Nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dit nummer kan ik wel waarderen ja.
Ja, van de iT-collectie. Die heb jij toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Draaide ze dit waar jij me uitnodigde vorige week?
Die collectie mp3 die ik toen van jou hd heb gekopieerd? Ik zou anders niet weten wat je bedoeld...quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, van de iT-collectie. Die heb jij toch?
Ok ok....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheur ik door de brennerpas.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ok ok....Ik ook, maar om nou de hele dag in de platenkast te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zit dagen lang in Rob zn platenkast. Ga me nu niet vertellen dat dat gedwongen is....quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook, maar om nou de hele dag in de platenkast te zitten
Welnee, alles met liefdequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Jij zit dagen lang in Rob zn platenkast. Ga me nu niet vertellen dat dat gedwongen is....
Liefde for all! <3quote:
Veel te gezellig hier in de kastquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Liefde for all! <3
Maar je mag uit die kast komen hoor. Niemand hier die je er anders door gaat behandelen.
Ik draaide al ruim 2 uurquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:42 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Thx ACT-F,
Jammer dat je stopt....
(was ff elders bezig...)
Draai nog ff een half uurtje oid dan. Deste lekker slaap je!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mijn hoofd straks ook gaat draaienDat ploft wel lekker in bed
Nou dat gaat zo ook welquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:45 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Draai nog ff een half uurtje oid dan. Deste lekker slaap je!
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:48 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dan wens ik je heerlijke dromen en gaat ik foetsie van Fok!
Bedankt DJ Emmer. sorry dat ik niet heb geluisterdquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:41 schreef ACT-F het volgende:
Iedereen in slaap gewiegdBedankjes mogen morgen ook wel
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:51 schreef sararaats het volgende:
De "storm" is gaan liggen en ik ben wakker hihi.
Het gaat goed met me en ik heb een klein rond litteken.
Belangrijk detail: het bultje was goedaardig
Hoofdpijnquote:
Beetje duf, maar verder wel okay.quote:
Goed slapen is beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje duf, maar verder wel okay.
Ik voelde me gisteren goed verrot en kreeg zowel de buurvrouw als de buurjongen op bezoek achter elkaar die ik allebei moest helpen met school/cursus.
Ik heb vannacht dan ook als een BLOK geslapen omdat ik zo moe was!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers, maar ik moet nog ff wakker worden.
Ik zit hier nu ff aan de kruidenthee.quote:
Ik heb tegenwoordig melk in mijn koffie omdat ik anders ook teveel last van mijn maag krijgquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier nu ff aan de kruidenthee.
Ik heb vrij vaak last van mijn maag en slokdarm en dan kan ik koffie wat moeilijker verdragen.
Misschien dat het door de thee wat verzacht. Dan kan ik straks alsnog een bakkie pleur doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |