Hij beweert juist heel stellig dat hij niet probeert mijn broekje in te komenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarschijnlijk probeert hij gewoon in je broekje te komen dan. Praat nog even en zie of je nog meer dingen ziet die zijn vorige uitspraken tegenspreken.
Klopt wel, maar hij bedoelde op 1 iemand concentreren als hij iemand leert kennen. Inderdaad kan het ook zonder bijbedoelingen zijn, maar vind het gewoon jammer dat hij een beetje labiel overkomt in zijn uitspraken. Ik heb een man nodig die weet wat hij wil.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie hebben nog niet eens gedate?
Dan spreekt hij zichzelf toch ook niet tegen?
Hij vind gewoon dat op 1 iemand concentreren later begint dan jij (na een datr bijvoorbeeld)
Ik ook trouwens
en fotos liken en kletsen kan ook nog eens zonder bijbedoelingen zijn
ja die mannen zijn er ook
Zijn toch meestal de kleine dingen waaruit je iemands karakter kan afleidenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij maakt het veel moeilijker dan het is
En wat is er mis met mijn advies?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zijn toch meestal de kleine dingen waaruit je iemands karakter kan afleiden
Ik moet er even bij vermelden dat hij heel nobel op eigen initiatief al zijn foto's had weggehaald omdat hij loyaal tegenover mij wilde zijn (ik heb er nooit om gevraagd ofzo) en liep hij allerlei mooie praatjes over loyaliteit te houden - ik vond het al raar voor een man - en de volgende dag zet hij al zijn foto's er weer op, dames toevoegen en foto's liken. Is het gek dat ik een beetje zoiets heb vanquote:
Dat vind ik inderdaad ook wel raar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik moet er even bij vermelden dat hij heel nobel al zijn foto's had weggehaald omdat hij loyaal tegenover mij wilde zijn (ik heb er nooit om gevraagd ofzo) en liep hij allerlei mooie praatjes over loyaliteit te houden - ik vond het al raar voor een man - en de volgende dag zet hij al zijn foto's er weer op, dames toevoegen en foto's liken. Is het gek dat ik een beetje zoiets heb van![]()
En dan gaat hij zich opeens verontschuldigen...dat hij echt niemand gaat ontmoeten en alleen mij wil. Ik heb er maar niet op gereageerd
Dat zat me dus niet lekker. Heb er absoluut geen problemen mee als mannen met andere vrouwen praten, maar wel als je het ene zegt en dan het tegenovergestelde doetquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook wel raar.
Of hij is onzeker, óf hij is hoteldebotel van je en daardoor een beetje confuus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat zat me dus niet lekker. Heb er absoluut geen problemen mee als mannen met andere vrouwen praten, maar wel als je het ene zegt en dan het tegenovergestelde doet
Dan ga je je toch juist niet zo gedragenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Of hij is onzeker, óf hij is hoteldebotel van je en daardoor een beetje confuus.
Ik dramatiseer het niet, ik vond het alleen een beetje vaag overkomen...vooral als je bedenkt dat het tussen ons nog pril isquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk ook dat je het moeilijker maakt dan het is
of je vertrouwt het, of niet
en je stelt wel veel eisen hoot
daarnaast kunnrn mensen ook gewoon wel eens iets zeggen omdat het op dat moment een goed idee lijkt en de dag er na niet
dramatiseer niet zo...
Als ik mij goed herinner is dat in eerdere topics van je ook al het geval
Of ik het goed zag etc. Als je zelf in zo een situatie zit dan zie je het vaak niet helder, een buitenstaander ziet dat welquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Als jij nu al afknapt, dan is het toch duidelijk? Wat wil je nou van ons horen dan?
Oooh dat kan zeker wel hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan ga je je toch juist niet zo gedragen
behalve dan dat je het met mensen die het anders zien sowieso niet eens bentquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Of ik het goed zag etc. Als je zelf in zo een situatie zit dan zie je het vaak niet helder, een buitenstaander ziet dat wel
Dat kan heel goed hoor. Misschien komt het wel als een verrassing voor hem dat hij je heel leuk vindt. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan ga je je toch juist niet zo gedragen
'quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan heel goed hoor. Misschien komt het wel als een verrassing voor hem dat hij je heel leuk vindt. Je weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |