Nee precies, maar degene die afhankelijk van mij is die zat naast mequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En mensen niet al te afhankelijk van je zijn
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee precies, maar degene die afhankelijk van mij is die zat naast me
Werk zequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
Maar goed ik ga weer verder...
Ik luister nog wel hoor.
quote:
Maar in je volgende functie is het basisloon dan hopelijk ook dermate royaal dat je het OK vindquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nog geen last van. In de volgende functie wel.
Maar nu compenseer ik voor de uren dat ik al niets gedaan heb,
Ik denk dat dat uiteindelijk best tegenvalt. Als ik voor het geld zou werken zou ik elders moeten zijn....maar misschien is dat ook wel mijn volgende stap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar in je volgende functie is het basisloon dan hopelijk ook dermate royaal dat je het OK vind
Dat is de beste instelling.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat uiteindelijk best tegenvalt. Als ik voor het geld zou werken zou ik elders moeten zijn....maar misschien is dat ook wel mijn volgende stap.
Maar dat is een gesprek voor een andere keer
He let op je woordenquote:
Ik bedoelde natuurlijk MP3's.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
He let op je woorden
Ff doorgeen gezapped, omdat ik niet te veel van ACT-F z'n show wil missen, maar het nummer komt me niet echt bekend voor.quote:
Lijkt erg op dj Bakermat.quote:
Is dat die van dat liftmuziek-nummer?quote:
Als het bekend was geweest had je aan te titel genoeg gehadquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff doorgeen gezapped, omdat ik niet te veel van ACT-F z'n show wil missen, maar het nummer komt me niet echt bekend voor.Then again: ik leef wel onder een steen!
Klinkt wel leuk!
Geen idee wie dat isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |