https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ik verkoop helemaal niksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij verkoopt liever met dik verlies tijdens een crash?
Beter steek je er dan gewoon geld in. Goedkoop kopen jeweettoch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nee. Misschien hold je wel gewoon en als de hele boel ineens mega goedkoop is ga je gewoon naar bitonic en koop je via ideal gewoon 1 bitcoin in plaats van te lopen kutten met altcoins omzetten, deposit gezeur en weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is voor mij precies hetzelfde, als je echt in bitcoins wilt en wilt wachten op een crash zet je alles gelijk om in dollars.
Ik weet werkelijk niet waar jij het over hebt. Maar ik had het even geleden over het feit dat ik niet begreep waarom men het hier tijdens een crash over btc-e deposits had. Toen zei je zelf nog dat je ook via bitonic koopt. Dat is wat? 3 uur geleden ofzo?Maar het "moment" is nu wel een beetje voorbij omdat ik het moet uitleggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens iets gemist
Je bent zelf een Goxquote:
Datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee. Misschien hold je wel gewoon en als de hele boel ineens mega goedkoop is ga je gewoon naar bitonic en koop je via ideal gewoon 1 bitcoin in plaats van te lopen kutten met altcoins omzetten, deposit gezeur en weet ik veel wat.
Ik zal wel gewoon dom zijn vandaagquote:Ik weet werkelijk niet waar jij het over hebt. Maar ik had het even geleden over het feit dat ik niet begreep waarom men het hier tijdens een crash over btc-e deposits had. Toen zei je zelf nog dat je ook via bitonic koopt. Dat is wat? 3 uur geleden ofzo?Maar het "moment" is nu wel een beetje voorbij omdat ik het moet uitleggendus never mind
ddos verder toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken dat niet alleen Gox faalt trouwens
Jij hebt btc op Gox staan?quote:
Ik niet, vrinden wel.quote:
Ja die wilde ik dus ook kopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef Kadooosh het volgende:
Litecoin is wel interessant nu, lange tijd niet zo laag geweest.
Lijken meerdere vatbaar te zijn voor Transaction Malleability, Bitonic heeft verkoop ook al plat gelegd, BitStamp schijnt er last van te hebben gehad.quote:
De tering.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijken meerdere vatbaar te zijn voor Transaction Malleability, Bitonic heeft verkoop ook al plat gelegd, BitStamp schijnt er last van te hebben gehad.
Had eigenlijk niet verwacht dat er zoveel serieuze bedrijven waren met falende wallet software.
Kwam dit net tegen op Reddit, misschien een goede kans om in ieder geval iets weg te krijgen van Gox voor degene die er nog iets heeft staan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef µ het volgende:
[..]
Ik niet, vrinden wel.
Buiten dat, ze verneuken het gewoon. En zorgen voor een fucking grote dip zo..
Dit is de trend al een tijdje, als die doorzet komt nu weer een crashquote:
Ik heb er net 3 hier gekocht www.litebit.euquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja die wilde ik dus ook kopen.
Is er nog geen litonic of iets waar ik met ideal kan betalen?
Heerlijk als ik gelijk krijgquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de trend al een tijdje, als die doorzet komt nu weer een crash
Alles staat in dit artikel wat je eerder al postte.quote:
http://www.litecoins.nl/quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja die wilde ik dus ook kopen.
Is er nog geen litonic of iets waar ik met ideal kan betalen?
Ahyes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alles staat in dit artikel wat je eerder al postte.
http://www.coindesk.com/m(...)d-bitcoin-exchanges/
Zodat jij goedkoop kan kopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef µ het volgende:
[..]
Ik niet, vrinden wel.
Buiten dat, ze verneuken het gewoon. En zorgen voor een fucking grote dip zo..
Adblocker uitzetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
waarom update fok niet automatisch?
Adblocker, IE, Windows 98, jij...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Omdat je een adblocker aan hebt staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Mijn week begint morgen pasquote:
Win98quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Adblocker, IE, Windows 98, jij...
Hij is dokter Mcdreamy ofzo in Grace ananoniminomoninaniquote:
Hij doet productiewerkquote:
Heeft hij dat gepost of ben je dm's aan het openbaren ?quote:
Dat was wel geniaal altijd toen ik nog in ploegen werkte. Vooral als ik 's maandags uit de laatste nachtdienst kwam en vervolgens 4 dagen weekend had. Heerlijk om op mn dooie gemak naar huis te tuffen en dan al die gejaagde mensen om me heen; bumperklevend en afsnijden en gejaag om maar op tijd op hun werk te komenquote:
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij is dokter Mcdreamy ofzo in Grace ananoniminomoninani
Ik zat in 5 ploegen, 2-2-2 systeem, 2 OD, 2 MD, 2 ND, 4 vrijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat dus
In 4 ploegen, soms erg lekkere weekenden, soms zaterdag avond om 22:00 klaar en maandag 6:00 weer beginnen
Ook gehad, beste systeem wat ik ooit gedaan hebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zat in 5 ploegen, 2-2-2 systeem, 2 OD, 2 MD, 2 ND, 4 vrij
Mooiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef vincm het volgende:
Weer een anoniem webhosting pakketje verkocht, uiteraard betaald met bitcoin
Spam, weer een note erbij.quote:
Kan ook anoniem geregistreerd worden als de klant een nep-naam etc invultquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hoe doe je dat met de domeinnaam dan?
SIDN neemt dan bij ontdekking wel de domeinnaam af toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef vincm het volgende:
[..]
Kan ook anoniem geregistreerd worden als de klant een nep-naam etc invultIk heb van de klant enkel een e-mailadres waar ik de webhostingegevens (directadmin enzo) naar toe stuur nadat de betaling ontvangen is.
Geen notequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Omg sinds tijden weer een TR gemacht![]()
Spannend, wel of geen note
Oh Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef lipjes het volgende:
Fyi:https://bitcointalk.org/index.php?topic=460457.0
Bitcoin protocol ligt nu onder aanval, heeft ook impact op gewone users.
Zie ook: BIT / Wtf, double spend door mezelf?
En: https://bitcointalk.org/index.php?topic=459211.0
Ja weet niet of het hier al bekend is of dat er hier users last van hebben naast mijzelf.quote:
Ik verwacht meer dat mensen die niks van bitcoin weten paniek gaan zaaien.quote:
In Polenquote:
Bij .nl domeinen misschien wel. Bij .com domeinen niet dat ik weet. In ieder geval niet SIDNquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
SIDN neemt dan bij ontdekking wel de domeinnaam af toch?
http://www.coindesk.com/j(...)erior-fiat-currency/quote:JPMorgan Report Slams Bitcoin as ‘Vastly Inferior’ to Fiat Currency
Ik ga het straks wel lezen, maar kan zoiets eigenlijk niet serieus nemen als het van JPMorgan af komtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.coindesk.com/j(...)erior-fiat-currency/
JPMorgan denkt een beetje als Kodak begin deze eeuw dacht: "kwaliteit van digitale camera's maakt dat het geen bedreiging is voor het ouderwetse fotorolletje". Waar is Kodak nu?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.coindesk.com/j(...)erior-fiat-currency/
Die arme Kodak is zo goed als doodquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
JPMorgan denkt een beetje als Kodak begin deze eeuw dacht: "kwaliteit van digitale camera's maakt dat het geen bedreiging is voor het ouderwetse fotorolletje". Waar is Kodak nu?
En nu? Ga ik die gewoon ontvangen? Dus het aantal wat ik voor die prijs gekocht heb? Als de koers wijzigt?quote:De transactie is geannuleerd.
Er is een technische storing opgetreden bij het versturen van de bitcoins.
Geen zorgen: de bitcoins zijn gereserveerd en onze medewerkers zijn op de hoogte gebracht. Uw order wordt zo spoedig mogelijk handmatig verwerkt. Mocht dit na een uur nog niet gebeurd zijn dan raden we aan contact met ons op te nemen.
Je zult op zijn minst een bestaand adres/PC moeten opgeven en een postbusnummer werkt bv niet. Nepnaam kan (SIDN vraagt geen ID) maar bij een dispuut ben je het domein zo kwijt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef vincm het volgende:
[..]
Kan ook anoniem geregistreerd worden als de klant een nep-naam etc invultIk heb van de klant enkel een e-mailadres waar ik de webhostingegevens (directadmin enzo) naar toe stuur nadat de betaling ontvangen is.
Totdat de Jamaicanen as maandag naar beneden gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Hoe ver kan DOGE nog stijgen zeg,...
Op naar de 300+ dan deze weekquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Totdat de Jamaicanen as maandag naar beneden gaan
Ik ook al 4x. op 140 begonnen, in de tussentijd 4x verkocht en gekochtquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn DOGE dus veel te snel verkocht.
Ik dacht dat ik mazzel had toen ik ze op 185 verkochtquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook al 4x. op 140 begonnen, in de tussentijd 4x verkocht en gekochtTelkens hoger dan ik verkocht had. Lekker stom, had kunnen dubbelen inmiddels.
Ik dacht het op 159, 169, 197 en 244 ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mazzel had toen ik ze op 185 verkocht.
Ik durf nu alleen niet meer te kopen, want dan stort die koers weer inquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik dacht het op 159, 169, 197 en 244 ook
Net gedaan op 266quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik durf nu alleen niet meer te kopen, want dan stort die koers weer in.
Hier ook: De helft in andere coins gestoken en de andere helft, waar een pool ermee vandoor isquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn DOGE dus veel te snel verkocht.
Altijd weer die Polen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hier ook: De helft in andere coins gestoken en de andere helft, waar een pool ermee vandoor is*
*toegegeven: Als ik ze wel had gekregen (waren er maar 4000) , zaten ze mogelijk nu ook vast in andere alts.
Ah ja, velen komen na al die jaren nog steeds niet verder dan:quote:
Who knows, GoToDaddy-domein, dus het uitschot uit de hele wereld kan het via dat uitschot geregistreerd hebbenquote:
Analyses afkomstig uit de gevestigde beursgiganten/ economenwereld analyseren niet verder, dan met een korte-tijds termijn bubble, terwijl we nu in nummertje 3 after-"party" zitten enkel voor BTC. En het hele altcoin-gebeuren (anderzijds juist een teken, dat cryptos een revolutie zijn) en anti-propaganda door media zal alle speculaties van BTC $10000 wel onmogelijk maken, maar de .COM bubble en internet was ook hetzelfde verhaal: Het begin van een revolutie, waar een kleine minderheid in bleef geloven ondanks tegenslagen en met vee kritiek/weerstand van de critici, welke nu niet meer hun ongelijk durft toe te geven en in principe monddood is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah ja, velen komen na al die jaren nog steeds niet verder dan:
"tulpenbollenmanie", "early adopters", "prijs gaat naar 2$ let maar op", "klapt inelkaar", "intrinsieke waarde", "luchtbel" en "pyramidespel".
Als men dan nog enig idee had hoe het werkt en daarvan blijk gaf in een tegenreactie dan had ik nog zoiets van "tsja, mogelijk" maar...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Ik heb het net gedaan... Elke nacht gaat het zonder me verder naar de maanquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:43 schreef dimmak het volgende:
Zal ik Doge bij kopen? Gaat lekker door.
Ow, dus dan gaat het nu weer ff omlaag. Ik weet hoe dat gaat: Nooit aan de loterij meedoenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb het net gedaan... Elke nacht gaat het zonder me verder naar de maan
Het mag best even omlaag. Morgenmiddag 300 +quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow, dus dan gaat het nu weer ff omlaag. Ik weet hoe dat gaat: Nooit aan de loterij meedoen
Met de nadruk op "+", heb nog een buy order op $211 staan op BTC "just in case", nog een serie van 40+ PPC gekocht een week geleden op 5.1 wat nu dus niet opschiet (tot week geleden leuk daytraden, maar dag winst dus nuquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het mag best even omlaag. Morgenmiddag 300 +
Ik heb ook nog een aantal PPC en NMC op 5+ ingekocht, die zitten voorlopig vast.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Met de nadruk op "+", heb nog een buy order op $211 staan op BTC "just in case", nog een serie van 40+ PPC gekocht een week geleden op 5.1 wat nu dus niet opschiet (tot week geleden leuk daytraden, maar dag winst dus nu![]()
)
Dus even rustig aan en in fiat: Werken en traden samen is geen goede combo (bitcoinwisdom koers in het eerste tabblad van je browser op werk: Geen aanrader)
Met 802 heb je het nog op een goed moment overgestuurd qua spreiding. Ik zit er met enkel wat mining-coins. Hopen, dat dat hondje nog wat doet (of de rest). Meer mine/speelgeld staat daar voor mij. Ik ga er niks op overzetten momenteel. Geen tijd/ te lange transactieduur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een aantal PPC en NMC op 5+ ingekocht, die zitten voorlopig vast.
Had geluk met TRC waar ik er 350 van had ofzo dat m'n sellorder werd aangetikt daar. En ik zorg dat er altijd wel wat fiat overblijft.
Beetje jammer wel dat ik van BTCe naar Craptsy BTC gestuurd heb op 802 ofzo
Maar ach. Beetje bezig blijven en over the long run gaat het niet slecht.
Meestal stort het vrij vlot in bij een stijging van 30 naar 50, maar hij staat er al anderhalve dag rond die koers. Bestaat niet dat ik die nu ga kopen voorlopigquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Met 802 heb je het nog op een goed moment overgestuurd qua spreiding. Ik zit er met enkel wat mining-coins. Hopen, dat dat hondje nog wat doet (of de rest). Meer mine/speelgeld staat daar voor mij. Ik ga er niks op overzetten momenteel. Geen tijd/ te lange transactieduur.
TRC: Die heeft het goed gedaan vandaag zag ik: Tijdelijke pump/dump?
Gefeliciteerd lieverd !quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:19 schreef roislecxe het volgende:
Oh, dat hierboven was trouwens m'n 6000e post in dit topic.
Oeh jaa WDCquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lieverd !
Ik kan je nog wat WDC sturen op Valentijn
quote:01:28:32

getbalance
01:28:32

0.00000000
01:28:47

getbalance "" 1
01:28:47

-2.31526570
Mooi he, dat in de min kunnen staan op Craptsyquote:
Dit is op mijn QT client.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi he, dat in de min kunnen staan op Craptsy![]()
Ik had een tijdje terug ook -9000 doges
En als je het verkoopt, gaat het altijd weer omhoogquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oeh jaa WDC![]()
Dat wordt ook niks meer he
Hoe zit dit met bv een client als Multibit?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dit is op mijn QT client.
Tevens verplicht leesvoer:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=460944.0;topicseen
Indien multibit de standaard bitcoind gebruikt, dan zal deze geupdate moeten worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hoe zit dit met bv een client als Multibit?
Maar dan komt er weer een alt uit en die hebben weer hun eigen sourcecode. Het wordt een chaos lijkt het wel, met alle risicos van dien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Indien multibit de standaard bitcoind gebruikt, dan zal deze geupdate moeten worden.
Als multibit een eigen soort van bitcoind gebruikt dan zal de multibit wallet nog wel blijven werken, maar zal het team erachter dit zelf moeten updaten
Hoe dit precies zit kan ik niet zeggen, ik gebruik de standaard QT en geen 3rd party wallet
Reden dat ik altijd de officiele QT client gebruik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maar dan komt er weer een alt uit en die hebben weer hun eigen sourcecode. Het wordt een chaos lijkt het wel, met alle risicos van dien.
Ik heb geen tijd/verstand om betrouwbare sources te analyseren/compileren dus is het de vraag wat je kunt vertrouwen
Source:quote:Detected double spends by date:
2014-01-29 470
2014-01-30 460
2014-01-31 460
2014-01-29 470
2014-01-30 460
2014-01-31 0
2014-02-01 39
2014-02-02 18
2014-02-03 97
2014-02-04 918
2014-02-05 461
2014-02-06 406
2014-02-07 769
2014-02-08 1260
2014-02-09 2618
2014-02-10 14576
Je laat wel een belangrijke regel weg: "Note that my custom node counts mutations on the same transaction as a double spend, which it isn't."quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:04 schreef lipjes het volgende:
Blijkbaar zijn er vandaag een load aan double spends geweest:
2014-02-11 16960
Overige stats:
[..]
Source:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=459678.40
Daar gaat het op het moment toch alleen maar om?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je laat wel een belangrijke regel weg: "Note that my custom node counts mutations on the same transaction as a double spend, which it isn't."
Dit zijn dus waarschijnlijk de malled transactions door de aanval, geen daadwerkelijke double spends.
Dat dus, je zou iets pas een double spend moeten noemen als het dat ook daadwerkelijk is imo. Dit is verwarrend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je laat wel een belangrijke regel weg: "Note that my custom node counts mutations on the same transaction as a double spend, which it isn't."
Dit zijn dus waarschijnlijk de malled transactions door de aanval, geen daadwerkelijke double spends.
Je bedoelt de officiele Qt client waaronder je ook je wallet beheert (welke coin dan ook) en je van github haalt is veilig? Ik eb het tegendeel gelezenquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Reden dat ik altijd de officiele QT client gebruik.
Misschien iets minder gebruiksvriendelijk, maar wel up-to-date sources.
Maar op zich hoef je je geen zorgen te maken, een nieuwe bitcoin versie (0.8.7) met een hotfix erin werkt op het huidige netwerk, maar de actuele versie (0.8.6) zal ook gewoon blijven werken.
Even uit mijn hoofd gezegd werkt de client tot 0.6.x nog op het huidige netwerk.
Daarnaast zal er binnenkort versie 0.9 uitkomen, zie ook https://github.com/bitcoin/bitcoin/releases/tag/v0.9.0rc1
Dus multibit zal er als het goed is al wel mee bezig zijn.
Hopelijk kan ik de tijd voor mijn nachtrust, die ik de laatste dagen tekort heb gehad, vannacht "double spenden". Bedankt voor de info, die ik morgen nog eens ga bestuderen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat dus, je zou iets pas een double spend moeten noemen als het dat ook daadwerkelijk is imo. Dit is verwarrend.
Wall op 300 is wel grof, als ie daar door gaat vannacht wordt het morgen nog interessantquote:
En zo niet, dan is het de schuld van de Russenquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wall op 300 is wel grof, als ie daar door gaat vannacht wordt het morgen nog interessant
VAN DE RABOBANK.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:52 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
En zo niet, dan is het de schuld van de Russen![]()
Truste
hoe kan dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:50 schreef soepp het volgende:
Gister op coinmarket.io mijn buy order van noble gecanceld, nu ben ik helaas mijn 0,02 btc kwijt
Als ie dat ooit weer haalt, krijgt iedereen hier een gratis aboquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:51 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Zit nog in ltc sinds 29.2Ben nog steeds aan het wachten.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:51 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Zit nog in ltc sinds 29.2Ben nog steeds aan het wachten.
Even quoten voor het geval datquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie dat ooit weer haalt, krijgt iedereen hier een gratis abo
Not if... when...quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Even quoten voor het geval dat.
Nou niet overdrijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:56 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik verwacht ltc op $100+ ooit
Ik denk dat het echt gaat gebeuren ooit en ik denk ook dat btc ooit de $2000 wel zal aantikken. Misschien duurt het nog jaren maar het gaat gebeuren.quote:
Dan komen er waarschijnlijk reacties zoals: Puh, ik kan het makkelijk zelluf betalenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was vanochtend net iets te traag. Iemand gooide Doge voor 170 per stuk op Cryptsy. Maar toen ik mijn buy order plaatste, was die sell order al wegquote:
Ik heb al gisteren een keer gezien dat iemand ze voor 10 erop gooidequote:Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was vanochtend net iets te traag. Iemand gooide Doge voor 170 per stuk op Cryptsy. Maar toen ik mijn buy order plaatste, was die sell order al weg.
Net als BTC voor 102 dollar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb al gisteren een keer gezien dat iemand ze voor 10 erop gooide100.000 stuks ofzo, Altijd leuk, mensen die tikfouten maken.
Maar Het wordt dan niet verkocht voor 10, maar voor de hoogste vraagprijs lijkt me.
In de grafiek op Bitcoinwisdom staat die lijn nooit. Die lijn naar 170 zou dan betekenen dan ALLE orders tot 170 zouden zijn aangetikt. En dat is niet gebeurd want ik had een buy op 250 staan vannacht. Niet aangeraakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als BTC voor 102 dollar?.
In de grafiek staat wel een lijn naar 170 trouwens...
Heheh, had er eentje op 221 gezetquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In de grafiek op Bitcoinwisdom staat die lijn nooit. Die lijn naar 170 zou dan betekenen dan ALLE orders tot 170 zouden zijn aangetikt. En dat is niet gebeurd want ik had een buy op 250 staan vannacht. Niet aangeraakt.
Ik had 280, 271 en 250quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heheh, had er eentje op 221 gezet
Alleen jammer dat er zoveel wind staat.quote:
Nu doet het het wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:54 schreef RoelerMF het volgende:
Ik was gelijk ingelogd op Cryptsy zojuist, totaal geen probleem
Alleen al op 300 134BTCquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef RoelerMF het volgende:
WTF Hebben jullie die sell wall gezien op cryptsy voor Doge? Ruim 200 BTC
Jepquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:01 schreef RoelerMF het volgende:
Ik haal steeds sell en buy wall door elkaar. Een sell wall is om de prijs te drukken toch?
Zondag dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:09 schreef roislecxe het volgende:
Zaterdagmiddag 13 graden en zonnig![]()
Wel windkracht 6
Ook niet slecht. Kans op een buitje en een graad of 9 en veel minder wind.quote:
Nice. Moet zondag naar de andere kant van het land en ben de hele dag in de weer dus zou mooi zijn als daar een beetje lentegevoel bij zit. Over twee weken is het maart jongs.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook niet slecht. Kans op een buitje en een graad of 9 en veel minder wind.
Lente is coming
En nog winterloze winter is bijna een feitquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice. Moet zondag naar de andere kant van het land en ben de hele dag in de weer dus zou mooi zijn als daar een beetje lentegevoel bij zit. Over twee weken is het maart jongs.
Geen Hellmann punten toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En nog winterloze winter is bijna een feit
Kloptquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen Hellmann punten toch?
Mja, over precies 17 dagen is het al meteorologisch lente.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
KloptNog steeds 0.0 met komende 2 weken in het vooruitzicht ook 0.0.
Moet erg raar lopen wil het nog boven de 0 komen.
Preciesquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerste keer sinds 1706 in de Bilt. Eens moet de eerste keer zijn he
Winterquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Gewoon kut die winters hier.
Daarom pleit ik voor alleen maar lente en zomer.
Elke dag om 5.15 zonsopkomst en de zonsondergang rond 22.15
Winter is kut ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Winter![]()
Donker als je wakker wordt, donker als je weg bent, de combi koud+regen![]()
Geen terrasjes, op de fiets is het altijd rot.
Kom maar op met die lente
Ik heb de 3e week van januari al jonge eendjes gezienquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb de 3e week van januari al jonge eendjes gezien![]()
Die zouden heb nog best overleefd kunnen hebben aangezien het amper gevroren heeft.
20 tot 25 is perfect, T-shirtjesweerquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Winter is kut ja.
Lente
Zomer
lekker elke dag 25 graden. Of 20 van mijn part.
Iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
20 tot 25 is perfect, T-shirtjesweer
Terrasavondjesquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iddheerlijk met kameraden een potje ballen in een t-shirtje, daarna drinken halen bij de winkels en chickies spotten
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:26 schreef roislecxe het volgende:
Paar dagen 30+ en onstabiel om een paar goeie onweersbuien te kweken, dan kan ik weer een avondje mopperen omdat het hier nooit onweert. Kan niet wachten.
Klopt idd. Deed ik in Lissabon ook met alle plezierquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen kijken vanaf het terras in echt het leukste wat er is
Bah neeequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:29 schreef roislecxe het volgende:
In april worden we er vast even aan herinnerd dat we geen winter gehad hebben. Wekenlang regen bij 8 graden zeker
Ben erg benieuwd naar de lenteverwachting van weer.nl. Die zeiden in november al dat de kans op winterweer dit jaar bijzonder klein was, en dat was een verdomd goeie verwachting.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de lenteverwachting van weer.nl. Die zeiden in november al dat de kans op winterweer dit jaar bijzonder klein was, en dat was een verdomd goeie verwachting.
Ben ook erg benieuwd naar Piets weerberichtDe winter zat ie ook goed bij: We hadden flink koude periodes deze winter met geregeld sneeuw en de ijzers konden vast en zeker wel worden ondergebonden
![]()
!
En dan een zolderraampje waar de zon doorheen piept. Lekker hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
Luister al sinds ik uit bed ben (13:00) lente/zomer liedjes
Ook al je rokje aan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
Luister al sinds ik uit bed ben (13:00) lente/zomer liedjes
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dan een zolderraampje waar de zon doorheen piept. Lekker hoor.
Neequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Had jij vannacht mijn post verwijderd?
Oooh in klb. Nikonlover topic?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan was het die blauwe Haywood weer
Oh heb daar en hele rits bagger verwijderd. Gewoon normaalreagerenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Ik zei "er komt pus uit je bek", dat betekent dat iemand normaal moet spellen.
Het is een NikonLover topic, daar kan niemand normaal reagerenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh heb daar en hele rits bagger verwijderd. Gewoon normaalreageren
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die in een reactie enkel een quote quoten!
Goed traden en dan emigrerenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Gewoon kut die winters hier.
Daarom pleit ik voor alleen maar lente en zomer.
Elke dag om 5.15 zonsopkomst en de zonsondergang rond 22.15
Friezen verwachten ieder jaar, dat er een periode van 3 weken -20 komtquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de lenteverwachting van weer.nl. Die zeiden in november al dat de kans op winterweer dit jaar bijzonder klein was, en dat was een verdomd goeie verwachting.
Ben ook erg benieuwd naar Piets weerberichtDe winter zat ie ook goed bij: We hadden flink koude periodes deze winter met geregeld sneeuw en de ijzers konden vast en zeker wel worden ondergebonden
![]()
!
Dat vraagt gewoon om een gifquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51259&type=2&theater
Flappybird goal celebration
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef Ranjit het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden op deepweb.. 'Double your bitcoins'
Hoeveel mensen zullen echt hun Bitcoins naar toe sturen
Ik stuur hun 225 Bitcoins, en moet je eens radenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef Ranjit het volgende:
[ afbeelding ]
fantastisch!quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik stuur hun 225 Bitcoins, en moet je eens raden
Iemand minder lui die het adres wil checken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef Ranjit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat niemand daar wat heen heeft gestuurdquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
Kan nog best een goeie scam zijn. Iedereen test eerst 0.01 ofzo uit om te testen, die dubbel je dan, dan zenden ze veel meer en die hou je
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iemand minder lui die het adres wil checken?
1 2 3 4 5 6 7 | Samenvatting Adres 1CAZM6BLWTfLwDyhXG99FuWgCiD4rmDf2Y Transacties Aantal Transacties 0 Totaal ontvangen 0 BTC Eindsaldo 0 BTC |
Er zijn ook nog steeds mensen die in mailtjes van Nigeriaanse prinsen trappen, dus jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand daar wat heen heeft gestuurd
Die mensen horen niet in onionland thuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er zijn ook nog steeds mensen die in mailtjes van Nigeriaanse prinsen trappen, dus ja
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik stuur hun 225 Bitcoins, en moet je eens raden
Is echt duidelijke dump. Sell orders stonden op 282, buy order op 281 en vanuit het niets sell orders van 275 en vervolgens 271quote:
Ik heb een sell order op 285 gezet. Wil geen verlies maken... al vrees ik dat de dump na de lange pump is begonnenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:10 schreef roislecxe het volgende:
Verkocht op 274, vertrouw doge niet zo even
MIjn sell stond op 292. Ook beetje te hoog. Nu lijkt het weer te stijgen, maar ben benieuwd of het doorzet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een sell order op 285 gezet. Wil geen verlies maken... al vrees ik dat de dump na de lange pump is begonnen.
Zou het veel uitmaken na de gruwelijke stijging van de laatste dagen al?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Maxbet het volgende:
Ben wel benieuwd naar de halving van Doge
Morgen geloof ik al nu ik er over denk, even zoeken
Misschienquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:18 schreef DaMart het volgende:
Die walls kunnen ook zo weg zijn als de walvis die ze heeft neergezet besluit dat de muur naar 310 moet natuurlijk.
Even een crosspost:quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef roislecxe het volgende:
BOEM weer een gouden en een bronzen medaille erbij.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat ik OWS uit mijn AT had gegooid.
Het Winterspelletjesforum uit mijn Actieve Topicsquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je had wat uit je wat gegooid?
OWSquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het Winterspelletjesforum uit mijn Actieve Topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |