quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Voluptas het volgende:
Is het goed dat ik een ex, die mij niet zo goed heeft behandeld en wilde gebruiken, compleet de huid heb volgescholden via een facebook bericht? Zou het hem geraakt hebben? Hij heeft mijn berichtje om 21:04 gelezen, maar niets geantwoord. Zou ik zijn ego gekrenkt kunnen hebben, dat was namelijk wel de bedoeling.
Hoe kan ik een vervelende ex het best kwetsen?
Alvast bedankt
*Topictitel moet dus zijn: EEN ex terugpakken*
Hé klootzak heb je mijn FB bericht gelezen?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Pak je telefoon, bel hem op en vraag het hem.
Omdat hij tegenwoordig in Engeland woontquote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je heb niet gewoon de huid vol gescholden, waarom moet zoiets via FB?
Whatsapp is beter inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je heb niet gewoon de huid vol gescholden, waarom moet zoiets via FB?
Had hem dan gebeldquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat hij tegenwoordig in Engeland woont
Jah... dan kan je je zo lekker op uitenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Whatsapp is beter inderdaad
Dat was ook 2 maanden zo, totdat hij exact om 04:22 sms'te: ''sweet dreams *insert mijn naam* !quote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef nosmo_king het volgende:
gewoon niets doen...dat doet pas zeer
uit het oog, uit het hart
En vooral dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat je ex tevreden een biertje heeft opengetrokken met de gedachte dat hij mooi op tijd van dat labiele kutwijf af is
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat je ex tevreden een biertje heeft opengetrokken met de gedachte dat hij mooi op tijd van dat labiele kutwijf af is
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zijn jullie niet meer samen?
Omdat ik te intelligent voor hem wasquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zijn jullie niet meer samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |