Het kreng kan ook lief zijn dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Pixel is juist degene die tegen me aan kruipt als ik slaap
We zullen het zien.. Maar ik zou het raar vinden, terwijl bij Weekers terecht.. En Teeven had ook wel weg gemogen..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens RTL stapt Plasterk op bij steun voltallige oppositie voor motie van wantrouwen. Toch nog spannend?
Dus als de SGP de motie niet steunt, blijft ie ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens RTL stapt Plasterk op bij steun voltallige oppositie voor motie van wantrouwen. Toch nog spannend?
Het is duidelijk dat jij alle vvd bewindslieden weg wil hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zullen het zien.. Maar ik zou het raar vinden, terwijl bij Weekers terecht.. En Teeven had ook wel weg gemogen..
Ja, dat is hetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij alle vvd bewindslieden weg wil hebben.
Is mogelijk, maar denk dat meer partijen de motie niet steunen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus als de SGP de motie niet steunt, blijft ie ?
Dan hoor ik niet bij Fok!.. Of wat bedoel je?quote:
Iedereen zal wel aanwezig zijn straks, dat moet namelijk bij een stemming voor motie van wantrouwen.quote:
Vertaling?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen zal wel aanwezig zijn straks, dat moet namelijk bij een stemming voor motie van wantrouwen.
Nee, nergens voor nodig. Hennis zit er al voor de show.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef Infection het volgende:
Zal de premier ook nog op komen dagen?
Geen peil op te trekkenquote:
Dank je!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarom staan die camera's er, is min of meer de vertaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |