien, ook niet die van henzelf. De kruisingen worden dan ook meteen een stuk spectaculairder.
Richardson is niet heel stabiel in haar prestaties idd. Van Bowe moet ik het ook nog maar zien, ik denk dat de Nederlandse schaatssters serieus kans hebben op de titel. Al is Fatkulina ook nog heel gevaarlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie Richardson wel choken morgen, die reed vorig jaar ook in eerste half jaar fantastisch waarna ze gewoon tien keer prut was.. Bowe is iets stabieler, maar moet het nog maar zien. Wüst sowieso medaille
Bowe en Richardson falen denk ik allebei, net zoals alle andere Amerikanen al gedaan hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Richardson is niet heel stabiel in haar prestaties idd. Van Bowe moet ik het ook nog maar zien, ik denk dat de Nederlandse schaatssters serieus kans hebben op de titel. Al is Fatkulina ook nog heel gevaarlijk natuurlijk.
SPOILER: CalgaryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Salt LakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AstanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BerlijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Sterkte, Haaibaaike.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben op zieken bezoek ! Man ligt met hersenvliesontsteking in het ziekenhuisOfftopic!!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Een beetje saai, maar ik denk dat Wüst de beste Nederlandse wordt hier. Dan moet ze met Richardson, Bowe en Nesbitt maar uitmaken wie goud pakt.![]()
Sterkte !quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben op zieken bezoek ! Man ligt met hersenvliesontsteking in het ziekenhuisOfftopic!!
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:17 schreef hole1988 het volgende:
Het kan werkelijk waar alle kanten op.
Bowe en Richardson lijken de stabielste.
WC uitslagenSPOILER: CalgaryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Salt LakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AstanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkie voor Richardson als je het vergelijkt met Berlijn en Astana.SPOILER: BerlijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er nou wel of niet een dweilpauze? ik kan het nergens vinden...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Volgens mij wel. Net zoals bij de mannen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Norrage het volgende:
Is er nou wel of niet een dweilpauze? ik kan het nergens vinden....Géén kloon van tvlxd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: