Waarom begin je er dan niet aan :pquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, de cooper waarschijnlijk wel, maar de situps en pushups niet
te luiquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan niet aan :p
Deze had ik niet verwacht van jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
te lui
Even de collega's uitlaten
Heeft vorig jaar 'maar' 12 weken in de NL Top 40 gestaan, en is 'maar' tot de 10e plaats gekomenquote:
Ik heb hem vorig jaar nog nooit gehoord, vind het ook een kut nummer btw..quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar 'maar' 12 weken in de NL Top 40 gestaan, en is 'maar' tot de 10e plaats gekomen
Allemaal de pan in, zelfgemaakte kippensoepquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:48 schreef Symphonic het volgende:
Het is weer soepkippendag geloof ik
Damn wat een geneuzel
goed idee welquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Allemaal de pan in, zelfgemaakte kippensoep
Hmmm, gelukkig wordt het geen snertweer, anders moet ik de slager weer om een varkenspoot vragenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee wel
Donder ik er gelijk een paar erwten bij voor als het snertweer wordt
dat is zielig, daar gaan ze moeilijk van lopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, gelukkig wordt het geen snertweer, anders moet ik de slager weer om een varkenspoot vragen
Klinkt goed. Was het van die dikke tjoelie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef robdriessen het volgende:
We hadden snert in de kantine. En als een ware baas daar roggebrood en mosterdrollade bij gepakt. BAM.
lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef robdriessen het volgende:
We hadden snert in de kantine. En als een ware baas daar roggebrood en mosterdrollade bij gepakt. BAM.
Oeh lekker...quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef robdriessen het volgende:
Hoi Lola!quote:
Ohja...weer eens quiche makenquote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Lola!![]()
![]()
Ik heb zin in 27 Februari. Jij ook?
Frozen... echt een aanrader trouwensquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, uit welke animatiefilm komt dat plaatje in je UI eigenlijk? Ik zie 'm wel vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |