Oké Camiel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij jullie haat ik Probleemwijken nu.
Ja hoor best welquote:Op maandag 10 februari 2014 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hebben we ons weer goed gedragen?
Dat was ook duidelijk te merken. Keep up the good work!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben ik erg blij mee, en ik moet toegeven dat ik er erg mijn best op heb gedaan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ook duidelijk te merken. Keep up the good work!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meneer Jansen Steur zag de ernst van zijn daden niet in.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
Dit zijn de gasten trouwens, zippy postte het verkeerde:
[ afbeelding ]
Dat zou pas echt levenloos zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat iemand anders vandaag ook oeverloos heeft zitten zwetsen, anders sta ik weer bovenaan die kutlijst.
Al mijn uitspraken onthouden ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou pas echt levenloos zijn.
D66 niet? Schouw was redelijk kritisch.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Zowaar relevante onderwerpen.
Ik denk trouwens dat Plasterk ongeschonden uit de strijd komt. Alleen PVV en SP gaan een motie van wantrouwen indienen; misschien gesteund door het CDA (hooguit).
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Zowaar relevante onderwerpen.
Ik denk trouwens dat Plasterk ongeschonden uit de strijd komt. Alleen PVV en SP gaan een motie van wantrouwen indienen; misschien gesteund door het CDA (hooguit).
Ik heb het debat de hele avond als een soort behang aan gehad. Het was echt tenenkrommend, vooral dat theatrale gedoe van Van Raak en Bosma.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
D66 niet? Schouw was redelijk kritisch.
Bosma was juist aardig stil voor zijn doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het debat de hele avond als een soort behang aan gehad. Het was echt tenenkrommend, vooral dat theatrale gedoe van Van Raak en Bosma.
Ik denk dat D66, CU en SGP de constructieve oppositie blijven vormen.
Vanuit Amsterdam slash de Westergas fabriekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een nieuwe aflevering van Pauw en Witteman #zinin
Die dikke Frank Evenblij, over de OL hadden ze wat mij betreft wel mogen weglaten. Ze nemen er ook nog eens alle tijd voor. Stellen louter domme vragen die totaal geen meerwaarde hebben voor de bekendheid met de sport. De bekendheid die Evenblij ook maar in zeer beperkte mate heeft.quote:
Frank Evenblij is wel zeer bekend/populair op het internet en de radio.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die dikke Frank Evenblij, over de OL hadden ze wat mij betreft wel mogen weglaten. Ze nemen er ook nog eens alle tijd voor. Stellen louter domme vragen die totaal geen meerwaarde hebben voor de bekendheid met de sport. De bekendheid die Evenblij ook maar in zeer beperkte mate heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |