De voortekenen waren er wel, maar ik bedoel qua staat van dienst. Nooit een wereldbeker gewonnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, als het van iemand eraan zat te komen was het van Mayer
Maar goed, gaat een beetje offtopic
De afgelopen anderhalf jaar zelfs al meerdere keren tweede. Als iemand Svindal of Miller zou verslaan was het Mayer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De voortekenen waren er wel, maar ik bedoel qua staat van dienst. Nooit een wereldbeker gewonnen.
Zelfde als met Deneriaz in Turijn. Ook de snelste in de training, maar wie verwachtte hem nu echt?
Was een reactie op Mexicanobakker, die in het vorige topic de medaille van die Oostenrijkse fluke noemde.quote:
Het komt wel eens voor dat de balk tijdens de wedstrijd verschoven wordt, dat men dus bijvoorbeeld lager gaat starten, om te voorkomen dat er gevaarlijk ver gesprongen wordt. Vanaf dan krijgt iedereen een compensatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:24 schreef Zelva het volgende:
Wat is de 'gate compensation' en wat heeft dat voor nut als ie voor zover ik zag voor iedereen hetzelfde is?
Hij heeft vandaag niet gesprongen bij de kwalificatie. Kranjec wel, mooi dat hij er gewoon weer bij is. Morgenstern ook door naar morgen (als zesde). Twee andere Oostenrijkers, Hayboeck en Diethart sprongen vanavond het verst. Kan nog spannend worden met Slovenië in de landenwedstrijd.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:03 schreef heywoodu het volgende:
Leuk feitje over Kasai in zijn jeugd:
De eerste keer dat hij bij een wedstrijd voor volwassenen mocht springen was dat als voorspringer, dus niet meetellend voor de wedstrijd. Hij sprong verder dan de uiteindelijke winnaar.
Niet zo best. Ik ben een beetje grieperig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef komrad het volgende:
Kom net binnen, hoe staat het ervoor?
http://live.fis-ski.com/livenofis3929.htmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef komrad het volgende:
Kom net binnen, hoe staat het ervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |