Doe eens de eerste [ erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
Volgende keer open nieuw deel doen he?
Ow dat is ook al wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen de header in de TT en de OP hersteld worden?
Oh, dacht dat ik dat deedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
Volgende keer open nieuw deel doen he?
Heb ik gedaan en de OP is terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ik dat deed
Kun je skispringen dan ook nog even tussen haakjes zetten?
edit: oh, al gebeurd, thanks
Verkeerde topic denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Leatherface het volgende:
Is geen fluke medaille van die Oostenrijkse, Mexicanobakker. Iraschenko is een grote naam in het dames schansspringen.
En top vijf lijkt mij sowieso wat hoog gegrepen voor Nederland. Uit dat rijtje Alpenlanden/Rusland/Korea zal er sowieso wel één bij zijn die veel medailles pakt.
Nee Mexicanobakker had het over fluke medaille van Iraschenkoquote:
uh oké.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Leatherface het volgende:
Is geen fluke medaille van die Oostenrijkse, Mexicanobakker. Iraschenko is een grote naam in het dames schansspringen.
En top vijf lijkt mij sowieso wat hoog gegrepen voor Nederland. Uit dat rijtje Alpenlanden/Rusland/Korea zal er sowieso wel één bij zijn die veel medailles pakt.
Dit sowieso. Het zou tussen haar en Takanashi gaan om het goud. Nou, dat was Carina niet van planquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Leatherface het volgende:
Mayer en Landertinger wel min of meer zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Leatherface het volgende:
Mwah, flukes niet echt, zeker Mayer nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mayer en Landertinger wel min of meer zover ik weet.
Landertinger is wereldkampioen geweest. Niet echt een constante topper in de wereldbeker, maar ook geen kleine naam. Iemand van wie je weet dat ie kan verrassen, maar ook niet echt iemand die je in de pronostieken opschrijft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mayer en Landertinger wel min of meer zover ik weet.
Ze kunnen wel wat maar verrassingen zijn het toch wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, flukes niet echt, zeker Mayer niet
De 1-2-3 gisteren op de 500 meter was ook een behoorlijke verrassing.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kunnen wel wat maar verrassingen zijn het toch wel.
Nee joh, als het van iemand eraan zat te komen was het van Mayerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Landertinger is wereldkampioen geweest. Niet echt een constante topper in de wereldbeker, maar ook geen kleine naam. Iemand van wie je weet dat ie kan verrassen, maar ook niet echt iemand die je in de pronostieken opschrijft.
Matthias Mayer is wel echt een verrassing inderdaad. Maar dat was geen geluksmedaille. Onverwacht, maar niet onverdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |