vond ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Frozen... echt een aanrader trouwens![]()
Ah ja, ik dacht al zoiets. Die naam had ik al ergens gehoord en de achtergrond in deze scene ziet er ook wel wat bevroren uit!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan de plaatjes die ik vooraf had gezien dacht ik dat het over grappige dieren ging, maar het bleek over zingende prinsesjes te gaanquote:
okequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Jij hebt dan ook geen humor
Ow!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan de plaatjes die ik vooraf had gezien dacht ik dat het over grappige dieren ging, maar het bleek over zingende prinsesjes te gaan
Idina Menzel is niet alleen een zingend prinsesje, maar ook een zingende heksquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan de plaatjes die ik vooraf had gezien dacht ik dat het over grappige dieren ging, maar het bleek over zingende prinsesjes te gaan
Ik ga dan naar MFATGG. Ik meende dat jij ook ging?quote:
Oohhh jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga dan naar MFATGG. Ik meende dat jij ook ging?
quote:
Het Mooie FOK! Autisten Topless Genieten Gala?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga dan naar MFATGG. Ik meende dat jij ook ging?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het Mooie FOK! Autisten Topless Genieten Gala?
waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het Mooie FOK! Autisten Topless Genieten Gala?
Nee hoor alles is geregeld. Kindjes gaan naar mijn mama.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je zou er maar achter komen de 28e......
Het duurt ook nog even.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor alles is geregeld. Kindjes gaan naar mijn mama.
Maar mijn hoofd is er nu nog niet zo mee bezig![]()
Hoe gaat ie ?quote:
Ja alleen moequote:
quote:
Goed maar moe en daar?quote:
Geef hem voetenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ook een beetje moe. maar nu m'n eten maar eens uit de magnetron pakken, en zometeen m'n werkhok in. kijken of die brommer nog wil lopen
zou het helpen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geef hem voeten
Ik denk het welquote:
ik ga mijne niet opofferenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Leen de mijne maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga mijne niet opofferen
heb jij nog een paar in de aanbieding?
is goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Leen de mijne maar
Doe jij maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed.
zaag jij ze af of moet ik dat zelf doen?
oke. Nog voorkeur voor slijptol of handzaag?quote:
Handquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke. Nog voorkeur voor slijptol of handzaag?
Nee dankjequote:
je gunt mij ook geen pleziertje ofwel?quote:
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je gunt mij ook geen pleziertje ofwel?
wel jammer.quote:
Oke vooruitquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel jammer.
ik zal de zaag verkeerd om gebruiken, dan ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ik er door ben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |