abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:11:43 #101
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128772495
Niet genieten van de mooie dingen van het leven ... :N
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:12:01 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_128772508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb er nooit slechte ervaringen mee gehad en schaam me ook niet voor mijn seksualiteit/lichaam ofzo. Maar ik moet bekennen dat ik bang ben om later als een alleenstaand kattenvrouwtje te eindigen omdat ze in haar jeugd iedereen afwees.
Je zegt zelf dat je lichamelijk afstandelijk bent, dat je bang bent na maanden dat het alleen om seks gaat en daarom niet eens wil knuffelen of zoenen. Dat is toch echt wel een probleem met intimiteit hebben...

Nogmaals, het is echt doodnormaal dat je iemand aan wil raken, wil liefkozen, seks ermee wil hebben als je verliefd bent.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128772524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Je gaat van uiterste naar uiterste. Je gaat van maanden wachten naar meteen. En is het vreemd? Ligt eraan. Ga je uit van klassieke normen en waarden waarbij je op de eerste date nog niet eens zoent, of niet. Ik denk zelf dat het niet vreemd is. Sowieso knuffelen niet. Per persoon kan het anders zijn. Als de klik zo goed is dat het kan, kan het. Is per persoon anders. Dat we jou dat hier moeten vertellen is misschien niet helemaal positief.
Ik ben iemand die niet op de eerste date meteen gaat zoenen of knuffelen. Maar ik vind het wel vrij irritant dat meeste mannen dat als een belediging ervaren. Ook al is de klik zo goed, dan nog vind ik dat je niet meteen moet gaan bekken.
pi_128772534
Wel grappig dat je het probleem bij ' de mannen' legt terwijl je niet echt de norm zelf bent.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:13:53 #105
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_128772596
quote:

[..]

Ik heb er nooit slechte ervaringen mee gehad en schaam me ook niet voor mijn seksualiteit/lichaam ofzo. Maar ik moet bekennen dat ik bang ben om later als een alleenstaand kattenvrouwtje te eindigen omdat ze in haar jeugd iedereen afwees.
Ik denk toch echt dat het probleem aan jouw kant ligt. Laat je gewoon eens gaan!

Nog even en de leuke mannen zijn op en jij eindigt ofwel met niks of met een vent die nergens een leuke vrouw kon krijgen.

De enige die jij tekort doet ben je zelf ;)
pi_128772651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je lichamelijk afstandelijk bent, dat je bang bent na maanden dat het alleen om seks gaat en daarom niet eens wil knuffelen of zoenen. Dat is toch echt wel een probleem met intimiteit hebben...

Nogmaals, het is echt doodnormaal dat je iemand aan wil raken, wil liefkozen, seks ermee wil hebben als je verliefd bent.
Dus jullie geven mijn dates gewoon gelijk? Wie zegt dat hij me niet in de val wil laten lopen door te zeggen dat hij verliefd is enz. enz. Pas na een tijdje kan ik echt constateren of hij de waarheid zegt ja of nee. En dan kan ik het beste besluiten wat te doen. In het begin is alles nog wazig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:16:48 #107
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128772733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik ben iemand die niet op de eerste date meteen gaat zoenen of knuffelen. Maar ik vind het wel vrij irritant dat meeste mannen dat als een belediging ervaren. Ook al is de klik zo goed, dan nog vind ik dat je niet meteen moet gaan bekken.
Best. Op een eerste date niet zoenen is respectabel en daar ga ik niks raars over zeggen. Sommige mannen zijn inderdaad uit op zoveel mogelijk actie en dat is jammer. Maar maanden niks doen omdat je de verliefdheid van iemand wil testen? Wil je echt die ander testen of test je meer jezelf? Want daar lijkt het eerlijk gezegd meer op.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_128772743
Ts komt bij alle mannen in de friendzone.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:17:11 #109
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128772747
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dus jullie geven mijn dates gewoon gelijk? Wie zegt dat hij me niet in de val wil laten lopen door te zeggen dat hij verliefd is enz. enz. Pas na een tijdje kan ik echt constateren of hij de waarheid zegt ja of nee. En dan kan ik het beste besluiten wat te doen. In het begin is alles nog wazig.
Wie zegt dat jij hun niet in de val wil laten lopen?
Een serieuze relatie wil, ondertussen smoorverliefd bent geworden, maar niets presteert ..

En dan uiteindelijk gaat roepen dat ze je hart gebroken hebben...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:17:25 #110
37769 erodome
Zweefteef
pi_128772756
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Als het gaat om een paar maanden dan geef ik je dates gelijk ja. Zulk wantrouwen zou ik dan ook als een belediging zien.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128772762
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef TR08 het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat het probleem aan jouw kant ligt. Laat je gewoon eens gaan!

Nog even en de leuke mannen zijn op en jij eindigt ofwel met niks of met een vent die nergens een leuke vrouw kon krijgen.

De enige die jij tekort doet ben je zelf ;)
Ik vind mezelf tekort doen als ik meteen ga lopen bekken met hem..Hij gebruikt trouwens fantastische versiertrucs om mij over te halen, maar hee ik ben niet van gisteren..dat ik meteen een nat broekje krijg van '''je bent zoooo mooi'' ''ik vind je leuk/hou van jou'' ''kan niet zonder jou''. Laat maar zien dat je een tijd kan wachten. Zo. :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:18:04 #112
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128772784
quote:

[..]

Ik zou de katten alvast maar bestellen want met jouw houding blijf je zeker weten alleenstaand over.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:18:26 #113
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128772799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik vind mezelf tekort doen als ik meteen ga lopen bekken met hem..Hij gebruikt trouwens fantastische versiertrucs om mij over te halen, maar hee ik ben niet van gisteren..dat ik meteen een nat broekje krijg van '''je bent zoooo mooi'' ''ik vind je leuk/hou van jou'' ''kan niet zonder jou''. Laat maar zien dat je een tijd kan wachten. Zo. :)
Lekker puh.. _O-
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:18:34 #114
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128772805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Daarnaast: daten met mensen die binnen een week al roepen dat ze van je houden en niet zonder je kunnen :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:18:49 #115
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128772814
Wat doe je moeilijk... Hou je niet van sex ?

Heb je nooit is zin in een van die dates ?

Shitttt ... Mens .. Leef!

You do me
And if it's worth it baby I'll return the favor
And give it back to you
A fair exchange, on everythang
Let me tell you that's the way it's gotta be
Open your eyes baby, recognize a player
Give it up to me (give it to me give it to me)
A fair exchange, you know the game
pi_128772829
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Best. Op een eerste date niet zoenen is respectabel en daar ga ik niks raars over zeggen. Sommige mannen zijn inderdaad uit op zoveel mogelijk actie en dat is jammer. Maar maanden niks doen omdat je de verliefdheid van iemand wil testen? Wil je echt die ander testen of test je meer jezelf? Want daar lijkt het eerlijk gezegd meer op.
Mezelf testen, is niet nodig aangezien ik mezelf al ken. Ik moet hen leren kennen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:20:18 #117
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128772868
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Mezelf testen, is niet nodig aangezien ik mezelf al ken. Ik moet hen leren kennen.
Qua of jij een relatie wel aandurft. Je zegt zelf dat je terughoudend ben qua lichamelijk contact. IK ga je wat vragen stellen. Ben je maagd? En daarnaast: hoe oud ben je?
pi_128772894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Qua of jij een relatie wel aandurft. Je zegt zelf dat je terughoudend ben qua lichamelijk contact. IK ga je wat vragen stellen. Ben je maagd? En daarnaast: hoe oud ben je?
Nee geen maagd, ik ben 23.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:22:41 #119
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128772957
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nee geen maagd, ik ben 23.
Oke, hoeveel bedpartners heb je gehad? Ik neem aan dat er ergens iets mis is gegaan. Je bent niet ineens zo.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:22:58 #120
37769 erodome
Zweefteef
pi_128772969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet op ten duur een stapje verder, je hoeft niet gelijk het bed met iemand in te duiken, maar zoenen en knuffelen is juist goed na een paar weken. Dan ga je tenminste ergens heen met de opbouw van de relatie.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:24:30 #121
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_128773023
Volgens mij schijt je zelf gewoon zeven kleuren om je te committeren aan iemand, want o mijn god je zou gekwetst raken.

Denk hier anders eens over na: als één vent zo doet is het zijn probleem. Als echter vent twee en drie het ook doen dan is er in deze vergelijking maar één constante: jij.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_128773034
Okee, laat ik maar even al het verder gebeurde negeren en tegen beter weten in....

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
Ik zit met een grote vraag....denken alle mannen de hele tijd aan seks als ze met een vrouw zijn die ze leuk vinden?
Nee, maar het zit er wel een beetje ingeprogrammeerd hè. Daarbij laten heel veel vrouwen initiatief over aan mannen, waardoor die telkens het voortouw nemen en daar zit jij mee opgescheept.

Het lijkt me niet onredelijk van je om grenzen aan te geven, maar vraag je wel af wat je onder een relatie verstaat. Een praatbuddy kan ook een goede vriend zijn. Als je samen iets wil hoort daar doorgaans intimiteit bij en waarom zou dat in z'n geheel on hold moeten worden gezet? Wachten met seks lijkt me slim, maar als je echt iemand leuk vindt en vertrouwt, waarom dan zo'n lange test? (met telkens een zoemer als hij je aanraakt?) Misschien vul ik teveel voor je in en begrijp ik je verkeerd, maar het komt meer over als wantrouwend en dominant handelen dan als gelijkwaardig en gezond.
pi_128773122
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Oke, hoeveel bedpartners heb je gehad? Ik neem aan dat er ergens iets mis is gegaan. Je bent niet ineens zo.
Niet zoveel. En er is nergens iets mis gegaan, ik ben toevallig wat terughoudender dan gemiddeld en nu zeg je dat er iets mis met mij is. Ik heb wel altijd een vorm van preutsheid gehad, toen ik als tiener met mijn ouders en zusje op strandvakanties ging. Liep iedereen lekker rond in hun zwempakjes en bedekte ik met handdoeken mijn lichaam, want stel je voor als iemand naar me keek en nee ik was niet onzeker over mijn lichaam. Ik heb overigens geen idee waar dit vandaan komt.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:29:36 #124
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_128773245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Niet zoveel. En er is nergens iets mis gegaan, ik ben toevallig wat terughoudender dan gemiddeld en nu zeg je dat er iets mis met mij is. Ik heb wel altijd een vorm van preutsheid gehad, toen ik als tiener met mijn ouders en zusje op strandvakanties ging. Liep iedereen lekker rond in hun zwempakjes en bedekte ik met handdoeken mijn lichaam, want stel je voor als iemand naar me keek en nee ik was niet onzeker over mijn lichaam. Ik heb overigens geen idee waar dit vandaan komt.
Ja, er is iets anders aan je. Als je dat gaat ontkennen is er helemaal geen praten met jou. Samengevat kan ik het volgende zeggen: sommige mannen willen alleen seks. Je gaat niet iemand vinden die een relatie met je wil als je maanden niks doet alleen om diegene en jezelf te testen. Je jaagt daar alleen mensen mee weg. Meteen met iemand het bed in duiken is overdreven, maanden wachten is ook overdreven.
pi_128773355
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Ja, er is iets anders aan je. Als je dat gaat ontkennen is er helemaal geen praten met jou. Samengevat kan ik het volgende zeggen: sommige mannen willen alleen seks. Je gaat niet iemand vinden die een relatie met je wil als je maanden niks doet alleen om diegene en jezelf te testen. Je jaagt daar alleen mensen mee weg. Meteen met iemand het bed in duiken is overdreven, maanden wachten is ook overdreven.
Ik merk ook wel dat ik anders ben. En mijn bedoeling is inderdaad niet om de mensen die ik echt leuk vind, weg te jagen. Moet ik wel op letten dus,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')