Als de vragen nog niet goed zijn beantwoord, ik verwacht dat dan de fractievoorzitters het woord gaan voeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
Wat doen ze zoal tijdens een 3de termijn?
Gevraagd rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik was even rijdende rechter kijken.
Schorsing tot kwart voor 12 voor 2e termijn?
Derde termijn daarna is al aangevraagd?
Debat verleggen of motie indienen als Kamerleden in 2e termijn vragen stellen en de antwoorden van de minister in 2e termijn beslissend zijn of ze wel of geen motie indienen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
Wat doen ze zoal tijdens een 3de termijn?
Dat is toch vaak een teken dat het 'ernst' is?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als de vragen nog niet goed zijn beantwoord, ik verwacht dat dan de fractievoorzitters het woord gaan voeren.
Ik zou het nu meer zien als laatste poging van de oppositie Plasterk om te duwen. Geef ze weinig kans.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is toch vaak een teken dat het 'ernst' is?
Ah, dan ligt de oppositie nog op ramkoers ondanks de antwoorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gevraagd rekening mee te houden
Oh ja, dat kan natuurlijk ook altijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou het nu meer zien als laatste poging van de oppositie Plasterk om te duwen. Geef ze weinig kans.
Geef ze inderdaad ook weinig kans.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou het nu meer zien als laatste poging van de oppositie Plasterk om te duwen. Geef ze weinig kans.
Wat/waar was dat topic op Fok! ook alweer?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Even P&W kijken voor duiding van Ferry
TV / [Pauw & Witteman #386] Martosaurus Smeetszillaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat/waar was dat topic op Fok! ook alweer?
Ik vind hem niet bijster goed geïnformeerd, te tof doen en zijn duidingen voorspelbaar.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TV / [Pauw & Witteman #386] Martosaurus Smeetszilla
Dank!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
TV / [Pauw & Witteman #386] Martosaurus Smeetszilla
Geen link naar nieuwsbericht bij de NOS...Het is menens.twitter:NOS twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:12:21Fractievoorzitters oppositie overleggen nu op de kamer van CDA-leider Buma over wel of geen motie tegen minister Plasterk. reageer retweet
Dominique v/d Heijde zei dat net ook al bij P&W. Verwachting is dat 2de termijn nog wel zal worden begonnen door de woordvoerders.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
Geen link naar nieuwsbericht bij de NOS...Het is menens.twitter:NOS twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:12:21Fractievoorzitters oppositie overleggen nu op de kamer van CDA-leider Buma over wel of geen motie tegen minister Plasterk. reageer retweet
Mah, ik maak me (doe alsof Plasterk ben) geen zorgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |