abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128771207
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dat ik nog steeds niet weet hoe ik hem moet kalmeren dat hij dr niet steeds over zeikt.
Misschien moet jij gewoon veranderen.
pi_128771216
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Gayboy.
Hallo, kan jij met je gezeur een ander topic vervuilen. Ik zit hier met een serieus probleem.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:44:31 #53
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128771219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Voluptas het volgende:
Als je als vrouw je benen meteen spreidt, ben je nergens goed voor dan alleen seks en als je ff wacht dan gebruik je die man als speelgoed :')

Mannen logica :')
Ah jij bent zo'n matras die haar benen spreid, en dan moet het maar gebeuren....

Als ik merk dat een vrouw echt goed is in bed, is ze voor mij veel interessanter, en dan bedoel ik niet alleen in bed...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:44:34 #54
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_128771220
TS kan beter mannen gaan versieren op de EO jongerendag.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_128771234
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ah jij bent zo'n matras die haar benen spreid, en dan moet het maar gebeuren....

Als ik merk dat een vrouw echt goed is in bed, is ze voor mij veel interessanter, en dan bedoel ik niet alleen in bed...
Dit. _O_
pi_128771256
quote:
Als je als vrouw je benen meteen spreidt, ben je nergens goed voor dan alleen seks en als je ff wacht dan gebruik je die man als speelgoed :')

Want omdat je snel seks hebt kan je niet ook andere leuke dingen doen? Ik snap je 'logica' niet.
pi_128771274
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Misschien moet jij gewoon veranderen.
Ik heb een mooi lijf, mooi haar, leuke lach. Ze willen mij gewoon! Ik kan het maken om de boot af te houden, snap je :)
pi_128771313
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb een mooi lijf, mooi haar, leuke lach. Ze willen mij gewoon! Ik kan het maken om de boot af te houden, snap je :)
Nee, je bent gewoon een zeikwijf.
pi_128771340
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef BRooster het volgende:

[..]

Want omdat je snel seks hebt kan je niet ook andere leuke dingen doen? Ik snap je 'logica' niet.
Hij zei zelf dat hij sommige meiden ziet als mensen die nergens goed voor zijn dan alleen de seks. Nou..dan kan hij bij mij nog laaanngg wachten.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:47:36 #60
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128771364
quote:

[..]

Ja en daar doe je het dan voor als man....

Dat woont dan ook nog in een vitrine zonder deur... |:(
pi_128771367
quote:

[..]

Zou jij interesse hebben in een vent die maandenlang geen aanstalte maakt om seks met je te hebben?
Jij lijkt me irritant om te daten.
pi_128771375
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, je bent gewoon een zeikwijf.
Ja, dat vindt hij vast ook. Maar waarom blijven al die mannen dan zo plakken? :)
Bij mij ontwikkelen ze altijd tot ware stalkers.
pi_128771425
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:47 schreef BRooster het volgende:

[..]

Zou jij interesse hebben in een vent die maandenlang geen aanstalte maakt om seks met je te hebben?
Jij lijkt me irritant om te daten.
Nee, ik ben een soort spiegel die hun eigen zwakheden terugkaatst. En dat kan confronterend zijn voor sommigen, maar uiteindelijk is het wel helend.
pi_128771428
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja, dat vindt hij vast ook. Maar waarom blijven al die mannen dan zo plakken? :)
en wat is nu je vraag dan?
pi_128771444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

en wat is nu je vraag dan?
wat ik het beste kan doen om ze te temmen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:49:46 #66
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_128771451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
Ik zit met een grote vraag....denken alle mannen de hele tijd aan seks als ze met een vrouw zijn die ze leuk vinden?
Met de mannen waar ik mee omging, kwam dat onderwerp al vrij snel ter sprake. Ze moeten maar een paar maanden wachten, maar daar schijnen ze enigszins prikkelbaar van te worden. Ik ben ook altijd duidelijk tegen ze: ik ben niet zo een meid die meteen met je gaat friemelen, zie mij gewoon als een praatbuddy en dan zien we wel. Ben ik nou zo veeleisend?

Op de 1 of andere manier zijn mijn dates altijd mannen die smeken en bedelen om een kusje of een knuffel. Waarom kan ik niet eens bedelen om een kusje, ik word er niet goed van dat ik altijd mannen tegenkom die te graag willen. Tips graag :) Wat kan ik doen om die mannen gewoon eens te temmen?
Voor mij is het heel simpel: Bij een relatie hoort intimiteit. (Je hoeft echt niet vanaf dag/week 1 met me de koffer in te duiken trouwens, dat is weer helemaal de andere kant op.)

Maar goed: Als jij praatbuddy wilt zijn: Prima. Maar dan heb ik jou als praatbuddy en daarnaast mijn vrouw/vriendin voor een echte relatie :)

En eigenlijk denk ik dat er bij jou ook na die paar maanden op sexueel gebied weinig te halen valt. Als je een type was geweest dat veel zin had had je nooit je huidige standpunt ingenomen.

Kortom: Een man weet bij jou al heel snel welk vlees hij in de kuip heeft. En dat is in zekere zin ook weer prima. Het voorkomt een hoop desillusie in de tijd na de onthouding.
pi_128771467
Oke
Swek
pi_128771470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef Voluptas het volgende:

[..]

z'n penis eraf hakken?
pi_128771475
quote:

[..]

Nee, ik ben een soort spiegel die hun eigen zwakheden terugkaatst. En dat kan confronterend zijn voor sommigen, maar uiteindelijk is het wel helend.
Mijn trolldetector klapt lekker in zijn toerenbegrenzer. Dit kan je echt niet menen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:50:28 #70
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128771478
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Hollanders he... bekend over de hele wereld... kijke kijke niet kopen...
Maar ondertussen gebeurt er niets...
pi_128771521
quote:

[..]

Ah jij bent het type dat ze meteen wil veranderen, vormen en kneden zodat ze aan jouw wereldbeeld conformeren. En wat heeft het jou tot nu toe opgeleverd?
pi_128771548
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef TR08 het volgende:

[..]

Voor mij is het heel simpel: Bij een relatie hoort intimiteit. (Je hoeft echt niet vanaf dag/week 1 met me de koffer in te duiken trouwens, dat is weer helemaal de andere kant op.)

Maar goed: Als jij praatbuddy wilt zijn: Prima. Maar dan heb ik jou als praatbuddy en daarnaast mijn vrouw/vriendin voor een echte relatie :)

En eigenlijk denk ik dat er bij jou ook na die paar maanden op sexueel gebied weinig te halen valt. Als je een type was geweest dat veel zin had had je nooit je huidige standpunt ingenomen.

Kortom: Een man weet bij jou al heel snel welk vlees hij in de kuip heeft. En dat is in zekere zin ook weer prima. Het voorkomt een hoop desillusie in de tijd na de onthouding.
Ik kan er niets aan doen dat ik een beetje preuts ben. Ik geef toe dat ik vrij moeilijk ben, maar verdien ik dan verdorie geen kans meer :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:51:50 #73
14320 TR08
pi_128771553
quote:

[..]

Weg rennen en vanaf het begin duidelijk zijn dat jij tot je 80e vrijgezel gaat blijven.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:52:13 #74
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128771571
quote:

[..]

En daarom vraag je advies hier op FOK! ?
pi_128771608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ah jij bent het type dat ze meteen wil veranderen, vormen en kneden zodat ze aan jouw wereldbeeld conformeren. En wat heeft het jou tot nu toe opgeleverd?
Een hoop discussie en meestal zijn ze bereidt om toe te geven, want ik heb het beste met ze voor. Ben een soort mom-girlfriend :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:53:50 #76
14320 TR08
pi_128771663
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen dat ik een beetje preuts ben. Ik geef toe dat ik vrij moeilijk ben, maar verdien ik dan verdorie geen kans meer :')
Elke vent die jou gestalked heeft of ook maar iets geprobeerd heeft jou een kans gegeven. Jij hebt blijkbaar dus kansen genoeg. Je grijpt ze alleen niet.

Ik zou eerder vragen: Moet een willekeurige man maar verplicht worden om jou een kans te gunnen?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:54:18 #77
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128771680
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Een hoop discussie en meestal zijn ze bereidt om toe te geven, want ik heb het beste met ze voor. Ben een soort mom-girlfriend :)
Je kunt niet eens discussiëren.. je gaat het juist uit de weg... _O-
pi_128771709
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef TR08 het volgende:

[..]

Elke vent die jou gestalked heeft of ook maar iets geprobeerd heeft jou een kans gegeven. Jij hebt blijkbaar dus kansen genoeg. Je grijpt ze alleen niet.

Ik zou eerder vragen: Moet een willekeurige man maar verplicht worden om jou een kans te gunnen?
Ja tuurlijk, ik ben iemand die een heel loyale vriendin is. Wat ze investeren, krijgen ze dubbel zo veel terug.
pi_128771758
Anyway, dit lijkt tegenwoordig wel de klaagbak. Ik heb toch echt in R&P gepost, ik zie maar een paar serieuze reacties.
pi_128771861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Maar je weet toch wel wel dat dat ontzettend onaantrekkelijk is. Jij rechtvaardigt het alleen door jezelf te blijven voorhouden dat ze toch alleen maar op seks uit zijn, zodat je weer in je veilige stulp kunt terugtrekken. Het complex ligt bij jou, niet bij hun.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 21:03:38 ]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:59:20 #81
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128771941
quote:

TS, lees het volgende en geniet van mijn mannelijke wijsheid:

Sletten zijn geen relatie-materiaal. Meiden die helemaal niks willen zijn geen relatie-materiaal. Vrouwen hebben vaak het gevoel dat ze in een ivoren toren op een troon zitten en dat mannen blij mogen zijn met hun aandacht en daar alles voor moeten doen, maar dat is natuurlijk bullshit. Je kan niet iemand maanden laten wachten voor zelfs een kus of een knuffel ( :') ) alleen omdat jij denkt dat je daarmee een succesvolle relatie op kan bouwen. Je kan best goede gesprekken hebben als je ook seks erbij betrekt. Hoe moet je ooit romantisch met iemand worden als je niet eens kan zoenen?

Kijk: ik snap jouw punt wel. Maar je moet het niet bekijken vanuit jouw oogpunt, want die is wazig. Als je er direct vanuit gaat dat elke man alleen seks wil en je neemt al het lichamelijk contact weg als een soort test, zal je uiteindelijk die oude vrouw in je buurt zijn met vijftien katten en maar één jurk die ze elke dag aanheeft. Dat wil je niet.

Seks is geen beloning. Seks is iets waar je allebei van moet en mag genieten en niet een soort koekje dat je aan iemand geeft omdat die maanden bij je is, met je praat over de teloorgang van het Byzantische rijk en nooit probeert je een kusje te geven. Seks is iets wat essentieel is een goede relatie. Je moet er alleen de balans in zien te vinden. Iets wat jij momenteel niet lijkt te kunnen vinden.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_128772078
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

TS, lees het volgende en geniet van mijn mannelijke wijsheid:

Sletten zijn geen relatie-materiaal. Meiden die helemaal niks willen zijn geen relatie-materiaal. Vrouwen hebben vaak het gevoel dat ze in een ivoren toren op een troon zitten en dat mannen blij mogen zijn met hun aandacht en daar alles voor moeten doen, maar dat is natuurlijk bullshit. Je kan niet iemand maanden laten wachten voor zelfs een kus of een knuffel ( :') ) alleen omdat jij denkt dat je daarmee een succesvolle relatie op kan bouwen. Je kan best goede gesprekken hebben als je ook seks erbij betrekt. Hoe moet je ooit romantisch met iemand worden als je niet eens kan zoenen?

Kijk: ik snap jouw punt wel. Maar je moet het niet bekijken vanuit jouw oogpunt, want die is wazig. Als je er direct vanuit gaat dat elke man alleen seks wil en je neemt al het lichamelijk contact weg als een soort test, zal je uiteindelijk die oude vrouw in je buurt zijn met vijftien katten en maar één jurk die ze elke dag aanheeft. Dat wil je niet.

Seks is geen beloning. Seks is iets waar je allebei van moet en mag genieten en niet een soort koekje dat je aan iemand geeft omdat die maanden bij je is, met je praat over de teloorgang van het Byzantische rijk en nooit probeert je een kusje te geven. Seks is iets wat essentieel is een goede relatie. Je moet er alleen de balans in zien te vinden. Iets wat jij momenteel niet lijkt te kunnen vinden.
Ik snap wat je bedoelt. Maar ik merk dat mannen heel snel onzeker worden als je wat afstand houdt en geen geknuffel wenst. Ik vind dat ze wel even hun best mogen doen en als ze na een maand weg zijn, dan weet ik dat ze alleen uit waren op seks en niet meer. Als een man je echt leuk vindt, dan wil hij wel wachten :)
pi_128772085
pi_128772106
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Maar ik merk dat mannen heel snel onzeker worden als je wat afstand houdt en geen geknuffel wenst. Ik vind dat ze wel even hun best mogen doen en als ze na een maand weg zijn, dan weet ik dat ze alleen uit waren op seks en niet meer. Als een man je echt leuk vindt, dan wil hij wel wachten :)
Ben je vroeger misbruikt?
pi_128772114
Na 3 dates is het ballen en anders laat maar. :{w
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:03:38 #86
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128772130
quote:

[..]

Ik heb zo goed als dit hele topic doorgelezen en dit is jouw antwoord eigenlijk constant. Je stelt een vraag en als iemand met een suggestie komt of aangeeft dat jouw denkwijze en manier van kijken naar deze wereld behoorlijk kinderlijk is, zeg je 'als ze niet doen wat ik zeg, willen ze alleen seks'. Misschien willen ze intimiteit. Een zoen is intiem. Een knuffel is intiem. Seks is intiem.
pi_128772149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat zijn vaak de vrouwen die met iedereen in bed duiken :')
pi_128772158
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ehm nee. Vrouwen die misbruikt zijn, zijn meestal heel losbandig qua seks omdat ze niet meer weten wat goed en slecht gedrag is op dat gebied
pi_128772179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:04 schreef HosselKoning het volgende:

[..]

