Net nu bitonic eruit ligt heel de avondquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
631, niks te vrezen de crash gaat gewoon door
Tipsquote:
Via bitonic tradenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Net nu bitonic eruit ligt heel de avond!
De crash moet gewoon de hele week aanhoudenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Net nu bitonic eruit ligt heel de avond!
Mooi moment om wat te kopen tochquote:
Dit.quote:
En wat is er gebeurd met bitonic -> btc-e en dan gewoon wachten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi moment om wat te kopen toch
En anders straks wel als ie helemaal onderuit gaat
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd met bitonic -> btc-e en dan gewoon wachten?
quote:Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
Dat dus.quote:Toelichting technisch onderhoud 11-02-2014 om 17:52
De verkoop is vanavond tijdelijk offline omdat wij noodzakelijk technisch onderhoud moeten verrichten aan onze wallet. De reden is een vrij technisch verhaal. In de praktijk komt het erop neer dat een deel van onze transacties niet correct wordt weergegeven op onze transactie-pagina en sommige transacties tijdelijk niet verstuurd kunnen worden.
Wij zijn druk bezig met de oplossing en verwachten dat vanavond, uiterlijk morgen alles weer normaal functioneert. Mocht u bitcoins besteld hebben welke om technische reden nog niet verstuurd zijn dan worden deze uiteraard direct geleverd zodra het probleem verholpen is.
Technische toelichting:
Het onderhoud is nodig in verband met het (al geruime tijd bekende) "malleability"-probleem: https://en.bitcoin.it/wiki/Transaction_Malleability. De laatste dagen is er verhoogde activiteit op het Bitcoin-netwerk waarin transacties worden verstuurd met een aangepaste transactie-id. Wanneer een aangepaste transactie wordt opgenomen in een block kan er een storing optreden in de wallet, omdat deze de oorspronkelijke (niet-aangepaste) transactie gebruikt, ook voor transacties die daaruit voortkomen (vanaf de change-output). Door ons relatief grote aandeel in de wereldwijde bitcoin-transacties heeft dit probleem nu ook ons getroffen. Er is al een technische oplossing die wij momenteel aan het implementeren zijn.
Bitonic wil een exchange opzetten en is daarvoor een bankvergunning aan het aanvragen, daarbij hoort uiteraard extra wet/regelgevingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar zoals ik het lees is dit vanuit de overheid/wetgeving? Welke wet zou dat dan zijn vroeg ik me af
Ik heb al mijn dollars op BTC-E al ingewisseld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd met bitonic -> btc-e en dan gewoon wachten?
Niet traden, maar snel en goedkoop inkopen als er een crash is.quote:
Zie je wel Maxquote:
zak maar doooohoohooorr. tot de grooooondquote:
Nu weet ik waarom bijna niemand de Bitcoin koersen begrijptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet traden, maar snel en goedkoop inkopen als er een crash is.
[..]
Zie je wel Maxik heb het toch goed gezien. Rare logica ditdat.
Is voor mij precies hetzelfde, als je echt in bitcoins wilt en wilt wachten op een crash zet je alles gelijk om in dollars.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Niet traden, maar snel en goedkoop inkopen als er een crash is.
?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom bijna niemand de Bitcoin koersen begrijpt
De koers is gebaseerd op vrouwenlogica
Jij verkoopt liever met dik verlies tijdens een crash?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom bijna niemand de Bitcoin koersen begrijpt
De koers is gebaseerd op vrouwenlogica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |