Rudi Voller kan wel even wachten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
Rijdende rechter terugkijken of Henrygod. Ik vind het lastig.

Die Rijdende Rechter was wel tof... zelden zo'n irritant tunnelvisiewijf gezienquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
Rijdende rechter terugkijken of Henrygod. Ik vind het lastig.

Verrek jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rudi Voller kan wel even wachten.

Allemaal live bij de NOS.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze beelden heb ik al 10 keer gezien.

Ik moet nog wat doen eigenlijk.quote:

Ah...ja dit wordt morgenochtend ook herhaalt toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik moet nog wat doen eigenlijk.

Ben ik ook wel benieuwd naar, net als naar de reactie van Verweijquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben ze nog een interview met Davis?

Hopelijk wel Morrison.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben ze nog een interview met Davis?

Ik zou hier wel om zes uur voor opstaan ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah...ja dit wordt morgenochtend ook herhaalt toch?

Ohja...ik vergeet altijd dat niet iedereen zo vroeg op staatquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hier wel om zes uur voor opstaan ja.

Ihle en Krech komen eraan.quote:

Ihle is ook alweer een jaar of 27.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ihle en Krech komen eraan.

Alsof hij zelf nooit op schaatsen heeft gestaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef snellejelle het volgende:
Erben stelt mooie vragen vandaag

Elke dag weer: "Wat voel je", "Hoe voel je je"...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef snellejelle het volgende:
Erben stelt mooie vragen vandaag

bij wk sprint kon Ihle er geen hol van, doping, kan niet anders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ihle en Krech komen eraan.

Voor Henry overweeg ik het.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja...ik vergeet altijd dat niet iedereen zo vroeg op staat

daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof hij zelf nooit op schaatsen heeft gestaan

2 december 85...veel progressie zit daar niet meer in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ihle is ook alweer een jaar of 27.

Nee, dan heb ik wel tijd voor inderdaad...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah...ja dit wordt morgenochtend ook herhaalt toch?

Voor Curling is opstaan een no brainer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Henry overweeg ik het.
Met z'n gegiechel.

Dan sta ik op, met tegenzin, moet weer werkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hier wel om zes uur voor opstaan ja.

Vanmiddag had hij ook een rare opmerking over de vriendschap van Verweij en Davis, terwijl hij zelf jarenlang een siamese tweeling vormde met Jan Bos en ze nog net niet elkaars rug inzeeptenquote:

Ik combineer dat met mijn boterhammetjes en mijn plamuurwerkzaamhedenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik wel tijd voor inderdaad...

WR laaglandbaan is slechts 0,06 sneller. En dat is van Davis.quote:

De Leo Blokhuis van de sportmarketing?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef marcodej het volgende:
Bob van Oosterhout, de sportmarketingguru zit in het publiek. Die trapt altijd open-Wikipediadeurtjes in in de Metro.

Vast wel...iemand moet laatste worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Mulder een 1500 kunnen rijden?

Ongetwijfeld. maar dat gaat dan wel tkv z'n explosiviteit. niet doen dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

Die kan hij vast rijden ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

Het liefst had ie er zelf gereden natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Elke dag weer: "Wat voel je", "Hoe voel je je"...

Ik denk dat hij hem in Calgary of Salt Lake nog wel door zou kunnen trekken maar op laaglandbanen is hij denk ik net iets teveel sprinter met te weinig inhoudquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

hoezo nog net niet? Ze deden vroeger trio met JakkoJan en soms kwartetten met Beorn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanmiddag had hij ook een rare opmerking over de vriendschap van Verweij en Davis, terwijl hij zelf jarenlang een siamese tweeling vormde met Jan Bos en ze nog net niet elkaars rug inzeepten

Ach, hij kan wel wat lijen op zijn 500quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. maar dat gaat dan wel tkv z'n explosiviteit. niet doen dus.

Van Velde overzag het.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoezo nog net niet? Ze deden vroeger trio met JakkoJan en soms kwartetten met Beorn.

12 duizendste...zo veel marge heeft ie daar nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, hij kan wel wat lijen op zijn 500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |