Okay bedankt, ik had al een idee dat er nog een vervolg kwam.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste ronde is nu afgelopen. Dadelijk nog de tweede ronde.
Nee, 30 springer in minder dan een half uur zie ik niet gebeuren. Benieuwd hoe ze dat oplossen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:45 schreef Spies het volgende:
Gaat dit wel afgelopen zijn voor Studio Sportwinter?
Hm, mag toch hopen dat ze Sportwinter dan even uitstellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, 30 springer in minder dan een half uur zie ik niet gebeuren. Benieuwd hoe ze dat oplossen.
Er zijn meer zenders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Spies het volgende:
[..]
Hm, mag toch hopen dat ze Sportwinter dan even uitstellen.
Weet ik, maar ik zou het gewoon een minachting voor de kijker vinden als ze dat niet doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn meer zenders.
En ja dat doen ze, deden ze bij de vorige wedstrijd ook.
Hadden ze vorige week zaterdag toch ook gedaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
kleintje pils speelt YMCA wat een wereldnieuws!!!
Benieuwd hoe dat uit zou pakken...het is niet zo dat Noorwegen fantastisch bezig is de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef petervanhal het volgende:
Stökl (Nor) staat hoog op het verlanglijstje om Pointner op te volgen volgen sommige kanalen in Oostenrijk. Het is hommeles in team Austria. En verzameling van 5 BV's😎
Bekende namen? Ik zag bij de kleine schans dat Kojonkoski aanwezig wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef petervanhal het volgende:
Daar staan er ook een paar id rij om het over te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |