SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door Muck op 12-02-2014 15:48:32 ]It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
tssss mannen die hun lul achterna lopen![]()
![]()
Ik loop atm helemaal niet, ik zit braaf op een bureaustoel.quote:
Ik op de bank, met mijn voeten op een poefquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik loop atm helemaal niet, ik zit braaf op een bureaustoel.
spoilers voor den werkende mensch gaarne!quote:
Voilaquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spoilers voor den werkende mensch gaarne!
ik probeer het te vergeten en ga zo thuis kijkenquote:
Geweldig vind ik datquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Er is ook een skiër uit tonga of togo
SPOILER: schaatsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nee live verslag hier voor de werkenden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat ik OWS uit mijn AT had gegooid.
Moet ik dit dan ook nog uit mijn AT gooien?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee live verslag hier voor de werkenden...
als je mij wilt missen..quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dit dan ook nog uit mijn AT gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |