Jazeker wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Iets met een plas, een glas, en alles bleef zoals het was. Hier ga je toch niet voor opblijven?
Dat denk ik ook niet, maar de oppositie is verdeeld of ze zijn aan het bespreken hoe ze hem nog willen vlieren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? VVD & PvdA gaan hem denk ik niet afvallen..
Ik ook niet. Maar misschien nog "twists"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef tofastTG het volgende:
Het zal toch niet dat hij hiervoor moet opstappen, kan het me bijna niet voorstellen. Niets in het debat geeft daar aanleiding toe.
Bovendien, PVDA en VVD zetten zich compleet voor schut nadat ze herhaaldelijk het vertrouwen uitgesproken hebben.
Hangt een beetje van het begin van de tweede termijn afquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Iets met een plas, een glas, en alles bleef zoals het was. Hier ga je toch niet voor opblijven?
Tot op heden nog geen minimaal deukje in een pakje boter.. Ben benieuwd dus..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar de oppositie is verdeeld of ze zijn aan het bespreken hoe ze hem nog willen vlieren.
Plasterk oog sterk en blijft rustig, maar inhoudelijk is het natuurlijk maar een slap lulverhaal wat hij heeft opgehangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef tofastTG het volgende:
Het zal toch niet dat hij hiervoor moet opstappen, kan het me bijna niet voorstellen. Niets in het debat geeft daar aanleiding toe.
Bovendien, PVDA en VVD zetten zich compleet voor schut nadat ze herhaaldelijk het vertrouwen uitgesproken hebben.
twitter:ronfresen twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:29:59De toon van de tweede termijn wordt dus beslissend #plasterkdebat @RPlasterk moet vol aan de bak nog reageer retweet
Vind ik wel meevallen. Klinkt niet geheel onlogisch..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Plasterk oog sterk en blijft rustig, maar inhoudelijk is het natuurlijk maar een slap lulverhaal wat hij heeft opgehangen.
Stelling berust op een onjuiste aanname. Bovendien is het ook wel een sturende stelling.quote:
wahahhaahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Ketho het volgende:
Misschien een idee om de Krokettenmotie ook in de 2e kamer door te voeren
Dat gemeenteraadslid heeft het nog ver geschopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Ketho het volgende:
Ik slaap wel op de bank vannacht, probeer het iig zo lang mogelijk te volgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Kapsalonmotie.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Ketho het volgende:
Met Dotje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik slaap wel op de bank vannacht, probeer het iig zo lang mogelijk te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |