Ja heel goed, ook heel duur. De duurste zelfs. En wellicht leuk voor 2 of 3 keer, dus daarom eerst testen met dat goedkope prul.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Die gopro is wel heel goed hoor. Echt niks te klagen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik sliep eens ergens, bleef er ook een vent slapen die zei: er snurkt hier toch niemand, he? Bleek hij gvd zelf te snurken. Geen oog dicht gedaan.
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik sliep eens ergens, bleef er ook een vent slapen die zei: er snurkt hier toch niemand, he? Bleek hij gvd zelf te snurken. Geen oog dicht gedaan.
Ja, kan ook nooit slapen bij iemand anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.
Nee niet bepaaldquote:
Bij Roy heb ik helemaal niet geslapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind op meets slapen vaak erg moeilijk. Ik slaap gewoon enorm licht. Thuis ben ik ook 20 keer wakker op een avond.
Jij hosselt ze gelijk zeker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, kan ook nooit slapen bij iemand anders.
Jij lag zeker met Evie te spelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Roy heb ik helemaal niet geslapen.
Nee want STINK cockblockte me toen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij lag zeker met Evie te spelen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want STINK cockblockte me toen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want STINK cockblockte me toen.
Ow dan heb ik hém gecockblockt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]die hosselde Evie toch ook in die tijd?
Qua uiterlijk?quote:
Mwah, beetje jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |