Zou inderdaad misschien een verklaring kunnen zijn voor de matige prestaties tot nu toe. Ben heel benieuwd wat Richardson en Bowe laten zien morgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Las dat er twijfel is over het zogenaamde "snelle" pak van de Amerikanen, ze bakken er voorlopig inderdaad wel vrij weinig van..
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Even tussendoor. Wat vinden jullie van die virtuele streep van de beste tijd die mee gaat over het ijs? In de laatste ronde mogen ze die van mij wel weglaten, want dat haalt de spanning nogal weg.
eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Even tussendoor. Wat vinden jullie van die virtuele streep van de beste tijd die mee gaat over het ijs? In de laatste ronde mogen ze die van mij wel weglaten, want dat haalt de spanning nogal weg.
Die informatie kan je toch net zo goed uit de laatste doorkomsttijd/rondetijd en het schaatsen tijdens de laatste ronde halen? Die streep is een formaliteit vind ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Niet geheel mee eens. Het spanningsmoment wordt alleen vervroegd. Bij uitkomen laatste bocht heb je nu wat je normaal op de finish hebt. Het is anders, maar niet per sé minder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
Met die kabouterlettertijdwaarneming vind ik die streep eigenlijk wel handigquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Het spanningsmoment wordt alleen vervroegd. Bij uitkomen laatste bocht heb je nu wat je normaal op de finish hebt. Het is anders, maar niet per sé minder.
Beorn Nijenhuis... die was ik bijna vergeten... die is eigenlijk ook ineens helemaal weggevallen he sinds 2010quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoezo nog net niet? Ze deden vroeger trio met JakkoJan en soms kwartetten met Beorn.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
VS: Waarom domineren de Nederlanders met schaatsen?
quote:In winter months, skating is a sensible form of transportation, as commuters skate along frozen canals to visit family or friends who live many villages away.
Op de schaats op bezoek bij vrienden en familie.. Natuurlijk, altijd.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
VS: Waarom domineren de Nederlanders met schaatsen?
De fietsenmaker van hier in 't dorp.quote:Hajima’s father, Hotze, said he once skated 230 kilometers (142 miles) at the age of 29. He didn’t seem to be boasting about it, just making the case that there was an occasion when it was necessary.
Bronquote:Der Platz ist ja frei, da möchte ich nochmal Olympiafeeling genießen, sagte sie. Allerdings baut sie selbst nicht groß darauf, auf der längeren Strecke den entgangenen Lohn noch nachzuholen: Wenn man sieht wie ich heute durch die zweite Außenkurve gekommen bin, wirds über 1000 nicht besser, wenns doppelt so lang wird.
Ik vind het juist ideaal, wat mij betreft mogen ze best nog een stap verder gaan en de tot dan toe snelste race volledig in het beeld monteren alsof ze met zijn drieën op de baan staan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
wut??quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
De fietsenmaker van hier in 't dorp.
Ah ook nog een typo in dat raar geschreven stukje, dacht bijna dat Hajima Hotze een verdwaalde japanner wasquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://www.haijmastiens.nl/nl/page/toen-en-nu/
Streepquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef silverhill het volgende:
In 2010 deed ze ook mee op de 1000 meter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef takkfyrir het volgende:
Wat raar dat Jenny Wolf aan de start staat. Als er iemand is met een grafhekel aan de 1000 meter, dan is zij het toch wel?
Edit: Dat heeft ze blijkbaar na haar 500 meter besloten.
[..]
Bron
Dat zou ik dan weer wel tof vinden. Om het verschil te laten zien in de race.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vind het juist ideaal, wat mij betreft mogen ze best nog een stap verder gaan en de tot dan toe snelste race volledig in het beeld monteren alsof ze met zijn drieën op de baan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |