Kon toch zijn dat je hem op je lijstje had staan omdat je de dvd ervan wilde hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee vandaar dat ie op mijn lijstje staat.
Anders heb je vast de Rocky Horror Picture Show wel achter de hand.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, we zullen het gaan zien
En, en heb je nog examen gedaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was m'n verjaardag, kom op.![]()
Nu ben ik wel uit nieuwsgierigheid dat topic aan het lezen. Damn, wat oud. Gitaar was toen nog aanwezig hier.
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En, en heb je nog examen gedaan?
Uhm nee, ken ik niet ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders heb je vast de Rocky Horror Picture Show wel achter de hand.
Ik was niet uitgenodigtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhm ... nope. Jij bedoelt die keer op mijn verjaardag.Dat was drie weken eerder.
/sherlock uit
Was gewoon een meet van SEX. Toevallig op mijn verjaardag. Je had gewoon kunnen komen hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was niet uitgenodigt/kraskras
Wel eens van gehoord maar nog nooit gezienquote:
dat zou raar zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je hem op je lijstje had staan omdat je de dvd ervan wilde hebben![]()
Maar ik vind hem heel goed
Oh dat kan ik me nog wel voorstellenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord maar nog nooit gezien
Ik zeg toch niets over niet kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zou raar zijn
Dvd wel willen hebben en vervolgens niet kijken
3 weken voor de 16e?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Was gewoon een meet van SEX. Toevallig op mijn verjaardag. Je had gewoon kunnen komen hoor.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sterf!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je treft nu ook seksloze lotgenoten? Oja faksie natuurlijk
Luiheid, te lam om iets verder te lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes. Enige reden trouwens, dat ze die busjes zo parkeren?
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets over niet kijken?
We vinden je stiekem niet lief.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
slinger schopkont dan maar aan.quote:
Nouja wat is deze dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We vinden je stiekem niet lief.
Andere keerquote:
quote:
Fopje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Je diepe verlangens komen weer boven drijven?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fopje.Ik weet toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fopje.Maar je had wel twee mensen op de blokkeerstand staan. Ohhhhhh!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, de 26e oktober. Dat is ongeveer drie weken, toch?quote:
Haatgevoelens jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je diepe verlangens komen weer boven drijven?
[..]
Ik weet toch.
Kan wel, weet niet meer waarom ik niet ben gegaan of was dat toen in Leiden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de 26e oktober. Dat is ongeveer drie weken, toch?
Pics?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Ik kan er niet aan wennen dat ik nu de helft van m'n haar kwijt ben.
Nou nou nergens voor nodig.quote:
Oerwoud eraf gehaald? /faxiemodusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Daar ga je weerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou nergens voor nodig.
[..]
Oerwoud eraf gehaald? /faxiemodus
Nee, in Arnhem ook. Toen kwam ik vanuit Leiden met Kaneel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan wel, weet niet meer waarom ik niet ben gegaan of was dat toen in Leiden?
Goedkoop prul? Camera?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef Faxie het volgende:
Vandaag een stukje op het water opgenomen met zo'n goedkoop prul van de action. Jammergenoeg pleurde hij van de bevestiging af na een crash, dus daarna maar aan de kant gelegd.
Eens kijken of de kwaliteit te pruimen is... ik verwacht het niet
Ooww nee die heb ik gemist ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, in Arnhem ook. Toen kwam ik vanuit Leiden met Kaneel.
Zal ze straks even maken. Ik heb wel weer een acnéhoofd, maar misschien trek ik wel een zwarte paintcirkel over m'n gezicht.quote:
Nein mann, een bush is weer in. Jwz.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou nergens voor nodig.
[..]
Oerwoud eraf gehaald? /faxiemodus
Bijna kort en pittig.quote:
vrijwillig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Van sommige mensen hou ik meer dan van anderen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je had wel twee mensen op de blokkeerstand staan. Ohhhhhh!111!
Als ik met iemand mee kan rijden, kom ik wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Zullen we een keer in Enschede gaan meeten?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein mann, een bush is weer in. Jwz.
Actioncam ja. Dingen zijn normaal minstens 100,- (en dan heb je al crappy kwaliteit) en gaan tot 450,- voor een GoPro met alles erop en eraan.quote:
Primaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Nee niet kort en pittigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ze straks even maken. Ik heb wel weer een acnéhoofd, maar misschien trek ik wel een zwarte paintcirkel over m'n gezicht.
[..]
Nein mann, een bush is weer in. Jwz.
[..]
Bijna kort en pittig.
Hahaha, jezus faxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet kort en pittigMijn fantasieen, wat doe je?!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden, kom ik wel.
Oh, deze antwoorden had ik niet verwacht. Leuk.quote:
Dat wel.quote:
Het is haflang, don't worry.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet kort en pittigMijn fantasieen, wat doe je?!
Ah, dat scheelt dan weer.quote:
Ik kom ook wel. Enschede is tof. Vorige keer kon ik er helaas niet zo lang blijven (met SR).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Oh, deze antwoorden had ik niet verwacht. Leuk.
Komen natuurlijk speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Oh, deze antwoorden had ik niet verwacht. Leuk.
Wie niet?quote:
En dan ik zo heel zenuwachtig zijn en daarom allemaal rare dingen zeggen en scheetjes/boertjes laten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen natuurlijk speciaal voor jou.
Zal straks even picje maken.quote:
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan ik zo heel zenuwachtig zijn en daarom allemaal rare dingen zeggen en scheetjes/boertjes laten.
Had ik al eens eerder voorgesteld, loopt uiteindelijk op niets uit vaakquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
B_G uitnodigen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik al eens eerder voorgesteld, loopt uiteindelijk op niets uit vaakMaar ik heb wel slaapplek, voor mensen die toch wel willen deze keer
Die gopro is wel heel goed hoor. Echt niks te klagenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Actioncam ja. Dingen zijn normaal minstens 100,- (en dan heb je al crappy kwaliteit) en gaan tot 450,- voor een GoPro met alles erop en eraan.
Deze was 30,-Dus mooi om eens mee te experimenteren, en kijken of ik het wel wat vind of niet.
Ja heel goed, ook heel duur. De duurste zelfs. En wellicht leuk voor 2 of 3 keer, dus daarom eerst testen met dat goedkope prul.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Die gopro is wel heel goed hoor. Echt niks te klagen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik sliep eens ergens, bleef er ook een vent slapen die zei: er snurkt hier toch niemand, he? Bleek hij gvd zelf te snurken. Geen oog dicht gedaan.
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik sliep eens ergens, bleef er ook een vent slapen die zei: er snurkt hier toch niemand, he? Bleek hij gvd zelf te snurken. Geen oog dicht gedaan.
Ja, kan ook nooit slapen bij iemand anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.
Nee niet bepaaldquote:
Bij Roy heb ik helemaal niet geslapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.
Jij hosselt ze gelijk zeker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, kan ook nooit slapen bij iemand anders.
Jij lag zeker met Evie te spelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Roy heb ik helemaal niet geslapen.
Nee want STINK cockblockte me toen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij lag zeker met Evie te spelen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want STINK cockblockte me toen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want STINK cockblockte me toen.
Ow dan heb ik hém gecockblockt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]die hosselde Evie toch ook in die tijd?
Qua uiterlijk?quote:
Mwah, beetje jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |