quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Alles wat voorbestemd is, zal gebeuren. Of zo.quote:
Puntige knieenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind deze foto veel leuker:
[ afbeelding ]
Mooie holle frase wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alles wat voorbestemd is, zal gebeuren. Of zo.
Met stijl haar vind ik haar leuker.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind deze foto veel leuker:
[ afbeelding ]
Neh, ik ben meer een fan van krulletjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Met stijl haar vind ik haar leuker.
Thanks.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kruis om d'r nek, zou wel wat voor k'neel zijn.
Hoeveel Fok!sters heb je eigenlijk al eens genomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:45 schreef rival het volgende:
Er zijn wel Foksters die ik serieus zou willen nemen
Hij heeft ze wel eens getracht mee te nemen, telt dat ook?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!sters heb je eigenlijk al eens genomen?
Wat ben jij hard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft ze wel eens getracht mee te nemen, telt dat ook?
Allemaalwel ofniequote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:45 schreef rival het volgende:
Er zijn wel Foksters die ik serieus zou willen nemen
Grapje enzo, vandaar dequote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ben jij hard.
Lekker makkelijk lullen ook met een vriend trouwens
Mij vergelijken met die creepquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heet toch geen FL_Freak of F1978?
Nee, bedoelde dat nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapje enzo, vandaar de
Ik ben trouwens niet hard. Als je dat bedoelde.
Waarom is 'ie geband eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat die gast gebanned is.
Wat? Heeft f1978 een ban? Voor hoe lang? En waarom?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat die gast gebanned is.
Ligt wel voor de hand natuurlijk waarom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom is 'ie geband eigenlijk?
Ben je nu verdrietig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Heeft f1978 een ban? Voor hoe lang? En waarom?
Vraag ik me ook af. Neem aan dat ie niet meteen weer DMs is gaan sturen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom is 'ie geband eigenlijk?
Ik voelde pijn gloeien, dus gelijk er opaf.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Baasje, jij komt natuurlijk daar waar er geweend wordt.
Hij gaf met zijn nieuwe account aan dat ie f1978 was en reageerde weer alleen op vrouwen. Verder weet ik niet maar ik denk dus dat ie daarom eruit ligt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Neem aan dat ie niet meteen weer DMs is gaan sturen.
Dat is niet policy-overschrijdend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij gaf met zijn nieuwe account aan dat ie f1978 was en reageerde weer alleen op vrouwen. Verder weet ik niet maar ik denk dus dat ie daarom eruit ligt.
Ik zeg ook alleen wat ik denk. Ik weet alleen die ie eruit ligt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is niet policy-overschrijdend.
Nauwelijks hoor, ik ben heel braafquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!sters heb je eigenlijk al eens genomen?
Ze vroeg naar Foksters hoor, vuile afwijzer!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft ze wel eens getracht mee te nemen, telt dat ook?
kloon van een gebannde?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is niet policy-overschrijdend.
Jij wees mij af hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:06 schreef rival het volgende:
Ze vroeg naar Foksters hoor, vuile afwijzer!
Stuurde naakt pics van zichzelf naar foksters. En ehmm ook van beneden 18.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:08 schreef rival het volgende:
Maar zijn eerste ban was dus omdat hij teveel DM's verstuurde?![]()
Worden die geteld?? *stapt over op mail*quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:08 schreef rival het volgende:
Maar zijn eerste ban was dus omdat hij teveel DM's verstuurde?![]()
daar hebben er hier wel meer last vanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Desperation, ITS OVER NINE THOUSAND !!!
Ik zie ruim 48 duizend posts op je naam...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Desperation, ITS OVER NINE THOUSAND !!!
Aan Angel Joy zeker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stuurde naakt pics van zichzelf naar foksters. En ehmm ook van beneden 18.
En die zijn ook allemaal hier geplaatst met het doel iemand te hosselen ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie ruim 48 duizend posts op je naam...
Moehahahaha!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stuurde naakt pics van zichzelf naar foksters. En ehmm ook van beneden 18.
Jammer dat sinds ze een vriendje heeft, ze eigenlijk niet meer online is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in aangezien ie het bij iedereen probeerde.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eerder vrij dan gepland van school. Tijd voor middagdutje nuBed
![]()
Wat aan aandachtshoer was dat zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat sinds ze een vriendje heeft, ze eigenlijk niet meer online is.
Kon altijd wel om haar lachen.
Je houdt stiekem wel een beetje van mequote:
Gewoon leugens alomquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Echt he teringlijers allemaal kapot vallen.
Watskeburt.
Vrouwen zijn sowieso erger dan mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pot worden, de oplossing is zo dichtbij.
Sloeg die 9000 dan op het aantal posts van f1978?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En die zijn ook allemaal hier geplaatst met het doel iemand te hosselen ja.
Oja en allemaal van afgelopen jaar, als we toch aan het overdrijven zijn.
Het klooster in, ow er is inmiddels wel een wachtrij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouwen zijn sowieso erger dan mannen.
Feit!
Is een nerd ding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sloeg die 9000 dan op het aantal posts van f1978?
Ik snapte je opmerking gewoon niet, sorry. Wil je nergens van beschuldigen.
Nee, is een referentie aan een tekenfilm.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sloeg die 9000 dan op het aantal posts van f1978?
Ik snapte je opmerking gewoon niet, sorry. Wil je nergens van beschuldigen.
Alles wat wij hier posten is toch een hosselpoging?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En die zijn ook allemaal hier geplaatst met het doel iemand te hosselen ja.
Oja en allemaal van afgelopen jaar, als we toch aan het overdrijven zijn.
Welke?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, is een referentie aan een tekenfilm.
Ik doe wel af en toe vloeken en schelden op en over mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het klooster in, ow er is inmiddels wel een wachtrij.
Hm, mijn posts moet je met een ietwat sarcastische blik bekijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:25 schreef rival het volgende:
Alles wat wij hier posten is toch een hosselpoging?
Dragonball Z.quote:
Ooow gelukkig maar, dacht even dat het dagelijks voor kwam.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wel af en toe vloeken en schelden op en over mannen.
Neuh, ik moest nu gewoon even iemand confronteren met iets, kreeg een shitload aan leugens te horen, hij denkt nu dat alles goed is, ik moest hier evenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dragonball Z.
[..]
Ooow gelukkig maar, dacht even dat het dagelijks voor kwam.
Alsof een leek het verschil weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
Dat is verdomme anime en geen tekenfilm.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof een leek het verschil weet.
en jij van mannen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt stiekem wel een beetje van me
[..]
Gewoon leugens alom
Zo!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
Dat is verdomme anime en geen tekenfilm.
JIJ bent het ergstquote:
Dat begin ik ook een beetje te denken, ja. Man, wat een drama soms.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso erger dan mannen.
Feit!
wat is dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, mijn posts moet je met een ietwat sarcastische blik bekijken.
Niet van alle mannen hoorquote:
Maakt het uit dan?quote:
Ik zal je vergeven opdat je goed kunt slapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:31 schreef rival het volgende:
om het een plekje te kunnen geven, dit blijft mij anders achtervolgen
Ik ben niet zo fanatiek hoor maar weet wel het verschil uit te leggen. Al was Dragonball de enige anime die ik keekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo!!
Paar weken terug vroeg ik aan mn zoon welke tekenfilm hij zat te kijken.
Zet de show op pauze, draait heel langzaam de bureaustoel om, keek mij heel boos aan en begon een complete uitleg over verschil anime/tekenfilm en dat ik niet zo denigrerend moest doen en blabla.
Ik ga niet meer vragen wat hij kijkt natuurlijk.
[..]
JIJ bent het ergst
Verkapte doodsverwensing, tr gemacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet van alle mannen hoor![]()
Er zijn een paar exemplaren die ik toch wel graag onder een trein terecht wil zien komen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voelt goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik zal je vergeven opdat je goed kunt slapen.
Jesus wat zeur je dan!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fanatiek hoor maar weet wel het verschil uit te leggen. Al was Dragonball de enige anime die ik keek
Is toch zo!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat begin ik ook een beetje te denken, ja. Man, wat een drama soms.
Blijkt dat mijn zoon de anime-expert is op schoolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fanatiek hoor maar weet wel het verschil uit te leggen. Al was Dragonball de enige anime die ik keek
Ja, kinderachtig negeren!11quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch zo!!
Opeens, vanuit het niets is zo'n wandelende baarmoeder boos. Geen idee waarom want er wordt niets gezegd alleen kinderachtig negeren en dan ontploft ze na een dag of wat blijkt dat je je schoenen niet netjes op de mat hebt gezet ofzo![]()
DragonballZ of zo toch? Niks aan gemistquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stukje jeugd gemist peutje van me?
Omdat de hele wereld tegen me isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:35 schreef rival het volgende:
Maar mensen die altijd alleen maar drama tegen komen, moeten ook eens gaan nadenken hoe dat toch zo komt
Hij kijkt allesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
Kijkt ie ook Naruto?(ik niet trouwens)
Ik zal daar ook zeker wel mijn aandeel in hebben jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:35 schreef rival het volgende:
Maar mensen die altijd alleen maar drama tegen komen, moeten ook eens gaan nadenken hoe dat toch zo komt
Mooi tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, kinderachtig negeren!11Gvd, dat is echt typisch iets voor vrouwen. Echt om iets simpels dagen boos blijven. Hoe krijg je het voor elkaar.
3x raden wie mij net beldequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat de hele wereld tegen me is
Is het al 17:30 uur?
Ik ook, hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi toch![]()
Eigenlijk heb ik best medelijden met mannen hoor, die moeten daar maar mee leven en omgaan
Ja maar jij bent zelf ook een wandelende baarmoeder dus jij kan met gelijke munt terugslaan ofzoquote:
Vermoorde onschuld spelen werkt natuurlijk niet hequote:
En daar kijk je nog van op?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat de hele wereld tegen me is
Mwah, ik ben niet zo van het negeren en dagen boos om iets blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zelf ook een wandelende baarmoeder dus jij kan met gelijke munt terugslaan ofzo
VM?quote:
Ja.. Alsof ze niet weten hoe geweldig ik benquote:
Want 20 minuten per dag binnen tv kijken is een schande bij jou thuis?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DragonballZ of zo toch? Niks aan gemist
Ikke onschuldig!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vermoorde onschuld spelen werkt natuurlijk niet he
Nee, maar keek liever leuke dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want 20 minuten per dag binnen tv kijken is een schande bij jou thuis?
Niet wetenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar keek liever leuke dingen.
Ligt eraan wat het is waar ik boos om ben natuurlijk. Nu heb ik gewoon alle reden om boos te zijn maar dan nog ga ik niet negeren, kan er wel dagen boos om blijven hoor. Maar als iets dan is uitgepraat dan is het ook klaar. Komt niet over een half jaar bij de volgende ruzie weer naar boven. Dat vind ik nog zo'n naar vrouwentrekjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo van het negeren en dagen boos om iets blijven.
Uhuh, sukkelquote:
Uhuh en ik ben een Golf cabrioquote:
Dat stinkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Alsof ze niet weten hoe geweldig ik ben
Vond er gewoon geen flikker aan.quote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ik vind/vond het leuk. 1 van de betere animatie series van die tijd.
En het jaar duurt nog zo lang!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
Geboortekaartje op de mat. Nu kan ik kwartetten...allemaal van dit jaar.
Ben je klaar mee, weer 4 poepfabrieken in de wereld erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
Geboortekaartje op de mat. Nu kan ik kwartetten...allemaal van dit jaar.
Zo zijn we niet allemaal gekomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je klaar mee, weer 4 poepfabrieken in de wereld erbij
Er staan er nog meer op de planning hoor!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het jaar duurt nog zo lang!!
Ik ben dan ook altijd degene die weer tegen diegene gaat praten, zo dom van me.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is waar ik boos om ben natuurlijk. Nu heb ik gewoon alle reden om boos te zijn maar dan nog ga ik niet negeren, kan er wel dagen boos om blijven hoor. Maar als iets dan is uitgepraat dan is het ook klaar. Komt niet over een half jaar bij de volgende ruzie weer naar boven. Dat vind ik nog zo'n naar vrouwentrekje![]()
Maar ik heb dus echt meegemaakt dat een buurvrouw al dagen boos was op haar man, hij had geen idee waarom, liep op eieren thuis en toen ontplofte ze want zijn schoenen stonden net naast de mat ipv erop
De lulquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is waar ik boos om ben natuurlijk. Nu heb ik gewoon alle reden om boos te zijn maar dan nog ga ik niet negeren, kan er wel dagen boos om blijven hoor. Maar als iets dan is uitgepraat dan is het ook klaar. Komt niet over een half jaar bij de volgende ruzie weer naar boven. Dat vind ik nog zo'n naar vrouwentrekje![]()
Maar ik heb dus echt meegemaakt dat een buurvrouw al dagen boos was op haar man, hij had geen idee waarom, liep op eieren thuis en toen ontplofte ze want zijn schoenen stonden net naast de mat ipv erop
Echt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en ik ben een Golf cabrio![]()
Vroemmmmmmmmmmmmmm
Oh wat erg!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er staan er nog meer op de planning hoor!!
Vroem vroemmmmmmmmmmmm TUUT TUUT!!quote:
Ach, beetje kroelen, beschuit eten...is best te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat erg!!
Ik heb er geloof ik 3 of 4 onderweg. 1 daarvan is mijn tweede nichtje. Moet ik weer doen alsof ik er blij mee ben enz
Ghehequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben dan ook altijd degene die weer tegen diegene gaat praten, zo dom van me.Ze willen ook dat de ander dan het initiatief neemt, want je bent heel erg over de schreef gegaan!111 Mens, get a life.
Oke dat kan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vond er gewoon geen flikker aan.
[..]
Zie hierboven
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroem vroemmmmmmmmmmmm TUUT TUUT!!
Waar ik laatst was waren het negerzoenen met muisjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, beetje kroelen, beschuit eten...is best te doen.
Het leukste aan die dingen vind ik dat je ze zo fijn kan teruggeven aan moeders nadat ze bij je in je armen worden geduwd!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, beetje kroelen, beschuit eten...is best te doen.
Je bovenlipquote:
PRAAT ME ER NIET VAN!!!!quote:
Was dat lekker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ik laatst was waren het negerzoenen met muisjes
Ik heb niks met kinderen, hoe jonger hoe erger.quote:
Heb je geen sleutelbos aan je broek hangen toevallig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:54 schreef PeuRac het volgende:
GVD, WEER een kut bouwbusje die mijn voordeur blokkeerd![]()
4e keer in 2 weken! De vorige 3x heb ik me er langs gewurmd en netjes gevraagd, nu bel ik de politie.
Dat omdraaien is vet simpel!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PRAAT ME ER NIET VAN!!!!
Vorig jaar, toen ik nog werkte, kreeg ik een telefoon met zo'n kabel. Heb toen heus wel de kabel omgewisseld en na een paar weken alsnog die kabel weer kloppend gemaakt
Heeft dat niet meer effect bij een personenauto dan bij een werkbusje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je geen sleutelbos aan je broek hangen toevallig?
Dat is gewoon sneu, ik zou je meppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I know maar wilde dat niet meteen op mijn eerste dag doenquote:
Als ik iemand dat zie doen ga ik hem bekrassenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weten ze meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know maar wilde dat niet meteen op mijn eerste dag doen
Ohquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk heb ik best medelijden met mannen hoor, die moeten daar maar mee leven en omgaan
Hallo.quote:
Een moker zou mijn humeur beter helpenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koters en onbegrijpelijke vrouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Waar gaat het over? Beschuit met muisjes?
Oh nou.. hoiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koters en onbegrijpelijke vrouwen.
quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft dat niet meer effect bij een personenauto dan bij een werkbusje?
True, zou het zelf ook niet doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is gewoon sneu, ik zou je meppen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een moker zou mijn humeur beter helpen
Negativiteit, drama en gezeik zie ik ook veel voorbij komen vandaagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boeiend, heb je het weer gezien.
Leuk toch, leedvermaak?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Negativiteit, drama en gezeik zie ik ook veel voorbij komen vandaag
ja, ik ga mijn regenjas en zuidwester maar vast zoeken. Kan ik wel gebruiken als ik vanavond richting werk ga.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boeiend, heb je het weer gezien.
Oh ja, ik zou die busjes zo vanuit Hilversum t IJsselmeer in flikkerenquote:
Waar?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Negativiteit, drama en gezeik zie ik ook veel voorbij komen vandaag
Succes. Enige reden trouwens, dat ze die busjes zo parkeren?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou die busjes zo vanuit Hilversum t IJsselmeer in flikkeren
Wel hard genoeg gooien dan. Anders raak je mijn huis misschien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou die busjes zo vanuit Hilversum t IJsselmeer in flikkeren
Aangeboren lompheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes. Enige reden trouwens, dat ze die busjes zo parkeren?
en niet te hard anders raakt hij mijn huisquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel hard genoeg gooien dan. Anders raak je mijn huis misschien.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel hard genoeg gooien dan. Anders raak je mijn huis misschien.
Purmerend-noord is vast wel een geschikte plekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en niet te hard anders raakt hij mijn huis
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Purmerend-noord is vast wel een geschikte plek
Lekker dan.quote:
De rockopera?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Van de week samen met zoonlief Tommy kijken
The one and onlyquote:
Nice!quote:
oh die staatook nog op mijn lijstjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Van de week samen met zoonlief Tommy kijken
Ik zag de dvd gisteren bij mn moeder in de kast liggen dus meteen gejat natuurlijk.quote:
Wel al eens gezien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh die staatook nog op mijn lijstje
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag de dvd gisteren bij mn moeder in de kast liggen dus meteen gejat natuurlijk.
Nope, kent er wel nummers van uiteraard.quote:
Euhm ... nope. Jij bedoelt die keer op mijn verjaardag.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee maat
Ik was daar met Fera heen gereden geloof ik.
Tamas en Rokje die niet van elkaar af konden blijven.
Jij bent zo goed met data.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhm ... nope. Jij bedoelt die keer op mijn verjaardag.Dat was drie weken eerder.
/sherlock uit
Ik gok dat hij het wel tof gaat vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, kent er wel nummers van uiteraard.
Het was m'n verjaardag, kom op.quote:
Geen idee, we zullen het gaan zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het wel tof gaat vinden.
Goede tijden, goede tijden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was m'n verjaardag, kom op.![]()
Nu ben ik wel uit nieuwsgierigheid dat topic aan het lezen. Damn, wat oud. Gitaar was toen nog aanwezig hier.
Kon toch zijn dat je hem op je lijstje had staan omdat je de dvd ervan wilde hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee vandaar dat ie op mijn lijstje staat.
Anders heb je vast de Rocky Horror Picture Show wel achter de hand.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, we zullen het gaan zien
En, en heb je nog examen gedaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was m'n verjaardag, kom op.![]()
Nu ben ik wel uit nieuwsgierigheid dat topic aan het lezen. Damn, wat oud. Gitaar was toen nog aanwezig hier.
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En, en heb je nog examen gedaan?
Uhm nee, ken ik niet ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders heb je vast de Rocky Horror Picture Show wel achter de hand.
Ik was niet uitgenodigtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhm ... nope. Jij bedoelt die keer op mijn verjaardag.Dat was drie weken eerder.
/sherlock uit
Was gewoon een meet van SEX. Toevallig op mijn verjaardag. Je had gewoon kunnen komen hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was niet uitgenodigt/kraskras
Wel eens van gehoord maar nog nooit gezienquote:
dat zou raar zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je hem op je lijstje had staan omdat je de dvd ervan wilde hebben![]()
Maar ik vind hem heel goed
Oh dat kan ik me nog wel voorstellenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord maar nog nooit gezien
Ik zeg toch niets over niet kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zou raar zijn
Dvd wel willen hebben en vervolgens niet kijken
3 weken voor de 16e?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Was gewoon een meet van SEX. Toevallig op mijn verjaardag. Je had gewoon kunnen komen hoor.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sterf!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je treft nu ook seksloze lotgenoten? Oja faksie natuurlijk
Luiheid, te lam om iets verder te lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes. Enige reden trouwens, dat ze die busjes zo parkeren?
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets over niet kijken?
We vinden je stiekem niet lief.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
slinger schopkont dan maar aan.quote:
Nouja wat is deze dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We vinden je stiekem niet lief.
Andere keerquote:
quote:
Fopje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Je diepe verlangens komen weer boven drijven?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fopje.Ik weet toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fopje.Maar je had wel twee mensen op de blokkeerstand staan. Ohhhhhh!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, de 26e oktober. Dat is ongeveer drie weken, toch?quote:
Haatgevoelens jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je diepe verlangens komen weer boven drijven?
[..]
Ik weet toch.
Kan wel, weet niet meer waarom ik niet ben gegaan of was dat toen in Leiden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de 26e oktober. Dat is ongeveer drie weken, toch?
Pics?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Ik kan er niet aan wennen dat ik nu de helft van m'n haar kwijt ben.
Nou nou nergens voor nodig.quote:
Oerwoud eraf gehaald? /faxiemodusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Daar ga je weerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou nergens voor nodig.
[..]
Oerwoud eraf gehaald? /faxiemodus
Nee, in Arnhem ook. Toen kwam ik vanuit Leiden met Kaneel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan wel, weet niet meer waarom ik niet ben gegaan of was dat toen in Leiden?
Goedkoop prul? Camera?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef Faxie het volgende:
Vandaag een stukje op het water opgenomen met zo'n goedkoop prul van de action. Jammergenoeg pleurde hij van de bevestiging af na een crash, dus daarna maar aan de kant gelegd.
Eens kijken of de kwaliteit te pruimen is... ik verwacht het niet
Ooww nee die heb ik gemist ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, in Arnhem ook. Toen kwam ik vanuit Leiden met Kaneel.
Zal ze straks even maken. Ik heb wel weer een acnéhoofd, maar misschien trek ik wel een zwarte paintcirkel over m'n gezicht.quote:
Nein mann, een bush is weer in. Jwz.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou nergens voor nodig.
[..]
Oerwoud eraf gehaald? /faxiemodus
Bijna kort en pittig.quote:
vrijwillig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Van sommige mensen hou ik meer dan van anderen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je had wel twee mensen op de blokkeerstand staan. Ohhhhhh!111!
Als ik met iemand mee kan rijden, kom ik wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Zullen we een keer in Enschede gaan meeten?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein mann, een bush is weer in. Jwz.
Actioncam ja. Dingen zijn normaal minstens 100,- (en dan heb je al crappy kwaliteit) en gaan tot 450,- voor een GoPro met alles erop en eraan.quote:
Primaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Nee niet kort en pittigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ze straks even maken. Ik heb wel weer een acnéhoofd, maar misschien trek ik wel een zwarte paintcirkel over m'n gezicht.
[..]
Nein mann, een bush is weer in. Jwz.
[..]
Bijna kort en pittig.
Hahaha, jezus faxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet kort en pittigMijn fantasieen, wat doe je?!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden, kom ik wel.
Oh, deze antwoorden had ik niet verwacht. Leuk.quote:
Dat wel.quote:
Het is haflang, don't worry.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet kort en pittigMijn fantasieen, wat doe je?!
Ah, dat scheelt dan weer.quote:
Ik kom ook wel. Enschede is tof. Vorige keer kon ik er helaas niet zo lang blijven (met SR).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Oh, deze antwoorden had ik niet verwacht. Leuk.
Komen natuurlijk speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Oh, deze antwoorden had ik niet verwacht. Leuk.
Wie niet?quote:
En dan ik zo heel zenuwachtig zijn en daarom allemaal rare dingen zeggen en scheetjes/boertjes laten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen natuurlijk speciaal voor jou.
Zal straks even picje maken.quote:
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan ik zo heel zenuwachtig zijn en daarom allemaal rare dingen zeggen en scheetjes/boertjes laten.
Had ik al eens eerder voorgesteld, loopt uiteindelijk op niets uit vaakquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
B_G uitnodigen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik al eens eerder voorgesteld, loopt uiteindelijk op niets uit vaakMaar ik heb wel slaapplek, voor mensen die toch wel willen deze keer
Die gopro is wel heel goed hoor. Echt niks te klagenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Actioncam ja. Dingen zijn normaal minstens 100,- (en dan heb je al crappy kwaliteit) en gaan tot 450,- voor een GoPro met alles erop en eraan.
Deze was 30,-Dus mooi om eens mee te experimenteren, en kijken of ik het wel wat vind of niet.
Ja heel goed, ook heel duur. De duurste zelfs. En wellicht leuk voor 2 of 3 keer, dus daarom eerst testen met dat goedkope prul.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Die gopro is wel heel goed hoor. Echt niks te klagen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik sliep eens ergens, bleef er ook een vent slapen die zei: er snurkt hier toch niemand, he? Bleek hij gvd zelf te snurken. Geen oog dicht gedaan.
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik sliep eens ergens, bleef er ook een vent slapen die zei: er snurkt hier toch niemand, he? Bleek hij gvd zelf te snurken. Geen oog dicht gedaan.
Ja, kan ook nooit slapen bij iemand anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.
Nee niet bepaaldquote:
Bij Roy heb ik helemaal niet geslapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.
Jij hosselt ze gelijk zeker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, kan ook nooit slapen bij iemand anders.
Jij lag zeker met Evie te spelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Roy heb ik helemaal niet geslapen.
Nee want STINK cockblockte me toen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij lag zeker met Evie te spelen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want STINK cockblockte me toen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want STINK cockblockte me toen.
Ow dan heb ik hém gecockblockt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]die hosselde Evie toch ook in die tijd?
Qua uiterlijk?quote:
Mwah, beetje jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |