Alles staat in dit artikel wat je eerder al postte.quote:
http://www.litecoins.nl/quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja die wilde ik dus ook kopen.
Is er nog geen litonic of iets waar ik met ideal kan betalen?
Ahyes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alles staat in dit artikel wat je eerder al postte.
http://www.coindesk.com/m(...)d-bitcoin-exchanges/
Zodat jij goedkoop kan kopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef µ het volgende:
[..]
Ik niet, vrinden wel.
Buiten dat, ze verneuken het gewoon. En zorgen voor een fucking grote dip zo..
Adblocker uitzetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
waarom update fok niet automatisch?
Adblocker, IE, Windows 98, jij...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Omdat je een adblocker aan hebt staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Mijn week begint morgen pasquote:
Win98quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Adblocker, IE, Windows 98, jij...
Hij is dokter Mcdreamy ofzo in Grace ananoniminomoninaniquote:
Hij doet productiewerkquote:
Heeft hij dat gepost of ben je dm's aan het openbaren ?quote:
Dat was wel geniaal altijd toen ik nog in ploegen werkte. Vooral als ik 's maandags uit de laatste nachtdienst kwam en vervolgens 4 dagen weekend had. Heerlijk om op mn dooie gemak naar huis te tuffen en dan al die gejaagde mensen om me heen; bumperklevend en afsnijden en gejaag om maar op tijd op hun werk te komenquote:
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij is dokter Mcdreamy ofzo in Grace ananoniminomoninani
Ik zat in 5 ploegen, 2-2-2 systeem, 2 OD, 2 MD, 2 ND, 4 vrijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat dus
In 4 ploegen, soms erg lekkere weekenden, soms zaterdag avond om 22:00 klaar en maandag 6:00 weer beginnen
Ook gehad, beste systeem wat ik ooit gedaan hebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zat in 5 ploegen, 2-2-2 systeem, 2 OD, 2 MD, 2 ND, 4 vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |