SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten. 3 dagen weekend. Lekker manquote:
Voor eten MyFitnessPallquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
Opa Cor wil zich eens gaan verdiepen in de relevante apps. Dus: welke apps zijn aan te raden op het gebied van:
- (vr)eten
- trainen / trainingsschema's
- cardio (hardlopen etc.).
B.v.d.
Vreten: Candy Crushquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
Opa Cor wil zich eens gaan verdiepen in de relevante apps. Dus: welke apps zijn aan te raden op het gebied van:
- (vr)eten
B.v.d.
trainen: Jefitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
- (vr)eten
B.v.d.
Runtastic (pro)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
B.v.d.
http://www.c-and-a.com/nl(...)Sweatshirts/115615/1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
Iemand tips waar k zo cheap mogelijk een zwart vest met hoge kraag en capuchon kan vinden? Is voor m'n carnavalsoutfit.
H&M, C&A, Takko, Sting, Primark....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
trainen: Jefit
cardio: runtastic, runkeeper
zo uit mn hoofd.
Iemand tips waar k zo cheap mogelijk een zwart vest met hoge kraag en capuchon kan vinden? Is voor m'n carnavalsoutfit.
Kan je nog wat nuttigs doen op je vrije dag tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:50 schreef fathank het volgende:
Pff dat wordt een drama..stad en land aflopen door allerlei pauperzaken voor een vestje. Maar goed, het is voor een goed doel
True that. 's ochtends maar gaan dan. Heb echt een tyfushekel aan drukke winkels.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Kan je nog wat nuttigs doen op je vrije dag toch
Die tags!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt?
Oh en die hashtags
Dit sowieso.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
sloots gonna sloot.
Maar Obama ziet er wel beter uit dan JayZ en is ook nog eens president.
helemaal mooiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef seto het volgende:
hij is al eens herkozen vriendje
dat kan maar 1 keer
die schandaal jwz..negers horenniet aan de top..ja man vieze man pist buiten de boot kaolo dottie ah hij grapt met gare makambas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
helemaal mooi
aftreden dan, als die schandaal klopt.
Altijd al geweten dat jij PVV stemt. Net zoals die vieze gothic op Dumpertquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die schandaal jwz..negers horenniet aan de top..ja man vieze man pist buiten de boot kaolo dottie ah hij grapt met gare makambas.
Jij bent zeker sharia en geen democraatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
helemaal mooi
aftreden dan, als dit schandaal klopt.
Nee man ik ben van de Church of Satan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent zeker sharia en geen democraat
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij PVV stemt. Net zoals die vieze gothic op Dumpert
Oud nieuws, is dezelfde dag weer ontkracht. Zie de update. [upd] 'Obama heeft relatie met Beyoncé'quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:06 schreef Champy het volgende:
Wut?
http://www.telegraaf.nl/b(...)a_en_Beyonce___.html
Laatste tijd zijn er veel hoaxes in omgang zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oud nieuws, is dezelfde dag weer ontkracht. Zie de update. [upd] 'Obama heeft relatie met Beyoncé'
NSA, prism,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dreamerbulk, nu even serieus, wat vind jij dan niet goed aan Obama?
Ja je hoort het overal..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
NSA, prism,
het is nog erger dan in de tijd van Nixon lmao
die drogreden vind ik altijd zo smerig .. jij bent echt een corporate drone als je zo denkt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:51 schreef seto het volgende:
jullie hebben zeker wat te verbergen
zie niet in hoe je er een probleem mee zou kunnen hebben tenzij je wat te verbergen heb
Dat topic is echt hilarischquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt?
Oh en die hashtags
Deze stond in dat pics that make you laugh topic. Die andere kan ik niet meer vinden, iets van black people op twitter enzo toch? Heb je de link?quote:
je kan ook gewoon zeggen dat je wat te verbergen hebt ipv dat hele verhaal vriendjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die drogreden vind ik altijd zo smerig .. jij bent echt een corporate drone als je zo denkt..
Laten we ook allemaal een ID chip met gps zender in onze nek plaatsen, handig toch voor de overheid .. je hebt niks te verbergen.
Net zoals vingerafdrukken en dna profielen , hup hele land in kaart brengen, zal ook nooit in verkeerde handen vallen.
Ja maar is bedoeld om criminelen sneller te pakken, ja maar ik ben onschuldig? ja ..maar je kan ieder moment crimineel worden.je moet de overheden niet meer middelen geven, ze moeten zelf inleveren met al die corruptie die er dagelijks plaatsvindt. Denk je dat ik ook nog maar met 1 cel uit mijn lichaam achter deze huidige overheden sta? kom op zeg lol
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160062361quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze stond in dat pics that make you laugh topic. Die andere kan ik niet meer vinden, iets van black people op twitter enzo toch? Heb je de link?
Thanksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160062361
ik neuk jullie allemaal de moderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef seto het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen dat je wat te verbergen hebt ipv dat hele verhaal vriendje
Ik heb gejankt van het lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks
Oh en 12 pagesgisteren was het nog maar 5 posts ofzo.
Ik ga dit nu lezen op werk, slecht idee?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160062361
Een van de reacties:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga dit nu lezen op werk, slecht idee?
#badgirl
quote:oh lawd, i am at work, could not hold laughter , had to go running to the bathroom
Ik heb idd wat te verbergen, zoals waar ik mijn boodschappen doe, met wie ik klets, naar wie ik fotos stuur van mijn gemuteerde eekhoorn. Ik hoef geen fucking creep te hebben die alles natrekt zonder dat daar een directe reden voor is ( MIVD is mij nu al aan het natrekken, maar ja).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef seto het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen dat je wat te verbergen hebt ipv dat hele verhaal vriendje
Alsof het verandert als er iemand anders voor Obama in The Oval Office komt. Maakt toch geen donder uit wie er zit. Diegene die het best het publiek kan bespelen komt in het kantoortje. En laten we eerlijk zijn, speechen kan die vent wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die drogreden vind ik altijd zo smerig .. jij bent echt een corporate drone als je zo denkt..
Laten we ook allemaal een ID chip met gps zender in onze nek plaatsen, handig toch voor de overheid .. je hebt niks te verbergen.
Net zoals vingerafdrukken en dna profielen , hup hele land in kaart brengen, zal ook nooit in verkeerde handen vallen.
Ja maar is bedoeld om criminelen sneller te pakken, ja maar ik ben onschuldig? ja ..maar je kan ieder moment crimineel worden.je moet de overheden niet meer middelen geven, ze moeten zelf inleveren met al die corruptie die er dagelijks plaatsvindt. Denk je dat ik ook nog maar met 1 cel uit mijn lichaam achter deze huidige overheden sta? kom op zeg lol
true truequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof het verandert als er iemand anders voor Obama in The Oval Office komt. Maakt toch geen donder uit wie er zit. Diegene die het best het publiek kan bespelen komt in het kantoortje. En laten we eerlijk zijn, speechen kan die vent wel.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben alweer gestoptmoest te hard lachen
Bushquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true true
allemaal 1 pot nat, ja babbelen kan die vent zeker...beter dan die chimpansee bush
jij moet zeker wat verbergenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb idd wat te verbergen, zoals waar ik mijn boodschappen doe, met wie ik klets, naar wie ik fotos stuur van mijn gemuteerde eekhoorn. Ik hoef geen fucking creep te hebben die alles natrekt zonder dat daar een directe reden voor is ( MIVD is mij nu al aan het natrekken, maar ja).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef seto het volgende:
[..]
jij moet zeker wat verbergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jouw zak moet je aanpassen..twee spleetjes is genoeg.
ongeveer 3.50 keer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:25 schreef dreamerbulk het volgende:
sap hoe vaak trek jij je af per dagdeel
Fixed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:25 schreef dreamerbulk het volgende:
sap hoe vaak trek jij je af per dagdeel uur
Verkeerde topic / stuur een dmquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:39 schreef seto het volgende:
wanneer post lunaste eens nieuwe lingerie foto's
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Verkeerde topic / stuur een dm
Your negs dont affect me. Probeer je gewoon te helpen. Via die weg ziet ze het eerder dan hier my manquote:
ok jij wintquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Your negs dont affect me. Probeer je gewoon te helpen. Via die weg ziet ze het eerder dan hier my man
Jep al eens besteld..maar ze hebben nieuwe producten zie ik dus nu..die ei-eiwit vond ik echt niet te nassen gatverdamme.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand dit al is gehad, http://musclemeat.nl/inde(...)roduct&product_id=53
Volgende week dit proefpakket is bestellen,
Ons Proefpakket bevat een aantal van de volgende Muscle Meat topproducten:
1 kg Gekookte Kipblokjes Mix
200 gram Paardenbiefstuk
200 gram Runderkogelbiefstuk
200 gram Tournedos
200 gram Hertenbiefstuk
150 gram Paardenbiefstuktartaar
150 gram Paardenbiefstuktartaar Red Pepper
150 gram Runderkogelbiefstuktartaar
150 gram Low Fat Hamburger
1 Stoofpotje Stoofvlees
1 Stoofpotje Goulash
250 gram Noorse Zalmblokjes
1 liter Ei-Eiwit
Het is godverdomme "eens" in deze context. Bedankt voor de oogtyfus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
200 gram Paardenbiefstuk
200 gram Tournedos
200 gram Hertenbiefstuk
1 Stoofpotje Stoofvlees
1 Stoofpotje Goulash
1 liter Ei-Eiwit
Ik ben het ermee eens dat de overheid de burgers minder in de gaten moet houden, maar vaak word je informatie ook gebruikt om je leven makkelijker te maken a la Google. Ik ben zelf pro-data verzameling in dat opzicht. Jammer dat veel mensen er anders over denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sickeningquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef dreamerbulk het volgende:
first they laughed at me, now i laugh at them - Jason Genova
[ afbeelding ]
Jouw leven zal heus niet interessant genoeg voor de overheid zijn. En als je zulke dingen niet wilt, dan moet je gewoon geen smartphone/facebook/whatever gebruiken, simple it is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb idd wat te verbergen, zoals waar ik mijn boodschappen doe, met wie ik klets, naar wie ik fotos stuur van mijn gemuteerde eekhoorn. Ik hoef geen fucking creep te hebben die alles natrekt zonder dat daar een directe reden voor is ( MIVD is mij nu al aan het natrekken, maar ja).
Dit. Mensen die denken dat Obama ook maar iets te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof het verandert als er iemand anders voor Obama in The Oval Office komt. Maakt toch geen donder uit wie er zit. Diegene die het best het publiek kan bespelen komt in het kantoortje. En laten we eerlijk zijn, speechen kan die vent wel.
Ik ga er ook bestellen eind deze maand. Fucking nice assortiment.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
200 gram Paardenbiefstuk
200 gram Tournedos
200 gram Hertenbiefstuk
1 Stoofpotje Stoofvlees
1 Stoofpotje Goulash
1 liter Ei-Eiwit
Lolz.quote:
Geen zin om te werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:01 schreef fathank het volgende:
Godverdomme snakes je bent aardig op dreef vandaag
ehh..als je solliciteert bij defensie voor bepaalde functies ben je wel degelijk interessant genoeg om nagetrokken te wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat de overheid de burgers minder in de gaten moet houden, maar vaak word je informatie ook gebruikt om je leven makkelijker te maken a la Google. Ik ben zelf pro-data verzameling in dat opzicht. Jammer dat veel mensen er anders over denken.
[..]
sickening
[..]
Jouw leven zal heus niet interessant genoeg voor de overheid zijn. En als je zulke dingen niet wilt, dan moet je gewoon geen smartphone/facebook/whatever gebruiken, simple it is.
[..]
Dit. Mensen die denken dat Obama ook maar iets te zeggen heeft.
[..]
Ik ga er ook bestellen eind deze maand. Fucking nice assortiment.
Draai er niet omheen. Je had het zelf over heel iets anders dan defensie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ehh..als je solliciteert bij defensie voor bepaalde functies ben je wel degelijk interessant genoeg om nagetrokken te worden. Doe ff je huiswerk. Vooral dikkehenk ex-militair manneke gingen ze wel checken hoor.
Ik draai er niet omheen want had het in mijn vorige post er al overquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draai er niet omheen. Je had het zelf over heel iets anders dan defensie.
Oké.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen want had het in mijn vorige post er al over.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
Iron man is wel de coolste superheld.
Knappe meid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
http://instagram.com/p/hWftAwJT_C/
Grappige oefening
iedereen die geen mac gebruikt vriend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef seto het volgende:
wie krijgt er nou anno 2014 nog een virus/malware??
Gewoon toned vinden de vrouwtjes het mooiste, niet die vieze boddybuilders met hun vieze aders overal.quote:Veel vrouwen vinden van een breed en gespierd mannenlichaam mooi. Het is dan ook niet vreemd dat dit behoort tot de 7 schoonheden van een man. Denk hierbij aan gespierde armen, een sixpack, brede schouders of een gespierde rug. Ondanks dat we houden van een strak en getraind lijf, vinden we een bodybuilder juist niet aantrekkelijk.
Ik heb squash vorig jaar al gedag gezegd, de explosieve bewegingen in combinatie met de ongecontrolleerde bewegingen maakt meer kapot dan goed voor je isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf... heb gewoon mijn linker hiel kapot getrapt tijdens gymles.Kan er niet eens meer mee lopen. Kut squash. Die kracht in mn legs tho
Wat doe jij op vrouwblog.nl??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon toned vinden de vrouwtjes het mooiste, niet die vieze boddybuilders met hun vieze aders overal.
'k voldoe aan de 7 schoonheden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon toned vinden de vrouwtjes het mooiste, niet die vieze boddybuilders met hun vieze aders overal.
Goede artikelen over hoe vrouwen over mannen denken staan daar zodat ik me daarop kan aanpassen.quote:
Je aanpassen aan vrouwenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Goede artikelen over hoe vrouwen over mannen denken staan daar zodat ik me daarop kan aanpassen.
Ik weet nu wel dat je mooi toned moet zijn met lange spieren ipv. vieze grote opgeblazen ballonnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je aanpassen aan vrouwenbeta kneusje
Zei moete zich aan jouw aanpasse, hahaha ja tog later z 194 Alpha masterrace ni hao kurwa #combopost
Heb je wellicht visueel materiaal ? Ik wil nu echt eens weten waar de vrouwtjes kankergruwelijk soaking van raken. Even paar van die hunkies.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat je mooi toned moet zijn met lange spieren ipv. vieze grote opgeblazen ballonnen
ja al die vrouwen denken "oh hij is veel te druk in de gym en heeft geen tijd voor mij" enzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:52 schreef JackieBrown het volgende:
nou tis wel zo. De grootste boys in de gym hebbe vaak geen vriendin en zijn ook vaak socially awkward
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je wellicht visueel materiaal ? Ik wil nu echt eens weten waar de vrouwtjes kankergruwelijk soaking van raken. Even paar van die hunkies.
Wow much sexyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dit bedoelen.
Mooi zwemmerslichaam met lange spieren.
Is ook zo toch. 8/9 uur per dag werk, 2 uur in de gym, 8 uur slapen, 3/4 uur eten klaarmaken/opeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja al die vrouwen denken "oh hij is veel te druk in de gym en heeft geen tijd voor mij" enzo
Nee sorry dit is de enige die ik kan vinden van hem. Ik weet ook niet hoe die heet, ik googelde op solide zwemmerslichaamquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow much sexy
Heb je meer foto's van deze ontzettende geile boy??
http://www.vrouwblog.nl/d(...)d/1027/#comment-9829quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Goede artikelen over hoe vrouwen over mannen denken staan daar zodat ik me daarop kan aanpassen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.vrouwblog.nl/d(...)d/1027/#comment-9829
Je kunt ook beter gaan voor een volslanke vrouw, Jahroon. De commentsection is nog hilarischer dan misc
Zo is dat Melanie. Lekker een maatje meer is juist mooi!! Lekker genieten.quote:Wat is daar mensen jeetje of je nu dik bent of dun sex ligt aan jezelf of je het goed doet of niet! En wat een opmerkingen over dikkere mensen 1 voorbeeld me ma is dik en sporten alle slankies eruit met steppen duzzz dat gelijk dat negatieve gedoe ook over het slapen nou ik draai niet en ben wel aan de volle kant me vriend draait de hele nacht en is slank!!!!
Disregard females, acquire strength.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Disregard females acquire aesthetics mattie.
Sowieso natty.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
Je kan mij gewoon niet vertellen dat er vrouwen zijn die hier niet hun nagels in willen zetten
[ afbeelding ]
Ik weet al wat jij vrijdagavond gaat doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Montelly het volgende:
Hoewel wij op 14 februari graag verrast worden met een mooi cadeau hoeft dit voor mannen niet zo nodig. Zij willen liever geen cadeau, maar seks op Valentijnsdag.
Eigenlijk wisten we al wat we mannen niet moeten geven op de dag van de liefde, maar wat wel bleef een beetje de grote vraag. Uit een onderzoek van RetailMeNot, uitgevoerd onder 1.007 mensen, blijkt dat mannen helemaal geen cadeau willen maar seks op Valentijnsdag. 66 procent van de mannen die een relatie hebben gaf dan ook aan seks te willen. Bij de vrouwen was dit maar 30 procent, waardoor de voorkeur duidelijk uitgaat naar een cadeau.
Uit het onderzoek bleek ook dat 18 procent van plan is om dit jaar helemaal geen geld uit te geven met Valentijnsdag. Van de mannen wil ongeveer 52 procent 36,50 euro uitgeven en bij de vrouwen is dat 74 procent. 44 procent van de mannen en maar 23 procent van de vrouwen is van plan om 73 euro of meer te spenderen op 14 februari.
duss..
Dit ook ja. JB is eveneens slachtoffer van het bodybuilden geworden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef seto het volgende:
veel succes met dat natty halen
voor merendeel van vrouwen is dat veel te groot
le reddit xDquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij vrijdagavond gaat doen
[ afbeelding ]
Ja okeee of een natty atletisch/bb lichaam dan, kan me gewoon niet voorstellen dat een vrouw dat echt smerig vindt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef seto het volgende:
veel succes met dat natty halen
voor merendeel van vrouwen is dat veel te groot
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ook ja. JB is eveneens slachtoffer van het bodybuilden geworden.
waar leg je dan je hoofdje op tijdens het kroelen? Dat vraag ik me dan af..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja okeee of een natty atletisch/bb lichaam dan, kan me gewoon niet voorstellen dat een vrouw dat echt smerig vindt.
Hoe kan je nou niet willen dat je vriend zo'n +15/20 kg op je heeft en bij wijze van spreken met je kan gooien. Geloof er niets van
Ontspannen spieren liggen lekkerder dan vethompen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
waar leg je dan je hoofdje op tijdens het kroelen? Dat vraag ik me dan af..
etha confirmed voor ectoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja okeee of een natty atletisch/bb lichaam dan, kan me gewoon niet voorstellen dat een vrouw dat echt smerig vindt.
Hoe kan je nou niet willen dat je vriend zo'n +15/20 kg op je heeft en bij wijze van spreken met je kan gooien. Geloof er niets van
En waar je je gewoon klein en kwetsbaar bij voelt en dat je weet dat je man je kan beschermenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
van die mannen die zo breed zijn dat je een split moet doen als je bovenop zit omdat je benen er niet omheen passen. Hnnnnnngquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
Je kan mij gewoon niet vertellen dat er vrouwen zijn die hier niet hun nagels in willen zetten
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En waar je je gewoon klein en kwetsbaar bij voelt en dat je weet dat je man je kan beschermen![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
van die mannen die zo breed zijn dat je een split moet doen als je bovenop zit omdat je benen er niet omheen passen. Hnnnnnng
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En waar je je gewoon klein bij voelt en dat je weet dat je man je kan beschermen![]()
Pics.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik straal altijd van die beschermfeels uit, hoor ik altijd.
Niet dat. De mannen hier zien graag een fitte chick met een 10/10 ass etc. etc. Vertekend beeld van de maatschappij denk ik.quote:
Lol, cutten? Dan is die al twee jaar of zo bezig lulz.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ontspannen spieren liggen lekkerder dan vethompen.![]()
no offense ik weet dat je aan het cutten bent
ahhahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij vrijdagavond gaat doen
[ afbeelding ]
geintje toch vriendjequote:
Mijn benen zijn zo immens dat ze tegen elkaar aanschuren. Ken je deze struggles?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:41 schreef Jahr00n het volgende:
Zo vervelend als je wil gaan wandelen maar geen goede recensies kunt vinden.
niet dat soort wandelenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn benen zijn zo immens dat ze tegen elkaar aanschuren. Ken je deze struggles?
Lolzquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef seto het volgende:
[..]
geintje toch vriendje
maar ik zou JB rond de 55kg schatten en dat zet jou dan rond de 70...........................!
Ik heb altijd twee maandverbandjes aan de binnenkant van mijn dijen zitten tegen het schuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn benen zijn zo immens dat ze tegen elkaar aanschuren. Ken je deze struggles?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef seto het volgende:
[..]
geintje toch vriendje
maar ik zou JB rond de 55kg schatten en dat zet jou dan rond de 70...........................!
Daarom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alleen die ass van JB weegt al 20 kg denk ik.
Oké doe je ook aan wandelen met stokjes of watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee maandverbandjes aan de binnenkant van mijn dijen zitten tegen het schuren.
Alleen na legdayquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké doe je ook aan wandelen met stokjes of wat
Nee man zit op Texel te chillenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zitten jullie nu trouwens naast elkaar met de laptop op schoot te fokken?
Nope, zit moederziel alleen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zitten jullie nu trouwens naast elkaar met de laptop op schoot te fokken?
Kan me niet voorstellen dat er business op Texel is. Goed bezig doe. CEO/10k a day allez.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man zit op Texel te chillen![]()
BIZNIZ
heb daar nog brugklaskamp gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man zit op Texel te chillen![]()
BIZNIZ
Ik durf te wedden dat ie nu ook aan het wandelen is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nope, zit moederziel alleen.
Weg op een 'businesstrip'
Right.
RIGHTTTTTT
Volges mij niet hoor t regent daar geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ie nu ook aan het wandelen is.
Ah, ik snap het al. Hij zit nu in dem burgerleven en heeft geen zin om 's avonds thuis te komen, dus blijft die weg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nope, zit moederziel alleen.
Weg op een 'businesstrip'
Right.
RIGHTTTTTT
Prima knaken hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er business op Texel is. Goed bezig doe. CEO/10k a day allez.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, ik snap het al. Hij zit nu in dem burgerleven en heeft geen zin om 's avonds thuis te komen, dus blijft die weg.
Las laatst een zielige comment op reddit over een man die elke avond al een jaar of zo na het werk 4 uur lang op de parkeerplaats in zijn auto zit omdat die waarschijnlijk geen zin heeft om naar huis te gaan.
Ik zou niks missen op FOK! eigenlijk, maar reddit moet ik blijven checken. Zoveel interessante shit daar die ik anders niet zou tegenkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis niks op dat reddit volgens mij
Sharing is caring.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Prima knaken hier.
You dont know things, Jon Snow.
Enlighten us.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou niks missen op FOK! eigenlijk, maar reddit moet ik blijven checken. Zoveel interessante shit daar die ik anders niet zou tegenkomen.
Neem er een kijk zou ik zeggen: www.reddit.com/r/all Ik weet niet wat jij interessant vindt. Ik raad je eigenlijk aan om 'reddit is fun' op je mobiel te installeren en reddit tijdens het poepen te checken.quote:
Ken je StumbleUpon?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou niks missen op FOK! eigenlijk, maar reddit moet ik blijven checken. Zoveel interessante shit daar die ik anders niet zou tegenkomen.
[..]
Sharing is caring.
Ja, maar is SU niet de inferieure vorm van reddit? Of was dat een andere site?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ken je StumbleUpon?
https://www.stumbleupon.com/
Op basis van jouw interesses selecteert ie super interessante websites die je waarschijnlijk niet eens kent
Ja, daaromquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:07 schreef Awesome_ het volgende:
stumbleupon is dan wel weer leuk. Ik kan dat jaren negentig webdesign van reddit niet handlen man
altijd het gevoel dat ik een CSS'je mis.
Ik zit ook nooit op desktop reddit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neem er een kijk zou ik zeggen: www.reddit.com/r/all Ik weet niet wat jij interessant vindt. Ik raad je eigenlijk aan om 'reddit is fun' op je mobiel te installeren en reddit tijdens het poepen te checken.
Ik vind van nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar is SU niet de inferieure vorm van reddit? Of was dat een andere site?
Ken je Quora? Dat is ook mega baas: https://www.quora.com/
Ik krijg altijd van die 'het wordt nu echt tijd om aan je eigen CEO/10K a day enterprise te beginnen, Awesome_'-feels bij dit soort shit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check deze instagram van de Prins van Dubai. Wat een fucking leven heeft die gozer, goddamn.
http://instagram.com/faz3
I know dem feels brah. Ik heb op zich wel een goed idee maar ik ken helaas niemand die kan goed kan programmeren en heb geen geld om iemand in te huren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd van die 'het wordt nu echt tijd om aan je eigen CEO/10K a day enterprise te beginnen, Awesome_'-feels bij dit soort shit.
weer perfect voorbeeld van "vrouwen horen in de keuken thuis"quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef seto het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=123_1391626681
damns
Beter maak je er zo snel mogelijk werk van. Voor je het weet zijn er al 10 ondernemingen die met jouw idee aan de slag gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I know dem feels brah. Ik heb op zich wel een goed idee maar ik ken helaas niemand die kan goed kan programmeren en heb geen geld om iemand in te huren.Uiteindelijk zijn het excuses though. Oppurtunities zijn er wel. Ik ga er deze week eens werk van maken, tabblad staat al open.
Je mag dat bef/blowjobservice idee van mij wel hebben man. Via kinky.nl kun je vast wel wat werknemers vinden (Sapstengel heeft de goede linkjes).
Oh, ze zijn er al lol. Maar ik vind ze ontzettend ongebruiksvriendelijk en veel te gecompliceerd voor iets heel simpels. Ik kan het beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Beter maak je er zo snel mogelijk werk van. Voor je het weet zijn er al 10 ondernemingen die met jouw idee aan de slag gaan.
Dat SU ziet er wel dope uit.quote:
LOL. Ik vind dat echt niks. Heb eens een site gemaakt met ads en shit. Stond binnen een maand eerste in Google, maar leverde te weinig op helaas. Dit moet echter een customized webapplicatie worden.quote:
Inceptionquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, die 2de. Had er al eens over gelezen, maar nu ik het weer lees kan mijn hoofd er niet bij.
http://www.stumbleupon.co(...)eption-of-the-world/
quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, die 2de. Had er al eens over gelezen, maar nu ik het weer lees kan mijn hoofd er niet bij.
http://www.stumbleupon.co(...)eption-of-the-world/
quote:Solipsism
Can be very dangerous for Satanists. Projecting your reactions, responses and sensibilities onto someone who is probably far less attuned than you are. It is the mistake of expecting people to give you the same consideration, courtesy and respect that you naturally give them. They won’t. Instead, Satanists must strive to apply the dictum of “Do unto others as they do unto you.” It’s work for most of us and requires constant vigilance lest you slip into a comfortable illusion of everyone being like you. As has been said, certain utopias would be ideal in a nation of philosophers, but unfortunately (or perhaps fortunately, from a Machiavellian standpoint) we are far from that point.
http://www.churchofsatan.com/nine-satanic-sins.php
Ja, WordPress in combinatie met de krachtige plugins en www.themeforest.com is genoeg voor wat leuke inkomsten (zie star_gazer en dreamerbulk), maar niet als je meer wilt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:08 schreef Ethanolic het volgende:
WordPress is gewoon prima spul als je makaolo lui bent
Precies die theme.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, WordPress in combinatie met de krachtige plugins en www.themeforest.com is genoeg voor wat leuke inkomsten (zie star_gazer en dreamerbulk), maar niet als je meer wilt.
Dreamerbulk is een Satanist.quote:
Haha, nice man.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies die theme.gebruik ik nu ook
quote:Help! I caught my dad with my GF
ham_and_cheese 135 replies 14:06, 12 July '09
I've had my GF for 2 years now (practically lives with me) - small white, petite thing, cooks for me, always been good to me.
I go away on holiday for a week, come back and something just doesn't seem right. I asked my dad if he had seen anything happen with my GF and he acts clueless.
So fast forward to 3 weeks later... I'm coming home from work when BAM clear as day, right in my Kitchen I catch my father red handed with his meat in my GF.
I was PISSED, told him to get his meat out of GF and GTFO, needless to say my GF got turned off. I just couldn't get over it and that night kicked my GF to the curb.
Now it's been 2 weeks since the incident and that I've been without my GF and about 10 minutes ago my dad had the audacity to ask my how my GF has been, when he's the damn reason we ain't together no more.
Should I get off the computer and start swinging at him?
OR
Pack my stuff and be on my way.
Here's pics of my GF for you lot as I know you'll ask.
http://img139.imageshack.us/img139/3034/85743524.jpg (copy/paste deze link)
Hahahaha, echt hé.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:38 schreef G.R.S. het volgende:
Aaww, de muziek maakt de video helemaal af.![]()
Lol, zo stond ik ook altijd te doen toen ik nog in mijn garage trainde.quote:
Ik moet ook weer naar de kapper trouwens. Ga toch maar weer voor zo'n executive cut, want CEO alles tog.quote:Pitch for investors
It is important to get potential investors interested in your company. For this purpose a pitch of not
more than two minutes can be very effective, but only if it is very well prepared. However it is better
to practice a very brief presentation of your company and/or product. This presentation is usually
called a sales pitch lasting between 1 and maximally 2 minutes. Be creative in setting up your
personal pitch. Look for examples on the internet like e.g. Don Draper in the television series Mad
Men or look at
http://en.wikipedia.org/wiki/Elevator_pitch
Koop kauwgom en ga daarop kauwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:46 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme ik heb issues. Eerst 12 jaar lang extreem nagelbijten. Had het eindelijk afgeleerd en toen ging ik nagelriemen bijten. Nu neem ik al een tijdje 2x per maand een manicure en doe ik het niet meer.
En nu bijt ik mijn lippen en wangen helemaal kapot
kkneuroot dat ik ben
/dagboek
Vaker BJ's geven baequote:Op woensdag 12 februari 2014 06:46 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme ik heb issues. Eerst 12 jaar lang extreem nagelbijten. Had het eindelijk afgeleerd en toen ging ik nagelriemen bijten. Nu neem ik al een tijdje 2x per maand een manicure en doe ik het niet meer.
kkneuroot dat ik ben
/dagboek
Dit, of doe een tandenstoker in je mond als je het gaat doen. Niet echt sexy, maar helpt welquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koop kauwgom en ga daarop kauwen.
Tandenstoker, roerstaafje, roken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:46 schreef IrCute het volgende:
kkneuroot dat ik ben
/dagboek
Nice.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Gigolo's zijn nou eenmaal duurder dan hoeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Montelly het volgende:
Hoewel wij op 14 februari graag verrast worden met een mooi cadeau hoeft dit voor mannen niet zo nodig. Zij willen liever geen cadeau, maar seks op Valentijnsdag.
Eigenlijk wisten we al wat we mannen niet moeten geven op de dag van de liefde, maar wat wel bleef een beetje de grote vraag. Uit een onderzoek van RetailMeNot, uitgevoerd onder 1.007 mensen, blijkt dat mannen helemaal geen cadeau willen maar seks op Valentijnsdag. 66 procent van de mannen die een relatie hebben gaf dan ook aan seks te willen. Bij de vrouwen was dit maar 30 procent, waardoor de voorkeur duidelijk uitgaat naar een cadeau.
Uit het onderzoek bleek ook dat 18 procent van plan is om dit jaar helemaal geen geld uit te geven met Valentijnsdag. Van de mannen wil ongeveer 52 procent 36,50 euro uitgeven en bij de vrouwen is dat 74 procent. 44 procent van de mannen en maar 23 procent van de vrouwen is van plan om 73 euro of meer te spenderen op 14 februari.
duss..
Christus, waarom bbq jij zoveel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:49 schreef stoeltafel het volgende:
Gisteren contact gehad met http://musclemeat.nl/ Wil ik een bulkorder van 50kilo plaatsen, ben benieuwd of ik wat korting kan regelen.
Dreamerbulk, vanavond weer dikke BBQ sessie in Apeldoorn
[ afbeelding ]
Nice, ziet eruit alsof ik em zelf gemaakt heb alleen ik pak meestal een italiaanse bolquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:49 schreef stoeltafel het volgende:
Gisteren contact gehad met http://musclemeat.nl/ Wil ik een bulkorder van 50kilo plaatsen, ben benieuwd of ik wat korting kan regelen.
Dreamerbulk, vanavond weer dikke BBQ sessie in Apeldoorn
[ afbeelding ]
italiaanse bol ftw!! Zo maak ik ze ook. Snij ze doormidden en dan even in een hete pan zonder olie, of bbq voor beetje extra crunchquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice, ziet eruit alsof ik em zelf gemaakt heb alleen ik pak meestal een italiaanse bol.
Wel verdomde lastig eten
Vriend dit is pure discriminatie!!!!!!!! Donders dit had ik niet verwacht op dit forum!!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:22 schreef VMSDKR het volgende:
Admins hier..
2 een DM gestuurd over die ban, allebei gelezen maar gewoon niet reageren.
jy hoort gewoon bij het cemplot dus stil maar gauwquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend dit is pure discriminatie!!!!!!!! Donders dit had ik niet verwacht op dit forum!!!!!
Verslaafd aan vlees en het blijft een lekkere hobbyquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Christus, waarom bbq jij zoveel?
Goeie tip, ga die vanavond halen ipv goede bolletjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice, ziet eruit alsof ik em zelf gemaakt heb alleen ik pak meestal een italiaanse bol.
Wel verdomde lastig eten
Herkenbaar. Ik heb een nieuwe hobby erbij denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:28 schreef stoeltafel het volgende:
Verslaafd aan vlees en het blijft een lekkere hobby
Dit is gewoon porno..quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:42 schreef stoeltafel het volgende:
Hehehe, nice. Als je info wilt laat maar weten. Weet er aardig wat vanaf en heb veel shit in huis.
Gooi er altijd wat rookhout op en heb net besloten voor het eerst bacon te gaan maken, check
[ afbeelding ]
Jij bent zelf een Italiaans bolquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
italiaanse bol ftw!! Zo maak ik ze ook. Snij ze doormidden en dan even in een hete pan zonder olie, of bbq voor beetje extra crunch
Gymmeet bij stoeltafel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:42 schreef stoeltafel het volgende:
Hehehe, nice. Als je info wilt laat maar weten. Weet er aardig wat vanaf en heb veel shit in huis.
Gooi er altijd wat rookhout op en heb net besloten voor het eerst bacon te gaan maken, check
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef seto het volgende:
meets voorstellen bij een crossfit homo
dit topic gaat naar de tiefus
Ik heb echt precies hetzelfde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:40 schreef JackieBrown het volgende:
Lol enige meet waarbij etha misschien echt zou willen gaan
Ik voel je man.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:22 schreef VMSDKR het volgende:
Admins hier..
2 een DM gestuurd over die ban, allebei gelezen maar gewoon niet reageren.
Speciaal voor jou zijn er eetstokjes en luciferhoutjesquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef seto het volgende:
Je hebt een flinke weegschaal nodig om je keuken te wegen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Weissman het volgende:
LIF / [Gezond Slank] #2261 - Verre dromen en vage reizen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:48 schreef H1N1 het volgende:
Jongens, welke creatine gebruiken jullie?
Hé Cor, stiekem was ik serieus. Wat betreft de crinitini; dat is voor mij het bomen/bos verhaal.quote:
Creatinemonohydraat is prima spul, 100.000.000x getest en kost geen kont. Andere vormen werken misschien iets beter, maar zijn vooral marketingblabla. M.a.w. gewoon een pot creapure van B&F is prima (mijn mening).quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hé Cor, stiekem was ik serieus. Wat betreft de crinitini; dat is voor mij het bomen/bos verhaal.
gewoon crea monoquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hé Cor, stiekem was ik serieus. Wat betreft de crinitini; dat is voor mij het bomen/bos verhaal.
Ben ik nog 'natty' na gebruik hiervan???quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
Je kan het beste celtech crea nemen. Geeft toch net ff wat meer pomp in de spiertjes ervaar ik. Opladen 2 maanden met 50gram per dag, daarna 10 gram per dag nemen.
Regel dan een betere meet, bro.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef seto het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben ik nog 'natty' na gebruik hiervan???
Ga weer lekker terug je hok in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef seto het volgende:
ik heb nu pas door dat we in gezond slank zaten en niet dieetclub
En jij bent...?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ga weer lekker terug je hok in.
whehe ik ben echt niet bang voor jouw!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Neem nog wat humusquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Zo'n blauwequote:
hey bollequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Gewoon negeren en hier on-topic blijven dan hebben ze niks te zeiken.quote:
--> permaban.quote:
quote:
streefje is kleuterwoord #1.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wrom
ben je sjagarijnig dat niemand jou kiest als streefje
Kaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ik moet weer een kappertje pakken dit weekend, zal ik een pelle kapsel nemen? Of hebben jullie nog ziekere tips?
Pelle kapselquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ik moet weer een kappertje pakken dit weekend, zal ik een pelle kapsel nemen? Of hebben jullie nog ziekere tips?
ik ben latinaquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij bent zelf een Italiaans bol
Ja dat kan over 10 jaar nog wel als ik kaal ben van de anabolen. Nu heb ik nog een solide haarlijn vriendje.quote:
Ik heb opskeer en dan bovenop lang. En dan achterop gucci logo ingeschoren. Heel ziek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
Dat is leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef seto het volgende:
gewoon opscheertje vriend
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
deze man heeft TR gezetquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef H1N1 het volgende:
Awesome, ga weg uit dat topic. Je hebt zo een ban te pakken. Over t algemeen weinig geduld met gasten uit onze topicje.
Beetje white-knight bij de vrouwelijke admins spelen: hoe sneu is dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef seto het volgende:
[..]
deze man heeft TR gezet
net bevestiging gekregen
Gast, ga je nou een brother de schuld geven? Op deze aardkloot is t ieder voor zich, dat merk ik wel weer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef seto het volgende:
[..]
deze man heeft TR gezet
net bevestiging gekregen
Ik geniet ontschendbaarheid op FOK! vriendquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef H1N1 het volgende:
Awesome, ga weg uit dat topic. Je hebt zo een ban te pakken. Over t algemeen weinig geduld met gasten uit onze topicje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |