SPOILER: OP gequote, voor het nageslachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Beter oprecht dom dan gemaakt slimquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Toen Einstein met E=MC3 kwam.
- Doe je dom, ongeinteresseerd en lomp dan mag je ook meteen ophoepelen
- praat jij met andere mannen doeiquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Er is voor mij een nieuwe tijdperk begonnen. Dit is te vergelijken met toen de gloeilamp werd ontdekt. Toen Archimedes in zijn bad ''Eureka!'' riep. Toen Einstein met E=MC3 kwam. Toen Frodo de ring in Mordor gooide.
En nu wil ik graag mijn heugelijke nieuws en gloednieuwe ik met jullie delen.
Voorgeschiedenis:
Vroeger was ik heel liefjes, gaf elke man een stuk of 20 kansen. Ik dacht altijd: het geef toch niet, komt wel goed bladiebla. Kwam zelden tot nooit goed!
Nu, als een man mij niet kan bekoren tieft ik hem meteen op negeer/banlijst. Klaar. Weg. Done.
Elke vent krijgt 1 kans in mijn leven and that's it, voldoe je niet aan de voorwaarden kan je meteen op mijn negeerlijstje. Het voelt goed om na al die jaren eindelijk te kunnen zeggen. Opgesodemieterd, ik ben een prinsesje en zo behoor ik behandeld te worden
Mijn nieuwste eisen:
- Praat je met een andere vrouw op een flirterige manier...doei
- Ga je schijnheilig lopen doen, mag je ook snel wegwezen en nooit meer terugkomen
- Ben je een lul...opzouten
- Kom ik erachter dat je een player bent? Dan ga ik eerst vreemd en post ik de leuke foto's op facebook voordat ik het uitmaak.
- Gebruik je me alleen voor de seks......ik kleineer je eerst, roep iets gemeens over je kleine pik en dan trap ik je mijn deur uit
- Reageer je 6 uur later op mijn message dan ben ik ook helemaal klaar met je, tenzij je in coma ligt
Girlpower
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Toen Archimedes in zijn bad ''Eureka!'' riep. Toen Einstein met E=MC32 kwam. Toen Frodo
Voor mannen moet je een ontzettende babe zijn, wil je zulke eisen stellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef terrorsjaak het volgende:
Je moet wel heel knap zijn wil je zulke eisen mogen stellen
Wauw,meen je deze ook serieus?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Mijn nieuwste eisen:
- Reageer je 6 uur later op mijn message dan ben ik ook helemaal klaar met je, tenzij je in coma ligt
Girlpower
Dit.quote:
Als hij echt niet kan reageren, dan begrijp ik dat wel...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wauw,meen je deze ook serieus?
Iedereen flirt toch wel eens met een ander? En wat als hij geen mogenlijkheid heeft op zijn werk om te reageren?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Voluptas het volgende:
Er is voor mij een nieuwe tijdperk begonnen. Dit is te vergelijken met toen de gloeilamp werd ontdekt. Toen Archimedes in zijn bad ''Eureka!'' riep. Toen Einstein met E=MC2 kwam. Toen Frodo de ring in Mordor gooide.
En nu wil ik graag mijn heugelijke nieuws en gloednieuwe ik met jullie delen.
Voorgeschiedenis:
Vroeger was ik heel liefjes, gaf elke man een stuk of 20 kansen. Ik dacht altijd: het geef toch niet, komt wel goed bladiebla. Kwam zelden tot nooit goed!
Nu, als een man mij niet kan bekoren tieft ik hem meteen op negeer/banlijst. Klaar. Weg. Done.
Elke vent krijgt 1 kans in mijn leven and that's it, voldoe je niet aan de voorwaarden kan je meteen op mijn negeerlijstje. Het voelt goed om na al die jaren eindelijk te kunnen zeggen. Opgesodemieterd, ik ben een prinsesje en zo behoor ik behandeld te worden
Mijn nieuwste eisen:
- Ga je schijnheilig lopen doen, mag je ook snel wegwezen en nooit meer terugkomen
- Ben je een lul...opzouten
- Kom ik erachter dat je een player bent? Dan ga ik eerst vreemd en post ik de leuke foto's op facebook voordat ik het uitmaak.
- Gebruik je me alleen voor de seks......ik kleineer je eerst, roep iets gemeens over je kleine pik en dan trap ik je mijn deur uit
Girlpower
Jij blijft dus de rest van je leven vrijgezel?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Voor mannen moet je een ontzettende babe zijn, wil je zulke eisen stellen.
Maar ik vind het niet meer dan normaal dat mannen zich zo horen te gedragen, helaas zijn meeste mannen wereldvreemd en weten ze niet hoe ze een lady op een juiste manier moeten bekoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |