https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ik verkoop helemaal niksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij verkoopt liever met dik verlies tijdens een crash?
Beter steek je er dan gewoon geld in. Goedkoop kopen jeweettoch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nee. Misschien hold je wel gewoon en als de hele boel ineens mega goedkoop is ga je gewoon naar bitonic en koop je via ideal gewoon 1 bitcoin in plaats van te lopen kutten met altcoins omzetten, deposit gezeur en weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is voor mij precies hetzelfde, als je echt in bitcoins wilt en wilt wachten op een crash zet je alles gelijk om in dollars.
Ik weet werkelijk niet waar jij het over hebt. Maar ik had het even geleden over het feit dat ik niet begreep waarom men het hier tijdens een crash over btc-e deposits had. Toen zei je zelf nog dat je ook via bitonic koopt. Dat is wat? 3 uur geleden ofzo?Maar het "moment" is nu wel een beetje voorbij omdat ik het moet uitleggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens iets gemist
Je bent zelf een Goxquote:
Datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee. Misschien hold je wel gewoon en als de hele boel ineens mega goedkoop is ga je gewoon naar bitonic en koop je via ideal gewoon 1 bitcoin in plaats van te lopen kutten met altcoins omzetten, deposit gezeur en weet ik veel wat.
Ik zal wel gewoon dom zijn vandaagquote:Ik weet werkelijk niet waar jij het over hebt. Maar ik had het even geleden over het feit dat ik niet begreep waarom men het hier tijdens een crash over btc-e deposits had. Toen zei je zelf nog dat je ook via bitonic koopt. Dat is wat? 3 uur geleden ofzo?Maar het "moment" is nu wel een beetje voorbij omdat ik het moet uitleggendus never mind
ddos verder toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken dat niet alleen Gox faalt trouwens
Jij hebt btc op Gox staan?quote:
Ik niet, vrinden wel.quote:
Ja die wilde ik dus ook kopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef Kadooosh het volgende:
Litecoin is wel interessant nu, lange tijd niet zo laag geweest.
Lijken meerdere vatbaar te zijn voor Transaction Malleability, Bitonic heeft verkoop ook al plat gelegd, BitStamp schijnt er last van te hebben gehad.quote:
De tering.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijken meerdere vatbaar te zijn voor Transaction Malleability, Bitonic heeft verkoop ook al plat gelegd, BitStamp schijnt er last van te hebben gehad.
Had eigenlijk niet verwacht dat er zoveel serieuze bedrijven waren met falende wallet software.
Kwam dit net tegen op Reddit, misschien een goede kans om in ieder geval iets weg te krijgen van Gox voor degene die er nog iets heeft staan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef µ het volgende:
[..]
Ik niet, vrinden wel.
Buiten dat, ze verneuken het gewoon. En zorgen voor een fucking grote dip zo..
Dit is de trend al een tijdje, als die doorzet komt nu weer een crashquote:
Ik heb er net 3 hier gekocht www.litebit.euquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja die wilde ik dus ook kopen.
Is er nog geen litonic of iets waar ik met ideal kan betalen?
Heerlijk als ik gelijk krijgquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de trend al een tijdje, als die doorzet komt nu weer een crash
Alles staat in dit artikel wat je eerder al postte.quote:
http://www.litecoins.nl/quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja die wilde ik dus ook kopen.
Is er nog geen litonic of iets waar ik met ideal kan betalen?
Ahyes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alles staat in dit artikel wat je eerder al postte.
http://www.coindesk.com/m(...)d-bitcoin-exchanges/
Zodat jij goedkoop kan kopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef µ het volgende:
[..]
Ik niet, vrinden wel.
Buiten dat, ze verneuken het gewoon. En zorgen voor een fucking grote dip zo..
Adblocker uitzetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
waarom update fok niet automatisch?
Adblocker, IE, Windows 98, jij...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Omdat je een adblocker aan hebt staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Mijn week begint morgen pasquote:
Win98quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Adblocker, IE, Windows 98, jij...
Hij is dokter Mcdreamy ofzo in Grace ananoniminomoninaniquote:
Hij doet productiewerkquote:
Heeft hij dat gepost of ben je dm's aan het openbaren ?quote:
Dat was wel geniaal altijd toen ik nog in ploegen werkte. Vooral als ik 's maandags uit de laatste nachtdienst kwam en vervolgens 4 dagen weekend had. Heerlijk om op mn dooie gemak naar huis te tuffen en dan al die gejaagde mensen om me heen; bumperklevend en afsnijden en gejaag om maar op tijd op hun werk te komenquote:
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij is dokter Mcdreamy ofzo in Grace ananoniminomoninani
Ik zat in 5 ploegen, 2-2-2 systeem, 2 OD, 2 MD, 2 ND, 4 vrijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat dus
In 4 ploegen, soms erg lekkere weekenden, soms zaterdag avond om 22:00 klaar en maandag 6:00 weer beginnen
Ook gehad, beste systeem wat ik ooit gedaan hebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zat in 5 ploegen, 2-2-2 systeem, 2 OD, 2 MD, 2 ND, 4 vrij
Mooiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef vincm het volgende:
Weer een anoniem webhosting pakketje verkocht, uiteraard betaald met bitcoin
Spam, weer een note erbij.quote:
Kan ook anoniem geregistreerd worden als de klant een nep-naam etc invultquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hoe doe je dat met de domeinnaam dan?
SIDN neemt dan bij ontdekking wel de domeinnaam af toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef vincm het volgende:
[..]
Kan ook anoniem geregistreerd worden als de klant een nep-naam etc invultIk heb van de klant enkel een e-mailadres waar ik de webhostingegevens (directadmin enzo) naar toe stuur nadat de betaling ontvangen is.
Geen notequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Omg sinds tijden weer een TR gemacht![]()
Spannend, wel of geen note
Oh Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef lipjes het volgende:
Fyi:https://bitcointalk.org/index.php?topic=460457.0
Bitcoin protocol ligt nu onder aanval, heeft ook impact op gewone users.
Zie ook: BIT / Wtf, double spend door mezelf?
En: https://bitcointalk.org/index.php?topic=459211.0
Ja weet niet of het hier al bekend is of dat er hier users last van hebben naast mijzelf.quote:
Ik verwacht meer dat mensen die niks van bitcoin weten paniek gaan zaaien.quote:
In Polenquote:
Bij .nl domeinen misschien wel. Bij .com domeinen niet dat ik weet. In ieder geval niet SIDNquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
SIDN neemt dan bij ontdekking wel de domeinnaam af toch?
http://www.coindesk.com/j(...)erior-fiat-currency/quote:JPMorgan Report Slams Bitcoin as ‘Vastly Inferior’ to Fiat Currency
Ik ga het straks wel lezen, maar kan zoiets eigenlijk niet serieus nemen als het van JPMorgan af komtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.coindesk.com/j(...)erior-fiat-currency/
JPMorgan denkt een beetje als Kodak begin deze eeuw dacht: "kwaliteit van digitale camera's maakt dat het geen bedreiging is voor het ouderwetse fotorolletje". Waar is Kodak nu?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.coindesk.com/j(...)erior-fiat-currency/
Die arme Kodak is zo goed als doodquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
JPMorgan denkt een beetje als Kodak begin deze eeuw dacht: "kwaliteit van digitale camera's maakt dat het geen bedreiging is voor het ouderwetse fotorolletje". Waar is Kodak nu?
En nu? Ga ik die gewoon ontvangen? Dus het aantal wat ik voor die prijs gekocht heb? Als de koers wijzigt?quote:De transactie is geannuleerd.
Er is een technische storing opgetreden bij het versturen van de bitcoins.
Geen zorgen: de bitcoins zijn gereserveerd en onze medewerkers zijn op de hoogte gebracht. Uw order wordt zo spoedig mogelijk handmatig verwerkt. Mocht dit na een uur nog niet gebeurd zijn dan raden we aan contact met ons op te nemen.
Je zult op zijn minst een bestaand adres/PC moeten opgeven en een postbusnummer werkt bv niet. Nepnaam kan (SIDN vraagt geen ID) maar bij een dispuut ben je het domein zo kwijt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef vincm het volgende:
[..]
Kan ook anoniem geregistreerd worden als de klant een nep-naam etc invultIk heb van de klant enkel een e-mailadres waar ik de webhostingegevens (directadmin enzo) naar toe stuur nadat de betaling ontvangen is.
Totdat de Jamaicanen as maandag naar beneden gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Hoe ver kan DOGE nog stijgen zeg,...
Op naar de 300+ dan deze weekquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Totdat de Jamaicanen as maandag naar beneden gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |