Dit precies. En dat wil ik voorkomen, ik moet wel in ''charge'' blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Supersoep het volgende:
Relatie met ze aangaan. Veel seks hebben. Na zes maanden ben jij degene die gaat smeken om knuffels, seks en kusjes.
Vrouwen kunnen ook pratenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Smack10 het volgende:
Praatbuddy?
Daar hebben mannen vrienden voor..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Smack10 het volgende:
Praatbuddy?
Daar hebben mannen vrienden voor..
Komt meestal van 2 kanten hè een relatie enzo, niet wat alleen jij wilquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit precies. En dat wil ik voorkomen, ik moet wel in ''charge'' blijven
Maar dan is ons contact nergens op gebaseerd en wie zegt dat ze wel blijven als ik sneller seks met ze heb?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ja, mannen willen je neuken als ze je leuk vinden en het liefst zo snel mogelijk. Dus wacht niet maanden met een kusje (), want dan zijn ze snel weg.
Dat weet je niet, ook als je een jaar wacht of tot je huwelijk kunnen ze 'm smeren als er eenmaal geneukt is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maar dan is ons contact nergens op gebaseerd en wie zegt dat ze wel blijven als ik sneller seks met ze heb?
Als je iemand leuk vindt, dan zou je ook seksuele aantrekkingskracht moeten voelen. Is dat niet zo bij jou dan? Een paar maanden wachten vind ik echt compleet overbodig. Neuken op de eerste date hoeft ook weer niet, maar het is volstrekt logisch dat mannen na een tijdje iets proberen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maar dan is ons contact nergens op gebaseerd en wie zegt dat ze wel blijven als ik sneller seks met ze heb?
Dat ligt aan hoe de seks was....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En omhoog kijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tijdens het pijpen moet je je mond dicht houden, niet praten.
Dit is zo waar. Alhoewel ik wel probeer mijn vrouwelijke wijsheid in ze te rammenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En wat heeft een man daaraan dan?
Mannen en vrouwen denken totaal verschillend..
of bij ts; 4 maanden voorspel en dan ligt ze erbij als een popquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe de seks was....
Heb je goddomme een maand geluld met een meid... is de sex ook nog eens bagger...
Waar moet je een maand over lullen danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe de seks was....
Heb je goddomme een maand geluld met een meid... is de sex ook nog eens bagger...
vrouwelijke wijsheid?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit is zo waar. Alhoewel ik wel probeer mijn vrouwelijke wijsheid in ze te rammen. Maar daar worden ze gloeiend geirriteerd van, dat dan weer wel
Jullie contact is gebaseerd op het feit dat jullie elkaar leuk vinden? Of is het een blind datequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg...ik ben een vrouw met klasse. Wachten zal hijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tijdens het pijpen moet je je mond dicht houden, niet praten.
Als je maar goed met elkaar kunt praten toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
of bij ts; 4 maanden voorspel en dan ligt ze erbij als een pop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit is zo waar. Alhoewel ik wel probeer mijn [i]vrouwelijke wijsheid[/i] in ze te rammen. Maar daar worden ze gloeiend geirriteerd van, dat dan weer wel
Er is heel snel en er is maanden moeten wachten op zelfs een zoentje... Daar zit een hele wereld tussen. Ik kan me goed voorstellen dat een man niet zit te wachten op maanden moeten wachten op welke intimiteit dan ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
wachten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg...ik ben een vrouw met klasse. Wachten zal hij
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat zou jij wel he. PraatbuddyDus jij hebt vrienden waar je nooit mee praat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig![]()
Ons contact moet een dieper niveau bereiken. Op intellectueel, gevoelsmatig, universeel en filosofisch gebied. Zo een contact die ik met meerdere vriendinnen hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Jullie contact is gebaseerd op het feit dat jullie elkaar leuk vinden? Of is het een blind date
Oke.. Een maand lang, passief haar gezeik aanhoren, terwijl je af en toe ja zegt en begrijpelijk knikt...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar moet je een maand over lullen dan?
buiten dat wachten... zullen er direct alarmbellen af gaan dat er iets mis is met die vrouw, kun je beter vertrekkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is heel snel en er is maanden moeten wachten op zelfs een zoentje... Daar zit een hele wereld tussen. Ik kan me goed voorstellen dat een man niet zit te wachten op maanden moeten wachten op welke intimiteit dan ook.
en haar kleding dragen als ze gaat shoppen op de woensdagmiddag, en dan moet de man koken terwijl zij tv kijktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. Een maand lang, passief haar gezeik aanhoren, terwijl je af en toe ja zegt en begrijpelijk knikt...
Oke, troll.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ons contact moet een dieper niveau bereiken. Op intellectueel, gevoelsmatig, universeel en filosofisch gebied. Zo een contact die ik met meerdere vriendinnen heben niet alleen pijpen, likken en op en neer gaan.
En dan is de seks een beloning ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ons contact moet een dieper niveau bereiken. Op intellectueel, gevoelsmatig, universeel en filosofisch gebied. Zo een contact die ik met meerdere vriendinnen heben niet alleen pijpen, likken en op en neer gaan.
ben je gewoon enorm lelijk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Mooi, begin met internetdaten met iemand minimaal 1500 kilometer weg. Daar kun je wachten van verlangen, en hebben jullie mooi de tijd om elkaar te leren kennenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en een man vind dat heel leuk, maar wil eerst weten hoe je in bed presteert voor hij zn tijd gaat lopen verdoen aan dat soort gezwets...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Pics van..?quote:
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik heb geen 'praatbuddy' gayboy.
Oke, dan blijf lekker ermee praten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Voluptas het volgende:
Als je als vrouw je benen meteen spreidt, ben je nergens goed voor dan alleen seks en als je ff wacht dan gebruik je die man als speelgoed
Mannen logica
okequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik blijf er zeker mee praten en nee hij lult me echt niet zijn bed in.
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar ondertussen ben jij nog steeds maagd en heb je geen vrienden.quote:
Misschien moet jij gewoon veranderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds niet weet hoe ik hem moet kalmeren dat hij dr niet steeds over zeikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |