485 posts van jou gisterenquote:
Leven van de straat in Parijs.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij draait gewoon de plaatjes uit de kast van je vader, jij hebt niet zelf het bluesleven geleefd.
05:30 de wekker ivm met de voorbeschouwing?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarvan 400 over Curling.
Wie doet de voorbeschouwing van het Curlen dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
05:30 de wekker ivm met de voorbeschouwing?
Zelfkennis. Ik heb het.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet echt ophouden met posten anders kom ik bovenaan in het lijstje van levenlozen, oftewel de dagcijfers.
Arno Vermeulen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie doet de voorbeschouwing van het Curlen dan?
7,5 ton per man.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie doet de voorbeschouwing van het Curlen dan?
Amiel Ceurlings doet de meedaljeceremonie.quote:
Je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amiel Ceurlings doet de meedaljeceremonie.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amiel Ceurlings doet de meedaljeceremonie.
Komt die Johannes nog wel uit z'n kamertje joh? Of belt hij die meisjes altijd, ouwe viezerik. In mijn tijd namen we nog de moeite om naar de lokale Van der Valk af te reizen, nou dan zaten wij echt niet op een internetforumpje over curling mee te posten, doe niet zo mal joh.quote:
Plek #30 alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt die Johannes nog wel uit z'n kamertje joh? Of belt hij die meisjes altijd, ouwe viezerik. In mijn tijd namen we nog de moeite om naar de lokale Van der Valk af te reizen, nou dan zaten wij echt niet op een internetforumpje over curling mee te posten, doe niet zo mal joh.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt die Johannes nog wel uit z'n kamertje joh? Of belt hij die meisjes altijd, ouwe viezerik. In mijn tijd namen we nog de moeite om naar de lokale Van der Valk af te reizen, nou dan zaten wij echt niet op een internetforumpje over curling mee te posten, doe niet zo mal joh.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:12 schreef Mani89 het volgende:
16. 198 Mani89
Dit moet wel een persoonlijk record zijn, en allemaal kwaliteitstegels ook nog.
kk nerdjes wollahquote:
Je krijgt er spontaan buikgriep van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Probleemwijken is weer op de kaart gezet. Het is virus overgedragen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je krijgt er spontaan buikgriep van.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je krijgt er spontaan buikgriep van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |