veel succesquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:22 schreef Melting het volgende:
Jas en tas pakken, en op pad. Fijne avond allemaal.
Even wat andersquote:
Watquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:13 schreef ToT het volgende:
Zombeavers______________________________________________________________!
avondquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stif is er dan kan ik weg![]()
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef WebHawk het volgende:
hier
Toestemming van de huisbaas om er zelf een tweede internetverbinding naast te nemen. Die is dan dus niet gedeeld met mijn huisgenoten én dus een stuk sneller. Nu nog kiezen tussen 20/60/150mbit.
Heb ik nu een jaar in de meterkast. Maar nog geen dienstenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!
Oh, en hoi
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment glasvezel door de straat getrokken. SOOOON, my precious!
Oh, en hoi
Ben ik nu alquote:
Nou, ik wilde dan wel visual-radio'tje gaan spelen, dus tijdens mn uitzending gewoon 720p videostream erbijquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 24/7 on air
Heb ik ook gedaan enkele maanden geleden, maar dan via Ustreamquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nou, ik wilde dan wel visual-radio'tje gaan spelen, dus tijdens mn uitzending gewoon 720p videostream erbij
precies datquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan enkele maanden geleden, maar dan via Ustream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |