Dacht ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi, de ARD dacht al dat het niet genoeg was.
Carina ook aan haar reactie te zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi, de ARD dacht al dat het niet genoeg was.
Nee en mijn TT was beterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zit niet in de reeks jongens
Doe eens de eerste [ erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
Volgende keer open nieuw deel doen he?
Ow dat is ook al wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen de header in de TT en de OP hersteld worden?
Oh, dacht dat ik dat deedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
Volgende keer open nieuw deel doen he?
Heb ik gedaan en de OP is terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ik dat deed
Kun je skispringen dan ook nog even tussen haakjes zetten?
edit: oh, al gebeurd, thanks
Verkeerde topic denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Leatherface het volgende:
Is geen fluke medaille van die Oostenrijkse, Mexicanobakker. Iraschenko is een grote naam in het dames schansspringen.
En top vijf lijkt mij sowieso wat hoog gegrepen voor Nederland. Uit dat rijtje Alpenlanden/Rusland/Korea zal er sowieso wel één bij zijn die veel medailles pakt.
Nee Mexicanobakker had het over fluke medaille van Iraschenkoquote:
uh oké.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Leatherface het volgende:
Is geen fluke medaille van die Oostenrijkse, Mexicanobakker. Iraschenko is een grote naam in het dames schansspringen.
En top vijf lijkt mij sowieso wat hoog gegrepen voor Nederland. Uit dat rijtje Alpenlanden/Rusland/Korea zal er sowieso wel één bij zijn die veel medailles pakt.
Dit sowieso. Het zou tussen haar en Takanashi gaan om het goud. Nou, dat was Carina niet van planquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Leatherface het volgende:
Mayer en Landertinger wel min of meer zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Leatherface het volgende:
Mwah, flukes niet echt, zeker Mayer nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mayer en Landertinger wel min of meer zover ik weet.
Landertinger is wereldkampioen geweest. Niet echt een constante topper in de wereldbeker, maar ook geen kleine naam. Iemand van wie je weet dat ie kan verrassen, maar ook niet echt iemand die je in de pronostieken opschrijft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mayer en Landertinger wel min of meer zover ik weet.
Ze kunnen wel wat maar verrassingen zijn het toch wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, flukes niet echt, zeker Mayer niet
De 1-2-3 gisteren op de 500 meter was ook een behoorlijke verrassing.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kunnen wel wat maar verrassingen zijn het toch wel.
Nee joh, als het van iemand eraan zat te komen was het van Mayerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Landertinger is wereldkampioen geweest. Niet echt een constante topper in de wereldbeker, maar ook geen kleine naam. Iemand van wie je weet dat ie kan verrassen, maar ook niet echt iemand die je in de pronostieken opschrijft.
Matthias Mayer is wel echt een verrassing inderdaad. Maar dat was geen geluksmedaille. Onverwacht, maar niet onverdiend.
De voortekenen waren er wel, maar ik bedoel qua staat van dienst. Nooit een wereldbeker gewonnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, als het van iemand eraan zat te komen was het van Mayer
Maar goed, gaat een beetje offtopic
De afgelopen anderhalf jaar zelfs al meerdere keren tweede. Als iemand Svindal of Miller zou verslaan was het Mayer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De voortekenen waren er wel, maar ik bedoel qua staat van dienst. Nooit een wereldbeker gewonnen.
Zelfde als met Deneriaz in Turijn. Ook de snelste in de training, maar wie verwachtte hem nu echt?
Was een reactie op Mexicanobakker, die in het vorige topic de medaille van die Oostenrijkse fluke noemde.quote:
Het komt wel eens voor dat de balk tijdens de wedstrijd verschoven wordt, dat men dus bijvoorbeeld lager gaat starten, om te voorkomen dat er gevaarlijk ver gesprongen wordt. Vanaf dan krijgt iedereen een compensatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:24 schreef Zelva het volgende:
Wat is de 'gate compensation' en wat heeft dat voor nut als ie voor zover ik zag voor iedereen hetzelfde is?
Hij heeft vandaag niet gesprongen bij de kwalificatie. Kranjec wel, mooi dat hij er gewoon weer bij is. Morgenstern ook door naar morgen (als zesde). Twee andere Oostenrijkers, Hayboeck en Diethart sprongen vanavond het verst. Kan nog spannend worden met Slovenië in de landenwedstrijd.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:03 schreef heywoodu het volgende:
Leuk feitje over Kasai in zijn jeugd:
De eerste keer dat hij bij een wedstrijd voor volwassenen mocht springen was dat als voorspringer, dus niet meetellend voor de wedstrijd. Hij sprong verder dan de uiteindelijke winnaar.
Niet zo best. Ik ben een beetje grieperig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef komrad het volgende:
Kom net binnen, hoe staat het ervoor?
http://live.fis-ski.com/livenofis3929.htmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef komrad het volgende:
Kom net binnen, hoe staat het ervoor?
dat is niet zo mooi, maar dan kun je wel alles van de OWS volgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo best. Ik ben een beetje grieperig.
mooi, was even bang de hele eerste sprong gemist te hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://live.fis-ski.com/livenofis3929.htm
Net begonnen
Colloredo sprong 130,5 m, maar zijn techniek was niet bestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi, maar dan kun je wel alles van de OWS volgen
Maar weinig mooie sprongen tot nu toe?
Je hebt wat mazzel, ze begonnen later dan gepland ivm de windquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:59 schreef komrad het volgende:
[..]
mooi, was even bang de hele eerste sprong gemist te hebben
Das voor als je onderweg naar beneden honger krijgt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een moestuintje aangelegd op die helling?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt wat mazzel, ze begonnen later dan gepland ivm de wind
Ik volg het op routine, maar niet omdat ik zo geniet van schansspringen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef komrad het volgende:
[..]wilde deze wedstrijd toch wel graag volgen
Voor het beter zien van de afstanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom staan die plantjes er nu precies?
Die doet ook al een tijdje mee.quote:
Grote.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef Felagund het volgende:
Is de landenwedstrijd op de grote of normale schans?
Daar lijken de Japanners toch beter op te zijn dan de normale.quote:
De Slovenen ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar lijken de Japanners toch beter op te zijn dan de normale.
Maar ik acht de Japanners sowieso kansloos om de Slovenen en de Oostenrijkers te verslaan.quote:
Idd, sprong van Kranjec gemist zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:31 schreef heywoodu het volgende:
ZDF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Midden in de wedstrijd ineens reclame
Ik kon nog net op tijd overschakelen, goed gegokt dat Ned 1 het live uit zou zendenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, sprong van Kranjec gemist zo.
NOSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kon nog net op tijd overschakelen, goed gegokt dat Ned 1 het live uit zou zenden
Kreeg je 65 keer je inzet voor, dat ze dat zouden doen.
En ook zeer variabel, pas geleden kreeg een Japanner 10 minpunten voor de wind, Wellinger kreeg 6 pluspunten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:34 schreef TheArt het volgende:
Omstandigheden zijn echt dramatisch. Bovenin is de wind compleet anders dan onderin.
quote:
Nicht zu glauben.quote:
139 meter?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Nog nooit zo hard van m'n stoel gesprongen![]()
Eerste ronde is nu afgelopen. Dadelijk nog de tweede ronde.quote:
Okay bedankt, ik had al een idee dat er nog een vervolg kwam.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste ronde is nu afgelopen. Dadelijk nog de tweede ronde.
Nee, 30 springer in minder dan een half uur zie ik niet gebeuren. Benieuwd hoe ze dat oplossen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:45 schreef Spies het volgende:
Gaat dit wel afgelopen zijn voor Studio Sportwinter?
Hm, mag toch hopen dat ze Sportwinter dan even uitstellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, 30 springer in minder dan een half uur zie ik niet gebeuren. Benieuwd hoe ze dat oplossen.
Er zijn meer zenders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Spies het volgende:
[..]
Hm, mag toch hopen dat ze Sportwinter dan even uitstellen.
Weet ik, maar ik zou het gewoon een minachting voor de kijker vinden als ze dat niet doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn meer zenders.
En ja dat doen ze, deden ze bij de vorige wedstrijd ook.
Hadden ze vorige week zaterdag toch ook gedaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
kleintje pils speelt YMCA wat een wereldnieuws!!!
Benieuwd hoe dat uit zou pakken...het is niet zo dat Noorwegen fantastisch bezig is de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef petervanhal het volgende:
Stökl (Nor) staat hoog op het verlanglijstje om Pointner op te volgen volgen sommige kanalen in Oostenrijk. Het is hommeles in team Austria. En verzameling van 5 BV's😎
Bekende namen? Ik zag bij de kleine schans dat Kojonkoski aanwezig wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef petervanhal het volgende:
Daar staan er ook een paar id rij om het over te nemen.
En eenzelfde landing als bij 110 meterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef TheArt het volgende:
Vassiliev weer eens met één van zijn uithalen
Dat kan ie toch sowieso nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En eenzelfde landing als bij 110 meter
Volgens ZDF moest zijn landing zelfs als val geteld worden, omdat hij met beide handen het sneeuw heeft aangeraakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had geen geweldige landing hè, logisch.
Zit qua puntenaantal in ronde 2 maar net onder Kasai en Freund uit ronde 1.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Kraus wel knap geland bij zo'n verre sprong
Het wordt een beetje een loterij zo idd. Prevc kan zo ook nog makkelijk op het podium komen of zelfs winnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik vrees met grote vrezen met deze wind
Van mij mag het podium wel zo blijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef Columbiafan het volgende:
Als er 2 mensen zijn die ik een medaille gun dan zijn het wel Kasai en Freund
Met Freund heb ik niet zoveel, dan zie ik liever Koivuranta nog stuntenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef Columbiafan het volgende:
Als er 2 mensen zijn die ik een medaille gun dan zijn het wel Kasai en Freund
Kraus for the win?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van mij mag het podium wel zo blijven.
Ik bedoelde het podium zoals het stond na ronde 1.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde het podium zoals het stond na ronde 1.
Knutquote:
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik heb een topavond
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
O RLY?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had geen geweldige landing hè, logisch.
Zit je met luchtcirculatie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:32 schreef Pepersaus het volgende:
ze zouden indoor moeten schansspringen, dan heeft die wind tenminste geen invloed meer
charme van de sport blablablaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:32 schreef Pepersaus het volgende:
ze zouden indoor moeten schansspringen, dan heeft die wind tenminste geen invloed meer
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik zag een mooie sprong van Noriaki Kasai enNiks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik heb een topavond![]()
Had ook een goede sprong.quote:
Voor hoe lang.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Nog 3 voor Kasai mag, ik ga kapot hier
twitter:JoeyCheek twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 20:33:34Just saw oly champ Hiroyasu Shimizu on TV at ski jumping. They put camera on him he jumped and smiled like a school kid! Love that guy! reageer retweet
Minder ver dan de eerste ronde toch? En Kasai had al een voorsprong. Al krijgt hij wel windpunten erbij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef Max23 het volgende:
Prevc best goed helaas, kan gevaarlijk worden
Twee poortjes lager.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minder ver dan de eerste ronde toch?
Ja, dat klopt dan weer wel.quote:
Die leuke grap komt een beetje laat hè, hij is allang geland.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vlieg zoals ze sinds 40-45 niet meer gevlogen hebben doe het!!!
Komt nuquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef geindoctrineerd het volgende:
Is er geen studio sportwinter vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |