Heeft hij dat gepost of ben je dm's aan het openbaren ?quote:
Dat was wel geniaal altijd toen ik nog in ploegen werkte. Vooral als ik 's maandags uit de laatste nachtdienst kwam en vervolgens 4 dagen weekend had. Heerlijk om op mn dooie gemak naar huis te tuffen en dan al die gejaagde mensen om me heen; bumperklevend en afsnijden en gejaag om maar op tijd op hun werk te komenquote:
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij is dokter Mcdreamy ofzo in Grace ananoniminomoninani
Ik zat in 5 ploegen, 2-2-2 systeem, 2 OD, 2 MD, 2 ND, 4 vrijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat dus
In 4 ploegen, soms erg lekkere weekenden, soms zaterdag avond om 22:00 klaar en maandag 6:00 weer beginnen
Ook gehad, beste systeem wat ik ooit gedaan hebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zat in 5 ploegen, 2-2-2 systeem, 2 OD, 2 MD, 2 ND, 4 vrij
Mooiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef vincm het volgende:
Weer een anoniem webhosting pakketje verkocht, uiteraard betaald met bitcoin
Spam, weer een note erbij.quote:
Kan ook anoniem geregistreerd worden als de klant een nep-naam etc invultquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hoe doe je dat met de domeinnaam dan?
SIDN neemt dan bij ontdekking wel de domeinnaam af toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef vincm het volgende:
[..]
Kan ook anoniem geregistreerd worden als de klant een nep-naam etc invultIk heb van de klant enkel een e-mailadres waar ik de webhostingegevens (directadmin enzo) naar toe stuur nadat de betaling ontvangen is.
Geen notequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Omg sinds tijden weer een TR gemacht![]()
Spannend, wel of geen note
Oh Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef lipjes het volgende:
Fyi:https://bitcointalk.org/index.php?topic=460457.0
Bitcoin protocol ligt nu onder aanval, heeft ook impact op gewone users.
Zie ook: BIT / Wtf, double spend door mezelf?
En: https://bitcointalk.org/index.php?topic=459211.0
Ja weet niet of het hier al bekend is of dat er hier users last van hebben naast mijzelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |