Kon toch zijn dat je hem op je lijstje had staan omdat je de dvd ervan wilde hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee vandaar dat ie op mijn lijstje staat.
Anders heb je vast de Rocky Horror Picture Show wel achter de hand.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, we zullen het gaan zien
En, en heb je nog examen gedaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was m'n verjaardag, kom op.![]()
Nu ben ik wel uit nieuwsgierigheid dat topic aan het lezen. Damn, wat oud. Gitaar was toen nog aanwezig hier.
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En, en heb je nog examen gedaan?
Uhm nee, ken ik niet ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders heb je vast de Rocky Horror Picture Show wel achter de hand.
Ik was niet uitgenodigtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhm ... nope. Jij bedoelt die keer op mijn verjaardag.Dat was drie weken eerder.
/sherlock uit
Was gewoon een meet van SEX. Toevallig op mijn verjaardag. Je had gewoon kunnen komen hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was niet uitgenodigt/kraskras
Wel eens van gehoord maar nog nooit gezienquote:
dat zou raar zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je hem op je lijstje had staan omdat je de dvd ervan wilde hebben![]()
Maar ik vind hem heel goed
Oh dat kan ik me nog wel voorstellenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord maar nog nooit gezien
Ik zeg toch niets over niet kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zou raar zijn
Dvd wel willen hebben en vervolgens niet kijken
3 weken voor de 16e?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Was gewoon een meet van SEX. Toevallig op mijn verjaardag. Je had gewoon kunnen komen hoor.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sterf!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je treft nu ook seksloze lotgenoten? Oja faksie natuurlijk
Luiheid, te lam om iets verder te lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes. Enige reden trouwens, dat ze die busjes zo parkeren?
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets over niet kijken?
We vinden je stiekem niet lief.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
slinger schopkont dan maar aan.quote:
Nouja wat is deze dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We vinden je stiekem niet lief.
Andere keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |