zo te horen welquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:42 schreef robdriessen het volgende:
Is zaagmans z'n zaag al aan het slijpen?
Druk man!quote:
Hehehe rustig hier hoor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Druk man!
Alleen is het nu tijd om te gaan lunchen.
Hoe is het in het pittoreske Gelderland?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe rustig hier hoor!Te rustig eigenlijk!
Neuh ik zocht een bepaald nummer (dit nummer dus, We don't need another hero), had de hele titel ingetypt en "Doorzoek alles" aangevinkt. Dat bleek ff iets te veel van het goede, blijkbaar!quote:
Welke app?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Werk nou mee play store![]()
Wou even een app updatenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wou even een app updaten
Je slaapt nog wel want je hebt je Sint UI weer aanstaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is het al weekend ?
Scherpquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je slaapt nog wel want je hebt je Sint UI weer aanstaan
En ook gewoon niet veranderen hè?quote:
Bijna!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is het al weekend ?
heb ik zelf gedaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En ook gewoon niet veranderen hè?
Dit wordt verwarrend, Broertje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
heb ik zelf gedaan
Vind je ?quote:
18 years and counting?quote:
Daar gaat de UI niet overquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Melting het volgende:
[..]
18 years and counting?
Je bent helemaal geen 18 jaar!
Weet ik wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar gaat de UI niet over
Dat weet ikquote:
Geen zin in ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:14 schreef Melting het volgende:
Zo maar eens naar school vertrekken.
Nee.... huiswerk niet goed gemaakt.quote:
Meltingquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... huiswerk niet goed gemaakt.
Ik weet het..... ik wist niet meer hoe het moest.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het..... ik wist niet meer hoe het moest.
Ga ik zeker doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Straks opletten
veel succesquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:22 schreef Melting het volgende:
Jas en tas pakken, en op pad. Fijne avond allemaal.
Even wat andersquote:
Watquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:13 schreef ToT het volgende:
Zombeavers______________________________________________________________!
avondquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stif is er dan kan ik weg![]()
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef WebHawk het volgende:
hier
Toestemming van de huisbaas om er zelf een tweede internetverbinding naast te nemen. Die is dan dus niet gedeeld met mijn huisgenoten én dus een stuk sneller. Nu nog kiezen tussen 20/60/150mbit.
Heb ik nu een jaar in de meterkast. Maar nog geen dienstenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!
Oh, en hoi
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!
Oh, en hoi
Ben ik nu alquote:
Nou, ik wilde dan wel visual-radio'tje gaan spelen, dus tijdens mn uitzending gewoon 720p videostream erbijquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 24/7 on air
Heb ik ook gedaan enkele maanden geleden, maar dan via Ustreamquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nou, ik wilde dan wel visual-radio'tje gaan spelen, dus tijdens mn uitzending gewoon 720p videostream erbij
precies datquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan enkele maanden geleden, maar dan via Ustream
Schiet eens op met je internetaansluiting.quote:
KLIK HIER VOOR DE WEBHAWK-WEBCAM!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nou, ik wilde dan wel visual-radio'tje gaan spelen, dus tijdens mn uitzending gewoon 720p videostream erbij
Verkeerde streamquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
KLIK HIER VOOR DE WEBHAWK-WEBCAM!
*klik*
- Webhawk peutert neus en neemt nog een slok Schultenbrau. -
Nee, dat is alleen op de betaalde stream.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
KLIK HIER VOOR DE WEBHAWK-WEBCAM!
*klik*
- Webhawk peutert neus en neemt nog een slok Schultenbrau. -
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef ACT-F het volgende:
Wordt tijd voor een beetje muziek, vinden jullie niet?
Topquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even een playlist samenstellen dan.
\moeten we wakker worden ?quote:
Je mag ook op de bank liggen hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
\moeten we wakker worden ?
Voortaan maar tijdens kantooruren draaienquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
Goede muziek om bij te werken emmertje
Dit zijn nog kantoorurenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voortaan maar tijdens kantooruren draaien
Even wat tijd inhalen agv schaatsenkijken onder werktijdquote:
Altijd relaxed als je je tijd zelf kunt indelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even wat tijd inhalen agv schaatsenkijken onder werktijd
Ja tot zekere hoogte heb ik die ruimte wel, voordeel van manager zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd relaxed als je je tijd zelf kunt indelen
Maar dan telt het toch niet als overwerk maar als deel van je normale loon als je meer werkt ofzo? Of heb je daar geen last van?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja tot zekere hoogte heb ik die ruimte wel, voordeel van manager zijn
Nee daar heb ik nog geen last van. In de volgende functie wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan telt het toch niet als overwerk maar als deel van je normale loon als je meer werkt ofzo? Of heb je daar geen last van?
En mensen niet al te afhankelijk van je zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja tot zekere hoogte heb ik die ruimte wel, voordeel van manager zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |