Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, daten?.
Ik zit vast aan een kettingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart gaat Roos met een betonschaar bevrijden.
Dat kan Mart wel fixen denktiequote:
quote:
kan ik het helpen dat die steeds voor mij uit looptquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
tssss mannen die hun lul achterna lopen![]()
![]()
nope kun je niks aan doen... maar goed misschien formuleerde ik het ook niet helemaal goed... kerels die beweren eerlijk te zijn en a zeggen en b doen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat die steeds voor mij uit loopt
ik neem aan dat hier een recente gebeurtenis bij hoort?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope kun je niks aan doen... maar goed misschien formuleerde ik het ook niet helemaal goed... kerels die beweren eerlijk te zijn en a zeggen en b doen...
juist....quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat hier een recente gebeurtenis bij hoort?
14.30 begint de uitzending als het goed is. Misschien dat er dan al wat mindere schaatsers zijn geweestquote:
ah oke. staat er ook bij tot hoe laat? dan red ik het misschien om nog thuis te zijn voor de laatste rittenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
14.30 begint de uitzending als het goed is. Misschien dat er dan al wat mindere schaatsers zijn geweest
jeeeej schaatsenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
14.30 begint de uitzending als het goed is. Misschien dat er dan al wat mindere schaatsers zijn geweest
Geen idee. Ik weet ook niet hoeveel ritten er zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. staat er ook bij tot hoe laat? dan red ik het misschien om nog thuis te zijn voor de laatste ritten
Twintig hoor ik net. Na de eerste tien een dweilquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet ook niet hoeveel ritten er zijn![]()
18 ritten van een minuut, paar minuten tussen elke rit, 1x dweil tussendoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:33 schreef Muck het volgende:
In rit 4 Tuitert
In rit 16 Groothuis
In rit 17 Michel Mulder
In rit 18 Verweij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door Muck op 12-02-2014 15:48:32 ]It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
tssss mannen die hun lul achterna lopen![]()
![]()
Ik loop atm helemaal niet, ik zit braaf op een bureaustoel.quote:
Ik op de bank, met mijn voeten op een poefquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik loop atm helemaal niet, ik zit braaf op een bureaustoel.
spoilers voor den werkende mensch gaarne!quote:
Voilaquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spoilers voor den werkende mensch gaarne!
ik probeer het te vergeten en ga zo thuis kijkenquote:
Geweldig vind ik datquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Er is ook een skiër uit tonga of togo
SPOILER: schaatsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nee live verslag hier voor de werkenden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat ik OWS uit mijn AT had gegooid.
Moet ik dit dan ook nog uit mijn AT gooien?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee live verslag hier voor de werkenden...
als je mij wilt missen..quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dit dan ook nog uit mijn AT gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |