Als de vragen nog niet goed zijn beantwoord, ik verwacht dat dan de fractievoorzitters het woord gaan voeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
Wat doen ze zoal tijdens een 3de termijn?
Gevraagd rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik was even rijdende rechter kijken.
Schorsing tot kwart voor 12 voor 2e termijn?
Derde termijn daarna is al aangevraagd?
Debat verleggen of motie indienen als Kamerleden in 2e termijn vragen stellen en de antwoorden van de minister in 2e termijn beslissend zijn of ze wel of geen motie indienen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
Wat doen ze zoal tijdens een 3de termijn?
Dat is toch vaak een teken dat het 'ernst' is?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als de vragen nog niet goed zijn beantwoord, ik verwacht dat dan de fractievoorzitters het woord gaan voeren.
Ik zou het nu meer zien als laatste poging van de oppositie Plasterk om te duwen. Geef ze weinig kans.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is toch vaak een teken dat het 'ernst' is?
Ah, dan ligt de oppositie nog op ramkoers ondanks de antwoorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gevraagd rekening mee te houden
Oh ja, dat kan natuurlijk ook altijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou het nu meer zien als laatste poging van de oppositie Plasterk om te duwen. Geef ze weinig kans.
Geef ze inderdaad ook weinig kans.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou het nu meer zien als laatste poging van de oppositie Plasterk om te duwen. Geef ze weinig kans.
Wat/waar was dat topic op Fok! ook alweer?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Even P&W kijken voor duiding van Ferry
TV / [Pauw & Witteman #386] Martosaurus Smeetszillaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat/waar was dat topic op Fok! ook alweer?
Ik vind hem niet bijster goed geïnformeerd, te tof doen en zijn duidingen voorspelbaar.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TV / [Pauw & Witteman #386] Martosaurus Smeetszilla
Dank!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
TV / [Pauw & Witteman #386] Martosaurus Smeetszilla
Geen link naar nieuwsbericht bij de NOS...Het is menens.twitter:NOS twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:12:21Fractievoorzitters oppositie overleggen nu op de kamer van CDA-leider Buma over wel of geen motie tegen minister Plasterk. reageer retweet
Dominique v/d Heijde zei dat net ook al bij P&W. Verwachting is dat 2de termijn nog wel zal worden begonnen door de woordvoerders.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
Geen link naar nieuwsbericht bij de NOS...Het is menens.twitter:NOS twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:12:21Fractievoorzitters oppositie overleggen nu op de kamer van CDA-leider Buma over wel of geen motie tegen minister Plasterk. reageer retweet
Mah, ik maak me (doe alsof Plasterk ben) geen zorgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
http://nos.nl/artikel/609715-oppositie-bijeen-over-motie.htmlquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mah, ik maak me (doe alsof Plasterk ben) geen zorgen
Had wel idee dat ze daar nog niet zeker over was. Ik zie ze nog wel beslissen het te gaan overnemen als fractievoorzitters. Direct vanaf begin 2e termijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dominique v/d Heijde zei dat net ook al bij P&W. Verwachting is dat 2de termijn nog wel zal worden begonnen door de woordvoerders.
twitter:MBreedveld twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:15:31Opnieuw voor #deDeur, gehele oppositie overlegt over #Plasterk bij CDA. http://t.co/nfLYrZ5nkx reageer retweet
Je kunt zeggen wat je wil, maar hij had waarschijnlijk meer voor elkaar gekregen dan de inbreng tot nu toe.quote:
Die van de SP is al achterlijk genoeg. Laat Wilders maar mooi zijn bek houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar hij had waarschijnlijk meer voor elkaar gekregen dan de inbreng tot nu toe.
Wilders is vanavond de Eindbaas waar je sowieso pas na lvl. 90 voor in aanmerking komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar hij had waarschijnlijk meer voor elkaar gekregen dan de inbreng tot nu toe.
Denk ik niet. Kan vooral goed krijsen en gillen. Van Raak nam dat prima waarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste deel ik je mening.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Kan vooral goed krijsen en gillen. Van Raak nam dat prima waar
Knap! En dat alles voor zijn mond houden tot op heden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Wilders is vanavond de Eindbaas waar je sowieso pas na lvl. 90 voor in aanmerking komt.
Als je Dark Souls opstart kom je ook niet na 5 minuten meteen bij de Capra Demon uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knap! En dat alles voor zijn mond houden tot op heden?
quote:
Omdat ik soms twijfel aan de mogelijkheden van dit soort systemen, net even een Noorse vriend om uitleg gevraagd. Noorwegen is vooruitstrevend met het verstrekken van informatie maar hij kon geen specifieke kosten vinden (denk bijvoorbeeld aan opleidingskosten van burgemeesters etc). Maar hij is momenteel nog op zoek, dus ben benieuwd hoe ver dat systeem gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:58 schreef Valid het volgende:
[..]
http://www.denieuwereport(...)n-lekkende-overheid/
Google is voor een ieder toegankelijk.
Het is niet iets nieuws hoor. Er is in Nederland veel kritiek op - met name het misbruik van - de WOB en daarbij wordt als alternatief vaak naar landen als Noorwegen gewezen. Ze zijn daar (van horen zeggen) sowieso veel verder met digitalisering. Heet de burgemeester overigens weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef tofastTG het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik soms twijfel aan de mogelijkheden van dit soort systemen, net even een Noorse vriend om uitleg gevraagd. Noorwegen is vooruitstrevend met het verstrekken van informatie maar hij kon geen specifieke kosten vinden (denk bijvoorbeeld aan opleidingskosten van burgemeesters etc). Maar hij is momenteel nog op zoek, dus ben benieuwd hoe ver dat systeem gaat.
Nee het is niets nieuws, maar het systeem faalt ansich wel als je niet alle informatie kunt vinden waar je met de WoB wel toegang toe hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:38 schreef Valid het volgende:
[..]
Het is niet iets nieuws hoor. Er is in Nederland veel kritiek op - met name het misbruik van - de WOB en daarbij wordt als alternatief vaak naar landen als Noorwegen gewezen. Ze zijn daar (van horen zeggen) sowieso veel verder met digitalisering. Heet de burgemeester overigens weinig mee te maken.
Zegt helemaal niks. Het is vooral niet goed voor mijn nachtrust.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schorsing met een kwartier verlengd. Dit is niet goed voor ome Roon.
Want? VVD & PvdA gaan hem denk ik niet afvallen..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schorsing met een kwartier verlengd. Dit is niet goed voor ome Roon.
Jazeker wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Iets met een plas, een glas, en alles bleef zoals het was. Hier ga je toch niet voor opblijven?
Dat denk ik ook niet, maar de oppositie is verdeeld of ze zijn aan het bespreken hoe ze hem nog willen vlieren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? VVD & PvdA gaan hem denk ik niet afvallen..
Ik ook niet. Maar misschien nog "twists"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef tofastTG het volgende:
Het zal toch niet dat hij hiervoor moet opstappen, kan het me bijna niet voorstellen. Niets in het debat geeft daar aanleiding toe.
Bovendien, PVDA en VVD zetten zich compleet voor schut nadat ze herhaaldelijk het vertrouwen uitgesproken hebben.
Hangt een beetje van het begin van de tweede termijn afquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Iets met een plas, een glas, en alles bleef zoals het was. Hier ga je toch niet voor opblijven?
Tot op heden nog geen minimaal deukje in een pakje boter.. Ben benieuwd dus..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar de oppositie is verdeeld of ze zijn aan het bespreken hoe ze hem nog willen vlieren.
Plasterk oog sterk en blijft rustig, maar inhoudelijk is het natuurlijk maar een slap lulverhaal wat hij heeft opgehangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef tofastTG het volgende:
Het zal toch niet dat hij hiervoor moet opstappen, kan het me bijna niet voorstellen. Niets in het debat geeft daar aanleiding toe.
Bovendien, PVDA en VVD zetten zich compleet voor schut nadat ze herhaaldelijk het vertrouwen uitgesproken hebben.
twitter:ronfresen twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:29:59De toon van de tweede termijn wordt dus beslissend #plasterkdebat @RPlasterk moet vol aan de bak nog reageer retweet
Vind ik wel meevallen. Klinkt niet geheel onlogisch..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Plasterk oog sterk en blijft rustig, maar inhoudelijk is het natuurlijk maar een slap lulverhaal wat hij heeft opgehangen.
Stelling berust op een onjuiste aanname. Bovendien is het ook wel een sturende stelling.quote:
wahahhaahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Ketho het volgende:
Misschien een idee om de Krokettenmotie ook in de 2e kamer door te voeren
Dat gemeenteraadslid heeft het nog ver geschopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Ketho het volgende:
Ik slaap wel op de bank vannacht, probeer het iig zo lang mogelijk te volgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Kapsalonmotie.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Ketho het volgende:
Met Dotje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik slaap wel op de bank vannacht, probeer het iig zo lang mogelijk te volgen.
Het kreng kan ook lief zijn dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Pixel is juist degene die tegen me aan kruipt als ik slaap
We zullen het zien.. Maar ik zou het raar vinden, terwijl bij Weekers terecht.. En Teeven had ook wel weg gemogen..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens RTL stapt Plasterk op bij steun voltallige oppositie voor motie van wantrouwen. Toch nog spannend?
Dus als de SGP de motie niet steunt, blijft ie ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens RTL stapt Plasterk op bij steun voltallige oppositie voor motie van wantrouwen. Toch nog spannend?
Het is duidelijk dat jij alle vvd bewindslieden weg wil hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zullen het zien.. Maar ik zou het raar vinden, terwijl bij Weekers terecht.. En Teeven had ook wel weg gemogen..
Ja, dat is hetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij alle vvd bewindslieden weg wil hebben.
Is mogelijk, maar denk dat meer partijen de motie niet steunen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus als de SGP de motie niet steunt, blijft ie ?
Dan hoor ik niet bij Fok!.. Of wat bedoel je?quote:
Iedereen zal wel aanwezig zijn straks, dat moet namelijk bij een stemming voor motie van wantrouwen.quote:
Vertaling?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen zal wel aanwezig zijn straks, dat moet namelijk bij een stemming voor motie van wantrouwen.
Nee, nergens voor nodig. Hennis zit er al voor de show.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef Infection het volgende:
Zal de premier ook nog op komen dagen?
Geen peil op te trekkenquote:
Dank je!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarom staan die camera's er, is min of meer de vertaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |