Daarom slaat dit hele verhaal nergens op. Overigens maakt Nederland volgens mij ook bijna alle besluiten openbaar hoor?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Noorse overheid maakt standaard alles openbaar (behalve staatsgeheimen en persoonsinformatie)
Met goede argumenten breek je er door heen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij loopt tegen een muur aan.
Niet pro-actief, behalve dan de zaken die met de kamer worden gedeeld. De rest kun je opvragen via de WOBquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daarom slaat dit hele verhaal nergens op. Overigens maakt Nederland volgens mij ook bijna alle besluiten openbaar hoor?
Die hebben ze nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met goede argumenten breek je er door heen.
Nee, daarom levert de WOB ook zo'n puinhoop op.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daarom slaat dit hele verhaal nergens op. Overigens maakt Nederland volgens mij ook bijna alle besluiten openbaar hoor?
Maar ik kan me niet voorstellen dat alles openbaar is in noorwegen, dat is praktisch onmogelijk lijkt mij. Dat zijn veel te veel gegevens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee, daarom levert de WOB ook zo'n puinhoop op.
En toch is het zoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen dat alles openbaar is in noorwegen, dat is praktisch onmogelijk lijkt mij. Dat zijn veel te veel gegevens.
Daar zou ik graag een linkje van zien, gewoon omdat ik me afvraag hoeveel informatie gepubliceerd wordt.quote:
http://oep.no/?lang=enquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daar zou ik graag een linkje van zien, gewoon omdat ik me afvraag hoeveel informatie gepubliceerd wordt.
http://www.denieuwereport(...)n-lekkende-overheid/quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daar zou ik graag een linkje van zien, gewoon omdat ik me afvraag hoeveel informatie gepubliceerd wordt.
Ik wou het net postenquote:
Waarom wel? Mag ik me niet ergeren?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom ga je niet wat anders kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |