http://nos.nl/artikel/609715-oppositie-bijeen-over-motie.htmlquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mah, ik maak me (doe alsof Plasterk ben) geen zorgen
Had wel idee dat ze daar nog niet zeker over was. Ik zie ze nog wel beslissen het te gaan overnemen als fractievoorzitters. Direct vanaf begin 2e termijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dominique v/d Heijde zei dat net ook al bij P&W. Verwachting is dat 2de termijn nog wel zal worden begonnen door de woordvoerders.
twitter:MBreedveld twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:15:31Opnieuw voor #deDeur, gehele oppositie overlegt over #Plasterk bij CDA. http://t.co/nfLYrZ5nkx reageer retweet
Je kunt zeggen wat je wil, maar hij had waarschijnlijk meer voor elkaar gekregen dan de inbreng tot nu toe.quote:
Die van de SP is al achterlijk genoeg. Laat Wilders maar mooi zijn bek houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar hij had waarschijnlijk meer voor elkaar gekregen dan de inbreng tot nu toe.
Wilders is vanavond de Eindbaas waar je sowieso pas na lvl. 90 voor in aanmerking komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar hij had waarschijnlijk meer voor elkaar gekregen dan de inbreng tot nu toe.
Denk ik niet. Kan vooral goed krijsen en gillen. Van Raak nam dat prima waarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste deel ik je mening.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Kan vooral goed krijsen en gillen. Van Raak nam dat prima waar
Knap! En dat alles voor zijn mond houden tot op heden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Wilders is vanavond de Eindbaas waar je sowieso pas na lvl. 90 voor in aanmerking komt.
Als je Dark Souls opstart kom je ook niet na 5 minuten meteen bij de Capra Demon uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knap! En dat alles voor zijn mond houden tot op heden?
quote:
Omdat ik soms twijfel aan de mogelijkheden van dit soort systemen, net even een Noorse vriend om uitleg gevraagd. Noorwegen is vooruitstrevend met het verstrekken van informatie maar hij kon geen specifieke kosten vinden (denk bijvoorbeeld aan opleidingskosten van burgemeesters etc). Maar hij is momenteel nog op zoek, dus ben benieuwd hoe ver dat systeem gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:58 schreef Valid het volgende:
[..]
http://www.denieuwereport(...)n-lekkende-overheid/
Google is voor een ieder toegankelijk.
Het is niet iets nieuws hoor. Er is in Nederland veel kritiek op - met name het misbruik van - de WOB en daarbij wordt als alternatief vaak naar landen als Noorwegen gewezen. Ze zijn daar (van horen zeggen) sowieso veel verder met digitalisering. Heet de burgemeester overigens weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef tofastTG het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik soms twijfel aan de mogelijkheden van dit soort systemen, net even een Noorse vriend om uitleg gevraagd. Noorwegen is vooruitstrevend met het verstrekken van informatie maar hij kon geen specifieke kosten vinden (denk bijvoorbeeld aan opleidingskosten van burgemeesters etc). Maar hij is momenteel nog op zoek, dus ben benieuwd hoe ver dat systeem gaat.
Nee het is niets nieuws, maar het systeem faalt ansich wel als je niet alle informatie kunt vinden waar je met de WoB wel toegang toe hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:38 schreef Valid het volgende:
[..]
Het is niet iets nieuws hoor. Er is in Nederland veel kritiek op - met name het misbruik van - de WOB en daarbij wordt als alternatief vaak naar landen als Noorwegen gewezen. Ze zijn daar (van horen zeggen) sowieso veel verder met digitalisering. Heet de burgemeester overigens weinig mee te maken.
Zegt helemaal niks. Het is vooral niet goed voor mijn nachtrust.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schorsing met een kwartier verlengd. Dit is niet goed voor ome Roon.
Want? VVD & PvdA gaan hem denk ik niet afvallen..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schorsing met een kwartier verlengd. Dit is niet goed voor ome Roon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |