Dit precies. En dat wil ik voorkomen, ik moet wel in ''charge'' blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Supersoep het volgende:
Relatie met ze aangaan. Veel seks hebben. Na zes maanden ben jij degene die gaat smeken om knuffels, seks en kusjes.
Vrouwen kunnen ook pratenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Smack10 het volgende:
Praatbuddy?
Daar hebben mannen vrienden voor..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Smack10 het volgende:
Praatbuddy?
Daar hebben mannen vrienden voor..
Komt meestal van 2 kanten hè een relatie enzo, niet wat alleen jij wilquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit precies. En dat wil ik voorkomen, ik moet wel in ''charge'' blijven
Maar dan is ons contact nergens op gebaseerd en wie zegt dat ze wel blijven als ik sneller seks met ze heb?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ja, mannen willen je neuken als ze je leuk vinden en het liefst zo snel mogelijk. Dus wacht niet maanden met een kusje (), want dan zijn ze snel weg.
Dat weet je niet, ook als je een jaar wacht of tot je huwelijk kunnen ze 'm smeren als er eenmaal geneukt is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maar dan is ons contact nergens op gebaseerd en wie zegt dat ze wel blijven als ik sneller seks met ze heb?
Als je iemand leuk vindt, dan zou je ook seksuele aantrekkingskracht moeten voelen. Is dat niet zo bij jou dan? Een paar maanden wachten vind ik echt compleet overbodig. Neuken op de eerste date hoeft ook weer niet, maar het is volstrekt logisch dat mannen na een tijdje iets proberen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maar dan is ons contact nergens op gebaseerd en wie zegt dat ze wel blijven als ik sneller seks met ze heb?
Dat ligt aan hoe de seks was....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En omhoog kijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tijdens het pijpen moet je je mond dicht houden, niet praten.
Dit is zo waar. Alhoewel ik wel probeer mijn vrouwelijke wijsheid in ze te rammenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En wat heeft een man daaraan dan?
Mannen en vrouwen denken totaal verschillend..
of bij ts; 4 maanden voorspel en dan ligt ze erbij als een popquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe de seks was....
Heb je goddomme een maand geluld met een meid... is de sex ook nog eens bagger...
Waar moet je een maand over lullen danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe de seks was....
Heb je goddomme een maand geluld met een meid... is de sex ook nog eens bagger...
vrouwelijke wijsheid?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit is zo waar. Alhoewel ik wel probeer mijn vrouwelijke wijsheid in ze te rammen. Maar daar worden ze gloeiend geirriteerd van, dat dan weer wel
Jullie contact is gebaseerd op het feit dat jullie elkaar leuk vinden? Of is het een blind datequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg...ik ben een vrouw met klasse. Wachten zal hijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tijdens het pijpen moet je je mond dicht houden, niet praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |