zo te horen welquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:42 schreef robdriessen het volgende:
Is zaagmans z'n zaag al aan het slijpen?
Druk man!quote:
Hehehe rustig hier hoor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Druk man!
Alleen is het nu tijd om te gaan lunchen.
Hoe is het in het pittoreske Gelderland?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe rustig hier hoor!Te rustig eigenlijk!
Neuh ik zocht een bepaald nummer (dit nummer dus, We don't need another hero), had de hele titel ingetypt en "Doorzoek alles" aangevinkt. Dat bleek ff iets te veel van het goede, blijkbaar!quote:
Welke app?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Werk nou mee play store![]()
Wou even een app updatenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wou even een app updaten
Je slaapt nog wel want je hebt je Sint UI weer aanstaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is het al weekend ?
Scherpquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je slaapt nog wel want je hebt je Sint UI weer aanstaan
En ook gewoon niet veranderen hè?quote:
Bijna!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is het al weekend ?
heb ik zelf gedaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En ook gewoon niet veranderen hè?
Dit wordt verwarrend, Broertje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
heb ik zelf gedaan
Vind je ?quote:
18 years and counting?quote:
Daar gaat de UI niet overquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Melting het volgende:
[..]
18 years and counting?
Je bent helemaal geen 18 jaar!
Weet ik wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar gaat de UI niet over
Dat weet ikquote:
Geen zin in ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:14 schreef Melting het volgende:
Zo maar eens naar school vertrekken.
Nee.... huiswerk niet goed gemaakt.quote:
Meltingquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... huiswerk niet goed gemaakt.
Ik weet het..... ik wist niet meer hoe het moest.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het..... ik wist niet meer hoe het moest.
Ga ik zeker doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Straks opletten
veel succesquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:22 schreef Melting het volgende:
Jas en tas pakken, en op pad. Fijne avond allemaal.
Even wat andersquote:
Watquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:13 schreef ToT het volgende:
Zombeavers______________________________________________________________!
avondquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stif is er dan kan ik weg![]()
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef WebHawk het volgende:
hier
Toestemming van de huisbaas om er zelf een tweede internetverbinding naast te nemen. Die is dan dus niet gedeeld met mijn huisgenoten én dus een stuk sneller. Nu nog kiezen tussen 20/60/150mbit.
Heb ik nu een jaar in de meterkast. Maar nog geen dienstenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!
Oh, en hoi
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!
Oh, en hoi
Ben ik nu alquote:
Nou, ik wilde dan wel visual-radio'tje gaan spelen, dus tijdens mn uitzending gewoon 720p videostream erbijquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 24/7 on air
Heb ik ook gedaan enkele maanden geleden, maar dan via Ustreamquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nou, ik wilde dan wel visual-radio'tje gaan spelen, dus tijdens mn uitzending gewoon 720p videostream erbij
precies datquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan enkele maanden geleden, maar dan via Ustream
Schiet eens op met je internetaansluiting.quote:
KLIK HIER VOOR DE WEBHAWK-WEBCAM!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nou, ik wilde dan wel visual-radio'tje gaan spelen, dus tijdens mn uitzending gewoon 720p videostream erbij
Verkeerde streamquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
KLIK HIER VOOR DE WEBHAWK-WEBCAM!
*klik*
- Webhawk peutert neus en neemt nog een slok Schultenbrau. -
Nee, dat is alleen op de betaalde stream.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
KLIK HIER VOOR DE WEBHAWK-WEBCAM!
*klik*
- Webhawk peutert neus en neemt nog een slok Schultenbrau. -
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef ACT-F het volgende:
Wordt tijd voor een beetje muziek, vinden jullie niet?
Topquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even een playlist samenstellen dan.
\moeten we wakker worden ?quote:
Je mag ook op de bank liggen hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
\moeten we wakker worden ?
Voortaan maar tijdens kantooruren draaienquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
Goede muziek om bij te werken emmertje
Dit zijn nog kantoorurenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voortaan maar tijdens kantooruren draaien
Even wat tijd inhalen agv schaatsenkijken onder werktijdquote:
Altijd relaxed als je je tijd zelf kunt indelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even wat tijd inhalen agv schaatsenkijken onder werktijd
Ja tot zekere hoogte heb ik die ruimte wel, voordeel van manager zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd relaxed als je je tijd zelf kunt indelen
Maar dan telt het toch niet als overwerk maar als deel van je normale loon als je meer werkt ofzo? Of heb je daar geen last van?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja tot zekere hoogte heb ik die ruimte wel, voordeel van manager zijn
Nee daar heb ik nog geen last van. In de volgende functie wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan telt het toch niet als overwerk maar als deel van je normale loon als je meer werkt ofzo? Of heb je daar geen last van?
En mensen niet al te afhankelijk van je zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja tot zekere hoogte heb ik die ruimte wel, voordeel van manager zijn
Nee precies, maar degene die afhankelijk van mij is die zat naast mequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En mensen niet al te afhankelijk van je zijn
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee precies, maar degene die afhankelijk van mij is die zat naast me
Werk zequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
Maar goed ik ga weer verder...
Ik luister nog wel hoor.
quote:
Maar in je volgende functie is het basisloon dan hopelijk ook dermate royaal dat je het OK vindquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nog geen last van. In de volgende functie wel.
Maar nu compenseer ik voor de uren dat ik al niets gedaan heb,
Ik denk dat dat uiteindelijk best tegenvalt. Als ik voor het geld zou werken zou ik elders moeten zijn....maar misschien is dat ook wel mijn volgende stap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar in je volgende functie is het basisloon dan hopelijk ook dermate royaal dat je het OK vind
Dat is de beste instelling.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat uiteindelijk best tegenvalt. Als ik voor het geld zou werken zou ik elders moeten zijn....maar misschien is dat ook wel mijn volgende stap.
Maar dat is een gesprek voor een andere keer
He let op je woordenquote:
Ik bedoelde natuurlijk MP3's.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
He let op je woorden
Ff doorgeen gezapped, omdat ik niet te veel van ACT-F z'n show wil missen, maar het nummer komt me niet echt bekend voor.quote:
Lijkt erg op dj Bakermat.quote:
Is dat die van dat liftmuziek-nummer?quote:
Als het bekend was geweest had je aan te titel genoeg gehadquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff doorgeen gezapped, omdat ik niet te veel van ACT-F z'n show wil missen, maar het nummer komt me niet echt bekend voor.Then again: ik leef wel onder een steen!
Klinkt wel leuk!
Geen idee wie dat isquote:
Een dj hier uit de buurt, mij te commercieel, maar als je daarmee wereldwijd weet te verkopen doe je het financieel in elk geval goedquote:
Baila me, leek het net wel ff op!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef ACT-F het volgende:
Wie herkent het begin van een andere band.
Ah!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bijna goedThe Clash - Magnificent seven
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef ToT het volgende:
Hey man, toffe tunes!Echt ff wat anders!
Alleen ga ik nu toch maar naar bed. Vreselijk slecht geslapen.
Hee groetjes!
Beide bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Watertornado het volgende:
Ik wilde net hetzelfde posten; ik ga er ook zo vandoor. ACT-F, alvast bedankt voor alle heerlijke muziek (was dan wel een tijd niet op het forum, maar alles wel geluisterd hoor).
Altijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
is het veilig om in te tunen?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef ToT het volgende:
Hey man, toffe tunes!Echt ff wat anders!
Alleen ga ik nu toch maar naar bed. Vreselijk slecht geslapen.
Hee groetjes!
Ik tune net pas in. Dus draai nog maar ff door!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef ACT-F het volgende:
Ik draai nog een half uur, dus als er gegadigden zijn
De muziek is aanvaardbaar voor je oren?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ik tune net pas in. Dus draai nog maar ff door!
Dit nummer kan ik wel waarderen ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De muziek is aanvaardbaar voor je oren?
Nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dit nummer kan ik wel waarderen ja.
Ja, van de iT-collectie. Die heb jij toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Draaide ze dit waar jij me uitnodigde vorige week?
Die collectie mp3 die ik toen van jou hd heb gekopieerd? Ik zou anders niet weten wat je bedoeld...quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, van de iT-collectie. Die heb jij toch?
Ok ok....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheur ik door de brennerpas.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ok ok....Ik ook, maar om nou de hele dag in de platenkast te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zit dagen lang in Rob zn platenkast. Ga me nu niet vertellen dat dat gedwongen is....quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook, maar om nou de hele dag in de platenkast te zitten
Welnee, alles met liefdequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Jij zit dagen lang in Rob zn platenkast. Ga me nu niet vertellen dat dat gedwongen is....
Liefde for all! <3quote:
Veel te gezellig hier in de kastquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Liefde for all! <3
Maar je mag uit die kast komen hoor. Niemand hier die je er anders door gaat behandelen.
Ik draaide al ruim 2 uurquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:42 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Thx ACT-F,
Jammer dat je stopt....
(was ff elders bezig...)
Draai nog ff een half uurtje oid dan. Deste lekker slaap je!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mijn hoofd straks ook gaat draaienDat ploft wel lekker in bed
Nou dat gaat zo ook welquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:45 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Draai nog ff een half uurtje oid dan. Deste lekker slaap je!
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:48 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dan wens ik je heerlijke dromen en gaat ik foetsie van Fok!
Bedankt DJ Emmer. sorry dat ik niet heb geluisterdquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:41 schreef ACT-F het volgende:
Iedereen in slaap gewiegdBedankjes mogen morgen ook wel
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:51 schreef sararaats het volgende:
De "storm" is gaan liggen en ik ben wakker hihi.
Het gaat goed met me en ik heb een klein rond litteken.
Belangrijk detail: het bultje was goedaardig
Hoofdpijnquote:
Beetje duf, maar verder wel okay.quote:
Goed slapen is beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje duf, maar verder wel okay.
Ik voelde me gisteren goed verrot en kreeg zowel de buurvrouw als de buurjongen op bezoek achter elkaar die ik allebei moest helpen met school/cursus.
Ik heb vannacht dan ook als een BLOK geslapen omdat ik zo moe was!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers, maar ik moet nog ff wakker worden.
Ik zit hier nu ff aan de kruidenthee.quote:
Ik heb tegenwoordig melk in mijn koffie omdat ik anders ook teveel last van mijn maag krijgquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier nu ff aan de kruidenthee.
Ik heb vrij vaak last van mijn maag en slokdarm en dan kan ik koffie wat moeilijker verdragen.
Misschien dat het door de thee wat verzacht. Dan kan ik straks alsnog een bakkie pleur doen.
Ik drink koffie eigenlijk alleen voor de caffeïne, en melk neutraliseert dat, dus melk in de koffie maakt het drinken voor mij gewoon nutteloos!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig melk in mijn koffie omdat ik anders ook teveel last van mijn maag krijg
Zo goed als prima, straks even röntgenfoto maken voor vermoedelijk gebroken/gekneusde rib, en ja ook langzaam wakker wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, langzaam wakker worden, verder wel okay.En daar?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo goed als prima, straks even röntgenfoto maken voor vermoedelijk gebroken/gekneusde rib, en ja ook langzaam wakker worden
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deur die met mach 3 tegen m'n borst wordt geslagen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Will do. Ik ga weer HAVO doen
Dat wist ik niet eens, snap nu beter waarom het dus mij niet meer oppept.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik drink koffie eigenlijk alleen voor de caffeïne, en melk neutraliseert dat, dus melk in de koffie maakt het drinken voor mij gewoon nutteloos!
Mogguh langslaper.quote:
Ik zat om 05:50 rechtop in mijn bed, ik dacht dat ik mij verslapen hadquote:
Calcium, wat in melk zit, bindt met heel veel stoffen en maakt het zo in veel gevallen onschadelijk. Daarom wordt ook vaak aangeraden iemand melk te laten drinken als die iets giftigs heeft binnen gekregen.(Werkt uiteraard maar tot op zekere hoogte.)quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, snap nu beter waarom het dus mij niet meer oppept.
Ah, OK, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Calcium, wat in melk zit, bindt met heel veel stoffen en maakt het zo in veel gevallen onschadelijk. Daarom wordt ook vaak aangeraden iemand melk te laten drinken als die iets giftigs heeft binnen gekregen.(Werkt uiteraard maar tot op zekere hoogte.)
Ah ja ik zat er ook aan te denken zoiets te gaan kopen. Ik heb gelezen dat gezuiverde krijt ook erg goed moet zijn. (Alleen dat dus ook niet in combinatie met koffie nemen als het je om de caffeïne te doen is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, weer wat geleerd.
Ik ga eerdaags maar weer zuiveringszout mee naar kantoor nemen. Een lepeltje met water innemen helpt mijn maag ook vaak wat rustiger te krijgen.
Van vroeger kan ik mij herinneren dat ook gemalen eierschaal gebruikt werd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja ik zat er ook aan te denken zoiets te gaan kopen. Ik heb gelezen dat gezuiverde krijt ook erg goed moet zijn. (Alleen dat dus ook niet in combinatie met koffie nemen als het je om de caffeïne te doen is.)
Toevallig heb ik eergisteren of zo weer ff wat opgezocht over maagklachten: stress, koffie, alcohol en pittig eten zijn sterke oorzaken van maarzuurproblemen e.d.
Stress heb ik in het algemeen vrij weinig (op sommige momenten na zoals met die therapie), maar ik drink 's ochtends wel koffie, 's avonds wat biertjes en hou van pittig eten!
Dit zijn tevens meteen veroorzakers van een hoge bloeddruk!
Hoe gaat het met de DCP?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van vroeger kan ik mij herinneren dat ook gemalen eierschaal gebruikt werd.
Stress is bij mij de voornaamste oorzaak van mijn maagklachten
Oh, ik behoor tot de groep die hem niet doet of haaltquote:
Wat nou dan, dacht dat je eraan ging werkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik behoor tot de groep die hem niet doet of haalt
Ik sport wel weer regelmatig hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat nou dan, dacht dat je eraan ging werkenVoor niks die doos gemaakt
Dan haal je hem toch wel over een tijdjequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sport wel weer regelmatig hoor
Mwah, de cooper waarschijnlijk wel, maar de situps en pushups nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch wel over een tijdje
Waarom begin je er dan niet aan :pquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, de cooper waarschijnlijk wel, maar de situps en pushups niet
te luiquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan niet aan :p
Deze had ik niet verwacht van jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
te lui
Even de collega's uitlaten
Heeft vorig jaar 'maar' 12 weken in de NL Top 40 gestaan, en is 'maar' tot de 10e plaats gekomenquote:
Ik heb hem vorig jaar nog nooit gehoord, vind het ook een kut nummer btw..quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar 'maar' 12 weken in de NL Top 40 gestaan, en is 'maar' tot de 10e plaats gekomen
Allemaal de pan in, zelfgemaakte kippensoepquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:48 schreef Symphonic het volgende:
Het is weer soepkippendag geloof ik
Damn wat een geneuzel
goed idee welquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Allemaal de pan in, zelfgemaakte kippensoep
Hmmm, gelukkig wordt het geen snertweer, anders moet ik de slager weer om een varkenspoot vragenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee wel
Donder ik er gelijk een paar erwten bij voor als het snertweer wordt
dat is zielig, daar gaan ze moeilijk van lopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, gelukkig wordt het geen snertweer, anders moet ik de slager weer om een varkenspoot vragen
Klinkt goed. Was het van die dikke tjoelie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef robdriessen het volgende:
We hadden snert in de kantine. En als een ware baas daar roggebrood en mosterdrollade bij gepakt. BAM.
lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef robdriessen het volgende:
We hadden snert in de kantine. En als een ware baas daar roggebrood en mosterdrollade bij gepakt. BAM.
Oeh lekker...quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef robdriessen het volgende:
Hoi Lola!quote:
Ohja...weer eens quiche makenquote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Lola!![]()
![]()
Ik heb zin in 27 Februari. Jij ook?
Frozen... echt een aanrader trouwensquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, uit welke animatiefilm komt dat plaatje in je UI eigenlijk? Ik zie 'm wel vaker.
vond ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Frozen... echt een aanrader trouwens![]()
Ah ja, ik dacht al zoiets. Die naam had ik al ergens gehoord en de achtergrond in deze scene ziet er ook wel wat bevroren uit!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan de plaatjes die ik vooraf had gezien dacht ik dat het over grappige dieren ging, maar het bleek over zingende prinsesjes te gaanquote:
okequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Jij hebt dan ook geen humor
Ow!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan de plaatjes die ik vooraf had gezien dacht ik dat het over grappige dieren ging, maar het bleek over zingende prinsesjes te gaan
Idina Menzel is niet alleen een zingend prinsesje, maar ook een zingende heksquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan de plaatjes die ik vooraf had gezien dacht ik dat het over grappige dieren ging, maar het bleek over zingende prinsesjes te gaan
Ik ga dan naar MFATGG. Ik meende dat jij ook ging?quote:
Oohhh jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga dan naar MFATGG. Ik meende dat jij ook ging?
quote:
Het Mooie FOK! Autisten Topless Genieten Gala?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga dan naar MFATGG. Ik meende dat jij ook ging?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het Mooie FOK! Autisten Topless Genieten Gala?
waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het Mooie FOK! Autisten Topless Genieten Gala?
Nee hoor alles is geregeld. Kindjes gaan naar mijn mama.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je zou er maar achter komen de 28e......
Het duurt ook nog even.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor alles is geregeld. Kindjes gaan naar mijn mama.
Maar mijn hoofd is er nu nog niet zo mee bezig![]()
Hoe gaat ie ?quote:
Ja alleen moequote:
quote:
Goed maar moe en daar?quote:
Geef hem voetenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ook een beetje moe. maar nu m'n eten maar eens uit de magnetron pakken, en zometeen m'n werkhok in. kijken of die brommer nog wil lopen
zou het helpen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geef hem voeten
Ik denk het welquote:
ik ga mijne niet opofferenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Leen de mijne maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga mijne niet opofferen
heb jij nog een paar in de aanbieding?
is goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Leen de mijne maar
Doe jij maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed.
zaag jij ze af of moet ik dat zelf doen?
oke. Nog voorkeur voor slijptol of handzaag?quote:
Handquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke. Nog voorkeur voor slijptol of handzaag?
Nee dankjequote:
je gunt mij ook geen pleziertje ofwel?quote:
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je gunt mij ook geen pleziertje ofwel?
wel jammer.quote:
Oke vooruitquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel jammer.
ik zal de zaag verkeerd om gebruiken, dan ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ik er door ben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |