Goed maar moe en daar?quote:
Geef hem voetenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ook een beetje moe. maar nu m'n eten maar eens uit de magnetron pakken, en zometeen m'n werkhok in. kijken of die brommer nog wil lopen
zou het helpen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geef hem voeten
Ik denk het welquote:
ik ga mijne niet opofferenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Leen de mijne maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga mijne niet opofferen
heb jij nog een paar in de aanbieding?
is goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Leen de mijne maar
Doe jij maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed.
zaag jij ze af of moet ik dat zelf doen?
oke. Nog voorkeur voor slijptol of handzaag?quote:
Handquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke. Nog voorkeur voor slijptol of handzaag?
Nee dankjequote:
je gunt mij ook geen pleziertje ofwel?quote:
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je gunt mij ook geen pleziertje ofwel?
wel jammer.quote:
Oke vooruitquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel jammer.
ik zal de zaag verkeerd om gebruiken, dan ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ik er door ben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |