Ligt eraan wat het is waar ik boos om ben natuurlijk. Nu heb ik gewoon alle reden om boos te zijn maar dan nog ga ik niet negeren, kan er wel dagen boos om blijven hoor. Maar als iets dan is uitgepraat dan is het ook klaar. Komt niet over een half jaar bij de volgende ruzie weer naar boven. Dat vind ik nog zo'n naar vrouwentrekjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo van het negeren en dagen boos om iets blijven.
Uhuh, sukkelquote:
Uhuh en ik ben een Golf cabrioquote:
Dat stinkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Alsof ze niet weten hoe geweldig ik ben
Vond er gewoon geen flikker aan.quote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ik vind/vond het leuk. 1 van de betere animatie series van die tijd.
En het jaar duurt nog zo lang!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
Geboortekaartje op de mat. Nu kan ik kwartetten...allemaal van dit jaar.
Ben je klaar mee, weer 4 poepfabrieken in de wereld erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
Geboortekaartje op de mat. Nu kan ik kwartetten...allemaal van dit jaar.
Zo zijn we niet allemaal gekomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je klaar mee, weer 4 poepfabrieken in de wereld erbij
Er staan er nog meer op de planning hoor!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het jaar duurt nog zo lang!!
Ik ben dan ook altijd degene die weer tegen diegene gaat praten, zo dom van me.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is waar ik boos om ben natuurlijk. Nu heb ik gewoon alle reden om boos te zijn maar dan nog ga ik niet negeren, kan er wel dagen boos om blijven hoor. Maar als iets dan is uitgepraat dan is het ook klaar. Komt niet over een half jaar bij de volgende ruzie weer naar boven. Dat vind ik nog zo'n naar vrouwentrekje![]()
Maar ik heb dus echt meegemaakt dat een buurvrouw al dagen boos was op haar man, hij had geen idee waarom, liep op eieren thuis en toen ontplofte ze want zijn schoenen stonden net naast de mat ipv erop
De lulquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is waar ik boos om ben natuurlijk. Nu heb ik gewoon alle reden om boos te zijn maar dan nog ga ik niet negeren, kan er wel dagen boos om blijven hoor. Maar als iets dan is uitgepraat dan is het ook klaar. Komt niet over een half jaar bij de volgende ruzie weer naar boven. Dat vind ik nog zo'n naar vrouwentrekje![]()
Maar ik heb dus echt meegemaakt dat een buurvrouw al dagen boos was op haar man, hij had geen idee waarom, liep op eieren thuis en toen ontplofte ze want zijn schoenen stonden net naast de mat ipv erop
Echt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en ik ben een Golf cabrio![]()
Vroemmmmmmmmmmmmmm
Oh wat erg!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er staan er nog meer op de planning hoor!!
Vroem vroemmmmmmmmmmmm TUUT TUUT!!quote:
Ach, beetje kroelen, beschuit eten...is best te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat erg!!
Ik heb er geloof ik 3 of 4 onderweg. 1 daarvan is mijn tweede nichtje. Moet ik weer doen alsof ik er blij mee ben enz
Ghehequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben dan ook altijd degene die weer tegen diegene gaat praten, zo dom van me.Ze willen ook dat de ander dan het initiatief neemt, want je bent heel erg over de schreef gegaan!111 Mens, get a life.
Oke dat kan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vond er gewoon geen flikker aan.
[..]
Zie hierboven
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroem vroemmmmmmmmmmmm TUUT TUUT!!
Waar ik laatst was waren het negerzoenen met muisjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, beetje kroelen, beschuit eten...is best te doen.
Het leukste aan die dingen vind ik dat je ze zo fijn kan teruggeven aan moeders nadat ze bij je in je armen worden geduwd!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, beetje kroelen, beschuit eten...is best te doen.
Je bovenlipquote:
PRAAT ME ER NIET VAN!!!!quote:
Was dat lekker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ik laatst was waren het negerzoenen met muisjes
Ik heb niks met kinderen, hoe jonger hoe erger.quote:
Heb je geen sleutelbos aan je broek hangen toevallig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:54 schreef PeuRac het volgende:
GVD, WEER een kut bouwbusje die mijn voordeur blokkeerd![]()
4e keer in 2 weken! De vorige 3x heb ik me er langs gewurmd en netjes gevraagd, nu bel ik de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |