Al die 1000en huisvrouwen die al vingerend brieven naar Fritz hebben geschreven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:44 schreef jogy het volgende:
Maar ik vind het wel iets moois hebben om mensen in de gevangenis te schrijven, an sich.
Die vind je alleen in de gevangenisquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef Voluptas het volgende:
Ik denk dat ik misschien wel weet waarom ik dit doe. Ik ben zelf vrij complex en ik heb echt een hang naar zeer complexe mensen. Iets wat me uitdaagt ( niet in negatieve zin, want heb geen kwaad in zin oid). Oppervlakkige mensen kan ik meestal niet goed mee omgaan.
Die de brieven impregneren met hun slakkensap voordat ze het opsturen naar iemand die hun net zo lief mishandeld en gebroken van een afgrond duwen als ze de kans krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al die 1000en huisvrouwen die al vingerend brieven naar Fritz hebben geschreven.
Heb je een vriend? man? ooit gehad?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef Voluptas het volgende:
Ik denk dat ik misschien wel weet waarom ik dit doe. Ik ben zelf vrij complex en ik heb echt een hang naar zeer complexe mensen. Iets wat me uitdaagt ( niet in negatieve zin, want heb geen kwaad in zin oid). Oppervlakkige mensen kan ik meestal niet goed mee omgaan.
Je verwart complex met niet wijsquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef Voluptas het volgende:
Nah, daar is ze vast niet interessant genoeg voor...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef chroestjov het volgende:
TS eindigt als fijne dunne plakjes op zijn boterham.
Laat d'r lekker, ze lijkt mij een super leuk en interessant (ook complex) om mee te schrijven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef missbehavin het volgende:
'ik vind het leuk om anders dan normaal te zijn'Kijk mij eens lekker gek zijn!
My goodness, eens ff vluchtig doorheen geneust maar het klopt idd. Vrouwen die met gedetineerden schrijven hebben een steek los zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef zarGon het volgende:
HHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHA.
R&P / Wat te doen
R&P / Message voor alle mannen out there!
R&P / Een ex terugpakken [Facebook psychologie]
R&P / Janken
R&P / Advies gevraagd
R&P / Wat te doen?
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
R&P / Denken alle mannen aan 1 ding?
R&P / Penvriend in de gevangenis
HAAHahAHAhahah![]()
![]()
prachtig
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laat d'r lekker, ze lijkt mij een super leuk en interessant (ook complex) om mee te schrijven.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef zarGon het volgende:
R&P / Wat te doen
R&P / Advies gevraagd
R&P / Wat te doen?
HAAHahAHAhahah![]()
![]()
prachtig
Godteringquote:Mijn nieuwste eisen:
- Praat je met een andere vrouw op een flirterige manier...doei
- Ga je schijnheilig lopen doen, mag je ook snel wegwezen en nooit meer terugkomen
- Ben je een lul...opzouten
- Kom ik erachter dat je een player bent? Dan ga ik eerst vreemd en post ik de leuke foto's op facebook voordat ik het uitmaak.
- Gebruik je me alleen voor de seks......ik kleineer je eerst, roep iets gemeens over je kleine pik en dan trap ik je mijn deur uit
- Reageer je 6 uur later op mijn message dan ben ik ook helemaal klaar met je, tenzij je in coma ligt
- Doe je dom, ongeinteresseerd en lomp dan mag je ook meteen ophoepelen
Girlpower
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry. Heb je wel op zijn minst iemand vermoord dan? Anders mot ze je vast niet...
Ehm ik ben bang van nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]ik heb ooit per ongeluk een eekhoorn aangereden en daarna een afscheidsbrief vervalst en achtergelaten voor zijn gezin. Telt dat ook?
Goed punt! Ksstquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ik ben bang van niet
Oh kut, gezien wat ik hier boven lees, zou ik niet te veel op mij reageren als ik jou was... Te flirterig
Wauwquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef zarGon het volgende:
R&P / Wat te doen
R&P / Advies gevraagd
R&P / Wat te doen?
HAAHahAHAhahah![]()
![]()
prachtig
Is niet altijd waar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ze neukt vast wel lekker. Being crazy and such...
80/20 zoutzak stylo soberso.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is niet altijd waar.
Ik denk een beetje 60/40 tegenover de normale 50/50.
Missie geslaagd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:37 schreef Voluptas het volgende:
Ik vind het leuk om anders dan normaal te zijn. Om dingen te doen waarbij andere mensen zoiets hebben van: meid, je bent gek!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef zarGon het volgende:
R&P / Wat te doen
R&P / Advies gevraagd
R&P / Wat te doen?
HAAHahAHAhahah![]()
![]()
prachtig
Niet? Tssk, weer een illusie armerquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is niet altijd waar.
Ik denk een beetje 60/40 tegenover de normale 50/50.
Goed te lezen, bevestigd wel dat het een troll is maar dat was al voor 99.9% duidelijk na deze OPquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef zarGon het volgende:
R&P / Wat te doen
R&P / Advies gevraagd
R&P / Wat te doen?
HAAHahAHAhahah![]()
![]()
prachtig
Ervaring is geen wetenschappelijk onderzoek. Je kan nog geloven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Tssk, weer een illusie armer
Gewoon effe langs mur gaan als psychotisch genomen wilt worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meh, cray cray neukt wel beter hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een IQ van 118 zou ik verwachten dat je een zinsconstructie kon maken die toch wat beter liep.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:23 schreef Voluptas het volgende:
Jullie zijn echt een ster in mensen afkraken he. Krijg je daar een stijfje of een natte kut van? Let wel: jullie woorden zeggen meer over jezelf dan over mij (ja, echt waar!). Namelijk dat je gewoon zonder blikken of blozen afkraakt of ik nou wel spoor of niet.
Bovendien, ik functioneer verder normaal. En ja, ik ben ook wijs en mijn IQ is zelfs bovengemiddeld 118 om precies te zijn. Ga nu maar lekker verder haten
Maar maar, heb je nog behoefte aan een nieuwe penpal?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:23 schreef Voluptas het volgende:
Jullie zijn echt een ster in mensen afkraken he. Krijg je daar een stijfje of een natte kut van? Let wel: jullie woorden zeggen meer over jezelf dan over mij (ja, echt waar!). Namelijk dat je gewoon zonder blikken of blozen afkraakt of ik nou wel spoor of niet.
Bovendien, ik functioneer verder normaal. En ja, ik ben ook wijs en mijn IQ is zelfs bovengemiddeld 118 om precies te zijn. Ga nu maar lekker verder haten
Jij weet niet eens wat een zinsconstructie is lieve schat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met een IQ van 118 zou ik verwachten dat je een zinsconstructie kon maken die toch wat beter liep.
Hangt ervan af of jij leuk bentquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar maar, heb je nog behoefte aan een nieuwe penpal?
Ik ben keileuk. Wel geen moordenaar, maar plenty boeiend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hangt ervan af of jij leuk bent
Dat niveau.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een sufkutJE zijn. Jij hebt vast een flinke ruime daarondermeer een kuttunnel
Uhm, okee? Is dit jouw weerwoord?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een zinsconstructie is lieve schat.
Eerst zeggen dat iedereen zielig is omdat ze je afkraken en er vervolgens zelf zo op ingaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een sufkutJE zijn. Jij hebt vast een flinke ruime daarondermeer een kuttunnel
Als je jezelf te goed voelt, dan moet je lekker ergens anders bitchen ok?? Zo een perfect normaal meisje (quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef missbehavin het volgende:
Aggos, het kan ook happen! Schattig
Kom je inmiddels al bijna klaar lieve schat ?quote:
Schat, als je de reacties niet trekt, moet je geen wazige topics openen. FOK 101 babyquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als je jezelf te goed voelt, dan moet je lekker ergens anders bitchen ok?? Zo een perfect normaal meisje (![]()
) als jij hoort vast in een topic van een doldwaze TS
Hmmmm beetje sexueel gefrustreerd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Kom je inmiddels al bijna klaar lieve schat ?![]()
Je wordt vast geil van je eigen minachtende verbale masturbatie of niet?
Hahah wat jij denkt, interesseert me geen holquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, als je de reacties niet trekt, moet je geen wazige topics openen. FOK 101 baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |