abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136645381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Even tussendoor. Wat vinden jullie van die virtuele streep van de beste tijd die mee gaat over het ijs? In de laatste ronde mogen ze die van mij wel weglaten, want dat haalt de spanning nogal weg.
#teamgeenstreep

Je hebt ook al de snelheden, daar kun je ook al uit afleiden hoe goed het ongeveer gaat. Maar die streep haalt echt alle spanning weg.
  FOK!fotograaf woensdag 12 februari 2014 @ 22:09:57 #77
842 Zorro
Z
pi_136645537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

#teamgeenstreep

Je hebt ook al de snelheden, daar kun je ook al uit afleiden hoe goed het ongeveer gaat. Maar die streep haalt echt alle spanning weg.
Dan moeten ze de tijden wel wat beter in beeld brengen, ik heb bijna een vergrootglas nodig.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_136646921
Die streep maakt het juist spannender!
Aan de snelheid en rondetijden weet je toch wel of iemand goed bezig is of niet.
Juist door die streep ervoor denkt je de laatste paar 100 meter: "Blijft hij ervoor? Blijft hij ervoor!? Hij blijft ervoooooor!" of juist "Haalt hij hem nog in? Haalt hij hem nog in!? Hij haalt hem wel/niet in!!!!!!

Zoals hierboven ook gezegd werd, mogen ze er van mij ook verder in gaan.
Gewoon volledige hologrammen mee projecteren zodat precies te zien hoe de verschillen zijn tijdens de wedstrijd. Of tijdens trainingen dat je tegen jezelf kan schaatsen!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:39:15 #79
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_136647067
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef Gremen het volgende:
Die streep maakt het juist spannender!
Aan de snelheid en rondetijden weet je toch wel of iemand goed bezig is of niet.
Juist door die streep ervoor denkt je de laatste paar 100 meter: "Blijft hij ervoor? Blijft hij ervoor!? Hij blijft ervoooooor!" of juist "Haalt hij hem nog in? Haalt hij hem nog in!? Hij haalt hem wel/niet in!!!!!!
Deze man weet.
pi_136647489
Door die streep zie je al aankomen of iemand wint of niet. Je mist die explosie van emotie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_136647537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:48 schreef marcodej het volgende:
Door die streep zie je al aankomen of iemand wint of niet. Je mist die explosie van emotie.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

#teamgeenstreep

Citius, Altius, Fortius.
pi_136647556
Alle tijden geheim houden en pas achteraf bekend maken. Voorkomt dat ze op het schema van de ander gaan rijden.
pi_136647623
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Kowloon het volgende:
Alle tijden geheim houden en pas achteraf bekend maken. Voorkomt dat ze op het schema van de ander gaan rijden.
Zo deed Groothuis het ook, die wist nog geen tijden toen hij moest rijden.
sig verwijderd door FA
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 februari 2014 @ 22:51:03 #84
862 Arcee
Look closer
pi_136647627
Moeilijk te voorspellen, maar here goes:

1000m dames

1. Wüst
2. Fatkulina
3. Zhang
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_136648406
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Kowloon het volgende:
Iedereen geblinddoekt laten schaatsen, zodat ze geen enkele tijd kunnen zien, ook niet die van henzelf. De kruisingen worden dan ook meteen een stuk spectaculairder.
pi_136648675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Kansenjongere het volgende:
Iedereen geblinddoekt laten schaatsen, zodat ze geen enkele tijd kunnen zien, ook niet die van henzelf. De kruisingen worden dan ook meteen een stuk spectaculairder.
Een keer linksom en een keer rechtsom schaatsen kan ook tot leuke taferelen leiden. Kunnen we direct wie er écht goed bochten kunnen lopen.
pi_136649261
Ik zie Richardson wel choken morgen, die reed vorig jaar ook in eerste half jaar fantastisch waarna ze gewoon tien keer prut was.. Bowe is iets stabieler, maar moet het nog maar zien. Wüst sowieso medaille
pi_136649638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie Richardson wel choken morgen, die reed vorig jaar ook in eerste half jaar fantastisch waarna ze gewoon tien keer prut was.. Bowe is iets stabieler, maar moet het nog maar zien. Wüst sowieso medaille
Richardson is niet heel stabiel in haar prestaties idd. Van Bowe moet ik het ook nog maar zien, ik denk dat de Nederlandse schaatssters serieus kans hebben op de titel. Al is Fatkulina ook nog heel gevaarlijk natuurlijk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:45:28 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_136649969
Ik denk dat Fatkulina en Zhang morgen de grootste kanshebbers zijn, naast de Nederlanders. Waarbij bij Nederland Wüst en Van Beek mij het meeste kans lijken te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 februari 2014 @ 07:51:30 #90
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_136653166
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

Richardson is niet heel stabiel in haar prestaties idd. Van Bowe moet ik het ook nog maar zien, ik denk dat de Nederlandse schaatssters serieus kans hebben op de titel. Al is Fatkulina ook nog heel gevaarlijk natuurlijk.
Bowe en Richardson falen denk ik allebei, net zoals alle andere Amerikanen al gedaan hebben.
pi_136653239
Richardson zal wel winnen, Lee 2 en Fatkulina 3.
pi_136653304
De dames zijn niet zo dominant dus elke plak is mooi meegenomen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136653362
Het kan werkelijk waar alle kanten op.
Bowe en Richardson lijken de stabielste.

WC uitslagen
SPOILER: Calgary
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Salt Lake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Astana
SPOILER: Berlijn
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:30:36 #94
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_136654327
Ik ben op zieken bezoek ! Man ligt met hersenvliesontsteking in het ziekenhuis :'( Offtopic!!
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:06:51 #95
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_136655044
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben op zieken bezoek ! Man ligt met hersenvliesontsteking in het ziekenhuis :'( Offtopic!!
Sterkte, Haaibaaike.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:14:56 #96
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_136655217
Een beetje saai, maar ik denk dat Wüst de beste Nederlandse wordt hier. Dan moet ze met Richardson, Bowe en Nesbitt maar uitmaken wie goud pakt.
pi_136655341
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Sterkte !
pi_136655567
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:17 schreef hole1988 het volgende:
Het kan werkelijk waar alle kanten op.
Bowe en Richardson lijken de stabielste.

WC uitslagen
SPOILER: Calgary
SPOILER: Salt Lake
SPOILER: Astana
SPOILER: Berlijn
Makkie voor Richardson als je het vergelijkt met Berlijn en Astana.
pi_136655615
Is er nou wel of niet een dweilpauze? ik kan het nergens vinden....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:37:36 #100
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_136655812
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Norrage het volgende:
Is er nou wel of niet een dweilpauze? ik kan het nergens vinden....
Volgens mij wel. Net zoals bij de mannen.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')