Dat zijn vaak de vrouwen die met iedereen in bed duiken :')
Ja tot ze na een tijd met zichzelf in de knoop komen :')
pi_128772201
Als jij er maanden over doet om aan mij te zitten. Eh.. laat dan maar zitten.
pi_128772219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Ik heb zo goed als dit hele topic doorgelezen en dit is jouw antwoord eigenlijk constant. Je stelt een vraag en als iemand met een suggestie komt of aangeeft dat jouw denkwijze en manier van kijken naar deze wereld behoorlijk kinderlijk is, zeg je 'als ze niet doen wat ik zeg, willen ze alleen seks'. Misschien willen ze intimiteit. Een zoen is intiem. Een knuffel is intiem. Seks is intiem.
Okee, maar tijdens een eerste date zoenen en knuffelen is toch wel erg snel?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:05:59 #92
37769 erodome
Zweefteef
pi_128772231
quote:

[..]

Willen ze alleen seks, of willen ze iets dat serieus wordt, een echte relatie met intimiteit ipv een ijskonijn dat niet aangeraakt wil worden, of aan het lijntje gehouden worden in de friendzone?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128772302
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Als jij na weken nog niks doet, dan moet de seks wel ontzettend slecht zijn. Je komt dan niet echt over als iemand die nou echt warmte uitstraalt en ontzettend afstandelijk is.
pi_128772304
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Willen ze alleen seks, of willen ze iets dat serieus wordt, een echte relatie met intimiteit ipv een ijskonijn dat niet aangeraakt wil worden, of aan het lijntje gehouden worden in de friendzone?
Ze willen vaak serieus zijn, denk ik. Maar ze laten vrij snel weten dat ze van mij ergens in de relatie wel seks verwachten en daar krijg ik het dus benauwd van. Alsof ze nergens anders meer aan kunnen denken.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:08:07 #95
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128772333
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Je gaat van uiterste naar uiterste. Je gaat van maanden wachten naar meteen. En is het vreemd? Ligt eraan. Ga je uit van klassieke normen en waarden waarbij je op de eerste date nog niet eens zoent, of niet. Ik denk zelf dat het niet vreemd is. Sowieso knuffelen niet. Per persoon kan het anders zijn. Als de klik zo goed is dat het kan, kan het. Is per persoon anders. Dat we jou dat hier moeten vertellen is misschien niet helemaal positief.
pi_128772351
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als jij na weken nog niks doet, dan moet de seks wel ontzettend slecht zijn. Je komt dan niet echt over als iemand die nou echt warmte uitstraalt en ontzettend afstandelijk is.
Ik ben lichamelijk heel afstandelijk. Maar bijna niemand heeft een ''warmer'' karakter dan ik heb
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:08:43 #97
37769 erodome
Zweefteef
pi_128772368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ze willen vaak serieus zijn, denk ik. Maar ze laten vrij snel weten dat ze van mij ergens in de relatie wel seks verwachten en daar krijg ik het dus benauwd van. Alsof ze nergens anders meer aan kunnen denken.
Als je knetter verliefd op iemand bent dan wil je toch zoenen, knuffelen, seks hebben e.d.? Dat is toch hartstikke normaal?

Kijk, dat je niet op de eerste date dat al gelijk doet of zelf een paar weekjes wacht is niet raar, maar maanden voor zelfs een kus of knuffel, dan heb je gewoon een probleem met intimiteit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128772426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik ben lichamelijk heel afstandelijk. Maar bijna niemand heeft een ''warmer'' karakter dan ik heb
Klinkt allemaal niet aantrekkelijk.
pi_128772441
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je knetter verliefd op iemand bent dan wil je toch zoenen, knuffelen, seks hebben e.d.? Dat is toch hartstikke normaal?

Kijk, dat je niet op de eerste date dat al gelijk doet of zelf een paar weekjes wacht is niet raar, maar maanden voor zelfs een kus of knuffel, dan heb je gewoon een probleem met intimiteit.
Ik heb er nooit slechte ervaringen mee gehad en schaam me ook niet voor mijn seksualiteit/lichaam ofzo. Maar ik moet bekennen dat ik bang ben om later als een alleenstaand kattenvrouwtje te eindigen omdat ze in haar jeugd iedereen afwees.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:11:02 #100
14320 TR08
pi_128772466
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:54 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, ik ben iemand die een heel loyale vriendin is. Wat ze investeren, krijgen ze dubbel zo veel terug.
Zonder intimiteit stelt dat "dubbel zoveel" echt heel snel helemaal niets meer voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')