Sloeg die 9000 dan op het aantal posts van f1978?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En die zijn ook allemaal hier geplaatst met het doel iemand te hosselen ja.
Oja en allemaal van afgelopen jaar, als we toch aan het overdrijven zijn.
Het klooster in, ow er is inmiddels wel een wachtrij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouwen zijn sowieso erger dan mannen.
Feit!
Is een nerd ding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sloeg die 9000 dan op het aantal posts van f1978?
Ik snapte je opmerking gewoon niet, sorry. Wil je nergens van beschuldigen.
Nee, is een referentie aan een tekenfilm.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sloeg die 9000 dan op het aantal posts van f1978?
Ik snapte je opmerking gewoon niet, sorry. Wil je nergens van beschuldigen.
Alles wat wij hier posten is toch een hosselpoging?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En die zijn ook allemaal hier geplaatst met het doel iemand te hosselen ja.
Oja en allemaal van afgelopen jaar, als we toch aan het overdrijven zijn.
Welke?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, is een referentie aan een tekenfilm.
Ik doe wel af en toe vloeken en schelden op en over mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het klooster in, ow er is inmiddels wel een wachtrij.
Hm, mijn posts moet je met een ietwat sarcastische blik bekijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:25 schreef rival het volgende:
Alles wat wij hier posten is toch een hosselpoging?
Dragonball Z.quote:
Ooow gelukkig maar, dacht even dat het dagelijks voor kwam.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wel af en toe vloeken en schelden op en over mannen.
Neuh, ik moest nu gewoon even iemand confronteren met iets, kreeg een shitload aan leugens te horen, hij denkt nu dat alles goed is, ik moest hier evenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dragonball Z.
[..]
Ooow gelukkig maar, dacht even dat het dagelijks voor kwam.
Alsof een leek het verschil weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
Dat is verdomme anime en geen tekenfilm.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof een leek het verschil weet.
en jij van mannen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt stiekem wel een beetje van me
[..]
Gewoon leugens alom
Zo!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
Dat is verdomme anime en geen tekenfilm.
JIJ bent het ergstquote:
Dat begin ik ook een beetje te denken, ja. Man, wat een drama soms.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso erger dan mannen.
Feit!
wat is dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, mijn posts moet je met een ietwat sarcastische blik bekijken.
Niet van alle mannen hoorquote:
Maakt het uit dan?quote:
Ik zal je vergeven opdat je goed kunt slapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:31 schreef rival het volgende:
om het een plekje te kunnen geven, dit blijft mij anders achtervolgen
Ik ben niet zo fanatiek hoor maar weet wel het verschil uit te leggen. Al was Dragonball de enige anime die ik keekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo!!
Paar weken terug vroeg ik aan mn zoon welke tekenfilm hij zat te kijken.
Zet de show op pauze, draait heel langzaam de bureaustoel om, keek mij heel boos aan en begon een complete uitleg over verschil anime/tekenfilm en dat ik niet zo denigrerend moest doen en blabla.
Ik ga niet meer vragen wat hij kijkt natuurlijk.
[..]
JIJ bent het ergst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |