Misschien moet jij gewoon veranderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds niet weet hoe ik hem moet kalmeren dat hij dr niet steeds over zeikt.
Ah jij bent zo'n matras die haar benen spreid, en dan moet het maar gebeuren....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Voluptas het volgende:
Als je als vrouw je benen meteen spreidt, ben je nergens goed voor dan alleen seks en als je ff wacht dan gebruik je die man als speelgoed
Mannen logica
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ah jij bent zo'n matras die haar benen spreid, en dan moet het maar gebeuren....
Als ik merk dat een vrouw echt goed is in bed, is ze voor mij veel interessanter, en dan bedoel ik niet alleen in bed...
Want omdat je snel seks hebt kan je niet ook andere leuke dingen doen? Ik snap je 'logica' niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Voluptas het volgende:
Als je als vrouw je benen meteen spreidt, ben je nergens goed voor dan alleen seks en als je ff wacht dan gebruik je die man als speelgoed
Mannen logica
Ik heb een mooi lijf, mooi haar, leuke lach. Ze willen mij gewoon! Ik kan het maken om de boot af te houden, snap jequote:
Nee, je bent gewoon een zeikwijf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb een mooi lijf, mooi haar, leuke lach. Ze willen mij gewoon! Ik kan het maken om de boot af te houden, snap je
Hij zei zelf dat hij sommige meiden ziet als mensen die nergens goed voor zijn dan alleen de seks. Nou..dan kan hij bij mij nog laaanngg wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef BRooster het volgende:
[..]
Want omdat je snel seks hebt kan je niet ook andere leuke dingen doen? Ik snap je 'logica' niet.
Ja en daar doe je het dan voor als man....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb een mooi lijf, mooi haar, leuke lach. Ze willen mij gewoon! Ik kan het maken om de boot af te houden, snap je
Zou jij interesse hebben in een vent die maandenlang geen aanstalte maakt om seks met je te hebben?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, dat vindt hij vast ook. Maar waarom blijven al die mannen dan zo plakken?quote:
Nee, ik ben een soort spiegel die hun eigen zwakheden terugkaatst. En dat kan confronterend zijn voor sommigen, maar uiteindelijk is het wel helend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef BRooster het volgende:
[..]
Zou jij interesse hebben in een vent die maandenlang geen aanstalte maakt om seks met je te hebben?
Jij lijkt me irritant om te daten.
en wat is nu je vraag dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, dat vindt hij vast ook. Maar waarom blijven al die mannen dan zo plakken?
Bij mij ontwikkelen ze altijd tot ware stalkers.
Voor mij is het heel simpel: Bij een relatie hoort intimiteit. (Je hoeft echt niet vanaf dag/week 1 met me de koffer in te duiken trouwens, dat is weer helemaal de andere kant op.)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
Ik zit met een grote vraag....denken alle mannen de hele tijd aan seks als ze met een vrouw zijn die ze leuk vinden?
Met de mannen waar ik mee omging, kwam dat onderwerp al vrij snel ter sprake. Ze moeten maar een paar maanden wachten, maar daar schijnen ze enigszins prikkelbaar van te worden. Ik ben ook altijd duidelijk tegen ze: ik ben niet zo een meid die meteen met je gaat friemelen, zie mij gewoon als een praatbuddy en dan zien we wel. Ben ik nou zo veeleisend?
Op de 1 of andere manier zijn mijn dates altijd mannen die smeken en bedelen om een kusje of een knuffel. Waarom kan ik niet eens bedelen om een kusje, ik word er niet goed van dat ik altijd mannen tegenkom die te graag willen. Tips graagWat kan ik doen om die mannen gewoon eens te temmen?
z'n penis eraf hakken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
wat ik het beste kan doen om ze te temmen.
Mijn trolldetector klapt lekker in zijn toerenbegrenzer. Dit kan je echt niet menen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik ben een soort spiegel die hun eigen zwakheden terugkaatst. En dat kan confronterend zijn voor sommigen, maar uiteindelijk is het wel helend.
Hollanders he... bekend over de hele wereld... kijke kijke niet kopen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, dat vindt hij vast ook. Maar waarom blijven al die mannen dan zo plakken?
Bij mij ontwikkelen ze altijd tot ware stalkers.
Ah jij bent het type dat ze meteen wil veranderen, vormen en kneden zodat ze aan jouw wereldbeeld conformeren. En wat heeft het jou tot nu toe opgeleverd?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, ik ben een soort spiegel die hun eigen zwakheden terugkaatst. En dat kan confronterend zijn voor sommigen, maar uiteindelijk is het wel helend.
Ik kan er niets aan doen dat ik een beetje preuts ben. Ik geef toe dat ik vrij moeilijk ben, maar verdien ik dan verdorie geen kans meerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef TR08 het volgende:
[..]
Voor mij is het heel simpel: Bij een relatie hoort intimiteit. (Je hoeft echt niet vanaf dag/week 1 met me de koffer in te duiken trouwens, dat is weer helemaal de andere kant op.)
Maar goed: Als jij praatbuddy wilt zijn: Prima. Maar dan heb ik jou als praatbuddy en daarnaast mijn vrouw/vriendin voor een echte relatie
En eigenlijk denk ik dat er bij jou ook na die paar maanden op sexueel gebied weinig te halen valt. Als je een type was geweest dat veel zin had had je nooit je huidige standpunt ingenomen.
Kortom: Een man weet bij jou al heel snel welk vlees hij in de kuip heeft. En dat is in zekere zin ook weer prima. Het voorkomt een hoop desillusie in de tijd na de onthouding.
Weg rennen en vanaf het begin duidelijk zijn dat jij tot je 80e vrijgezel gaat blijven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
wat ik het beste kan doen om ze te temmen.
En daarom vraag je advies hier op FOK! ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een hoop discussie en meestal zijn ze bereidt om toe te geven, want ik heb het beste met ze voor. Ben een soort mom-girlfriendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah jij bent het type dat ze meteen wil veranderen, vormen en kneden zodat ze aan jouw wereldbeeld conformeren. En wat heeft het jou tot nu toe opgeleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |