quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:03 schreef heywoodu het volgende:
Leuk feitje over Kasai in zijn jeugd:
De eerste keer dat hij bij een wedstrijd voor volwassenen mocht springen was dat als voorspringer, dus niet meetellend voor de wedstrijd. Hij sprong verder dan de uiteindelijke winnaar.
Niet zo best. Ik ben een beetje grieperig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef komrad het volgende:
Kom net binnen, hoe staat het ervoor?
http://live.fis-ski.com/livenofis3929.htmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef komrad het volgende:
Kom net binnen, hoe staat het ervoor?
dat is niet zo mooi, maar dan kun je wel alles van de OWS volgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo best. Ik ben een beetje grieperig.
mooi, was even bang de hele eerste sprong gemist te hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://live.fis-ski.com/livenofis3929.htm
Net begonnen
Colloredo sprong 130,5 m, maar zijn techniek was niet bestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi, maar dan kun je wel alles van de OWS volgen
Maar weinig mooie sprongen tot nu toe?
Je hebt wat mazzel, ze begonnen later dan gepland ivm de windquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:59 schreef komrad het volgende:
[..]
mooi, was even bang de hele eerste sprong gemist te hebben
Das voor als je onderweg naar beneden honger krijgt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een moestuintje aangelegd op die helling?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt wat mazzel, ze begonnen later dan gepland ivm de wind
Ik volg het op routine, maar niet omdat ik zo geniet van schansspringen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef komrad het volgende:
[..]wilde deze wedstrijd toch wel graag volgen
Voor het beter zien van de afstanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom staan die plantjes er nu precies?
Die doet ook al een tijdje mee.quote:
Grote.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef Felagund het volgende:
Is de landenwedstrijd op de grote of normale schans?
Daar lijken de Japanners toch beter op te zijn dan de normale.quote:
De Slovenen ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar lijken de Japanners toch beter op te zijn dan de normale.
Maar ik acht de Japanners sowieso kansloos om de Slovenen en de Oostenrijkers te verslaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |